Noam_hagbi
מקווה שנהניתם ;) 2 תגובות ממשיכה נסיכים:)

כשהלכת -סיפור אהבה עצוב- פרק שישי

Noam_hagbi 07/12/2013 872 צפיות 3 תגובות
מקווה שנהניתם ;) 2 תגובות ממשיכה נסיכים:)

חזרתי הבייתה.. זה היה היום הכי קשה בחיי.. פתחתי את הדלת בעדינות ו..
"אייכס .. לא.. לא.. לא שוב! " אמרתי לאמא שכרגיל , ישבה על הספה כמעט ללא בגדים וג'ון הזה מעליה.. הם נבהלו והתכסו
"זה בסדר תמשיכו אני לא אפריע לכם לעשות .. מה שאתם עושים.." אמרתי בחלחלה , לקחתי בקבוק מים ובאתי לעלות לחדרי..
"רגע.. רגע.. רגע.. נעמה?! " אמא שלי צרחה לפתע
"מה יש לך? " עניתי , שכחתי שיש לי תספורת חדשה..
"מה.. מה.. מה עשית לעצמך בשיער??" אמרה ונראה היה שהיא עומדת לקרוס
"תספורת חדשה " אמרתי וקרצתי..
"מה?? מי הסכים לך??" שאלה בבהלה
לא עניתי , לקחתי שלוק מהבקבוק וצחקתי את כל הדרך למעלה בזמן שאמא שלי צועקת ואני? אני כבר מזמן הפסקתי להקשיב לה.. במילא לא באמת אכפת לה.. שלא תעמיד פנים, חוץ מזה.. ניראה לי שאני קצת אוהבת את הרעיון שזה עיצבן את אמא שלי ;)
נשכבתי על המיטה ופשוט בהיתי בתקרה.. לפתע צץ לי רעיון.. רעיון מטורף.. רעיון פסיכי.. אבל רעיון.. אני הולכת לקצץ את השיער עוד יותר ולצבוע לסגול ( הזכרתי שזה הצבע האהוב עליי?)
לקחתי את המספריים וניגשתי למלאכה.. גזרתי חתיכה מפה , וחתיכה משם עד שהשיער הסתדר קצת ונהיה קצוץ עד הסוף .. שמתי שירים בפול ווליום והתחלתי להשתגע!! קפצתי על המיטה ושרתי.. לאחר מכן לקחתי מיכל צבע סגול שהיה לאמא שלי בחדר ( היא סוג של מעצבת שיער ככה שיש לה את כל הצבעים ) וצבעתי.. חיכיתי ושטפתי .. הסתכלתי במראה.. הייתי ניראת שונה.. מוזרה.. אבל היי! החיים בעצמם הם מוזרים ושונים ;) בוא נזרום איתם ולא אכפת לי מה כולם חושבים !! עושה מה שבא לי ושמה על כולם ____ אחד גדול!!
שייקבלו מה שמגיע להם..
למחרת התגובות היו צפויות מראש…
איך שנכנסתי לשער כל העיניים עליי.. עליי ועל השיער הסגול שלי
אבל אני? לא אכפת לי!! תבינו אנשים !! לא נעים לכם?? אל תסתכלו!!
מהיום זאת הגישה שלי!!
התהלכתי במסדרון , לא היה מבט שלא חטפתי.. הייתי נושא השיחה של היום ..
אבל חיפשתי מבט אחד.. מבט אחד של בן אדם אחד.. כן .. הנה הוא מסתכל.. בוחן .. חייכתי ו.. הוא החזיר חיוך! הוא חייך חיוך כל כך גדול שכאילו אמר 'נעמה אני גאה בך'
ואם עוד לא הבנתם אז.. כן.. זה היה דן..


תגובות (3)

תמשיכי

07/12/2013 12:28

תמשיכי

07/12/2013 13:15

המשכתי תהנו ותגיבו :)

07/12/2013 13:37
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך