Avia
אז מצאתי איזה שהיא מסימת כתיבה שאני צריכה לכתוב סיפור שמתחיל במילים "כשהנורא מכול קרה" ות'אמת, לקח לי פחות משעה כדי לתת לדבר הזה לזרום מתוכי (:
מקווה שאהבתם ♥

כשהנורא מכול קרה

Avia 23/06/2012 1027 צפיות 7 תגובות
אז מצאתי איזה שהיא מסימת כתיבה שאני צריכה לכתוב סיפור שמתחיל במילים "כשהנורא מכול קרה" ות'אמת, לקח לי פחות משעה כדי לתת לדבר הזה לזרום מתוכי (:
מקווה שאהבתם ♥

כשהנורא מכול קרה, הייתי בטוחה שזה היה הסוף שלי.
זה כבר לא היה הזמן להתפלל או להתחנן למחילה על כול חטא שהוא.
לא. הפעם הייתי בטוחה בזה. הוא כבר לא יחזור אליי, כבר לא.
אם היו שואלים אותי "את מאמינה שזה קרה?" לא הייתי, גם בעוד מיליוני שנים, עונה להם בחיוב.
הרגשתי אוויר קר ממלא את ריאותיי בזמן שעשיתי את דרכי לקצה.
זיכרונות מאותו הערב צצו בראשי בזה אחר זה.
אנחנו ישבנו במסעדה ההיא,זו שהוא כול כך אהב. אכלנו עוגת פירות ולגמנו מכוסות השוקו המהביל שלנו. הקור שבחוץ היה לא להאמין, טוב, אבל זה היה רק הגיוני לילה חורפי בסוף נובמבר.
הוא הסתכל עליי בעיניו הכחולות העמוקות, וחייך עליי בחיוכו המהפנט. הכול התנהל לפי התוכנית, זה היה יום שנה שלנו. יצאנו משם בחיוך, מחזיקים ידיים ושלג התחיל לרדת אט אט לאדמה. נכנסנו למכונית בדרכנו חזרה הביתה. הוא הדליק את השיר האהוב עליי והתקדם בזהירות בהמשך הכביש הראשי. השלג התחיל לרדת מהר יותר והחל להיערם ולכסות את הכביש, וכאילו שזה לא הספיק ערפל נפל עלינו.
זה קרה כול כך מהר שאפילו לא הרגשתי איך בן רגע שכבנו לצד הכביש בתוך המכונית ההפוכה.
הכאב שעבר בגופי הימם אותי. אך ברגע שראיתי את גופו הרפה, המדמם, חסר הכרה לצידי חזרתי לעצמי. בידי השמאלית, שנראה שנפגע בפחות מהימנית כי כאבה הרבה פחות, הוצאתי את הנייד שלי מכיסי וחייגתי את המספר שהתפללתי שלעולם לא אצטרך לחייג. בקול חלש הסברתי להם איפה אנחנו. האמבולנס הגיע תוך 10 דקות, שלי נראו כמו נצח. לא יכולתי להפסיק לבהות בו. קראתי בשמו, ניסיתי לנער אותו, אך שום דבר לא עזר. הקור הקפיא את עצמותי והרגשתי שאני רועדת.
בבית החולים טיפלו בי, וחבשו את השבר בידי הימינית. אחר נתנו לי משחכי כאבים ונפלתי לתרדמה של יומיים.
כשהתעוררתי מצאתי את הורי לצידי. פרצופו של אבי היה נפול. ואימא שלי, מעבר לעניים הנפוחות מדמעות והאנקות הקטנות שפלטה למטפחת מול פיה, אמרה לי שהוא נפטר.
באותו הרגע הלב שלי החסיר פעימה. והרגשתי שאני נחנקת. לקחו לי מספר דקות להבין שאני לא נושמת.
הקור שחשתי בפנים, היה אותו קור הרגשתי במכונית ברגע ההוא, אותו קור שאני מרגישה עכשיו שאני עומדת פה.
דמעות זלגו מעיניי אך לא השמעתי קול. רק היום, חודשיים אחרי התאונה, שוחררתי מבית החולים. אחרי שהם וידאו שכול השברים הפנימיים שלי התאחו. איזה בזבוז זה היה לחכות את החודשיים האלה, ממילא הכול הולך להישבר עכשיו שוב.
הסתכלתי קדימה, על אורות העיר שנצנצו, על הכביש שלמטה והמכוניות ששטו עליו במהירות.
אני הולכת להצטרף עליך. אתה לא יכול להיות שם לבד, בודד. אני הולכת לחזור עלייך עכשיו. עשיתי עוד צעד לעבר הקצה ופלטתי יבבה. הרוח התחזקה ויללה באוזני uשלג התחיל לרדת ולעטוף אותי. מעולה, זו סגירת מעגל בשבילינו.
"ג'ס.." שמעתי את שמי מתנוסס ברוח. הייתי בטוחה שאני מדמיינת. עוד צעד, אני כבר כמעט שם.
"ג'סיקה.." שמעתי שוב. הקול הזה.
"מייסון?" הסתכלתי סביבי בעיניים דומעות.
"אני פה ג'ס" דמות התגלתה למולי מבעד לשלג. הוא עמד מולי, חיוור ושקוף. התקדמתי לכיוונו, הוא עמד על האוויר, בקצה הגג.
"מייסון, חכה לי! אני באה!" קראתי עליו מסתכלת עליו בראיה מטושטשת
"לא ג'ס!" הוא התקדם לכיווני ועלה על הגג "אל תבואי"
קפאתי במקומי, פחות ממטר מהקצה, "מה זאת אומרת לא? אני באה! כדי שנהייה ביחד"
"לא! ג'ס, את צריכה לחיות. לחיות בשבילנו" חייך עליי בעצבות והתקרב עליי. ערפל נשמתי עבר ישר דרך דמותו המטושטשת.
"אני לא יכולה לחיות בלעדייך" פלטתי אנקה ורציתי לחבק אותו, ליפול לזרועותיו, ולהישאר לצידו לנצח.
"את יכולה, ואת תחיי. תמצאי לעצמך בחור חדש, אחד שיודע לנהוג הפעם" הוא צחק בניסיון לעודד אותי. התגעגעתי לצחוק שלו כול כך.
"אני לעולם לא אוכל למצוא מישהו אחר" יבבתי והדמעות נפלו והמיסו את השלג לרגליי.
"את תמצאי. ואני תמיד אהיה איתך אהובתי, תמיד לצידך, תמיד שומר עלייך תזכרי את זה"
הוא רכן והניח את שפתיו על שפתי, עצמתי את עיני והרגשתי צמרמורת קרה חולפת בגופי. הרוח פסקה לפתע, ופתחתי את עיניי. מייסון לא היה שם. הרמתי את אצבעותיי לשפתי הקפואות ואז הסכלתי אל הדבר הקטן שנדבק אלייהן, פתית שלג, קטן, נוצץ וקסום.
"מייסון!" קראתי לעלטה, ונפלתי על ברכי בבכי.
"תחיי ג'ס, תחיי בשבילינו" קולו הדהד בראשי.
"אני אחייה מייסון. בשבילך"


תגובות (7)

וואו! אהבתי מאווווווווווד!
זה היה פאקינג מפחיד ומצמרר!
אה,ואביה, את לא מבינה,חברה שלי שגעה אותי לראות סדרה קוריאנית, אז שכנה שלי ואני ראינו את 'צייד עירוני '. את מכירה את הסדרה??????

קיצר,חיחיחיחיחיחי, מרוב שהתלהבנו החלטנו שאנחנו טסות לשם מתישהו …..
כן,אשליה מתוקה ;)

24/06/2012 13:12

אפריללללללללללללללל את רואה את צייד עירוני?? בטח את עוד תתאהבי ביי מין הו!! הוא אחד החתיכים ובטח שהיא מכירה (אני עונה במקומה… ^_^)
בכל אופן, התגעגעתי! וכן אני דיי הזנחתי את הכתיבה והאתר לאחרונה..אבל זה בגלל שאין לי זמן כרגע.. >< ותמשיכי לראות צייד עירוני..אני בטוחה שביום מן הימים גם את עוד תתאהבי בקוריאנים האלו חעחע (אי אפשר שלא…)

24/06/2012 14:34

ספיר תמשיכי את תהפוכות החיים!!!!!!!!!!!!

24/06/2012 15:32

חחחח אפריל אני כול כך שמחה שאהבת (::
וכן כמו שספיר אוני ענתה בשמי אני מכירה וראיתי צייד עירוני! אחלה דרמה ^^ דרמת האקשן האהובה עליי D=
אבל היי לכי תדעי אותי יום יבוא ואני וספיר באמת נפגוש אותך ואת חברה שלך ברחובות סיאול XDDD
אוני!!!! זה לא בסדר! ברגע שאני מתחילה לכתוב את מפסיקה! לא בסדר!! ותשלחי לי את הסיפורון למיי החדש כדי שאני אמשיך אותו D; (ובלי קשר.. מתי את באה אליי כבר? XDD)

25/06/2012 04:49

מההה?
אז אתן מכירות?
בואנה, זו אחלה סדרה! וכן ספיר,לגגגגגגגגגגגמרי התאהבתי ביי מין הו.
מה גם ששכנה שלי ואני 'גילינו ' עוד איזו ילדה מהתיכון ששרופה על
קוריאנים -בכלל – ועל יי מין הו -בפרט -………
גם לפני כן הכרתי את סופר ג'וניור…(בזכות אביה ;) בחיי,הם חתיכיייייייייים!

אבל מה שהכי חשוב זה שתעלו פרקים! שתיכן!
ממש,אבל ממש התגעגעתי לסיפורים המושלמים שלכם!!!!

26/06/2012 08:54

כן הכרנו לפני איזה חצי שנה באתר הזה וכבר יצא לנו להיפגש אני פעמיים ולחפור אחת לשניה בטלפון XDD ספיר היא ממש כמו אחותי הגדולה D=
תכלס נראלי בממוצע בכול בית ספר יש לפחות פסיכי אחד שאוהב קוריאנים וזה טוב D;
אם את אוהבת את סופר ג'וניור אני יכולה להכיר לך עוד שירים שלהם! האלבום החדש שלהם יוא ביום ראשון הקרוב!! -אני כול כך מתרגשת X'3333- והם, אכן, כן, חתיכים 3>

נמשיך לעלות פרקים! אני לפחות, ספיר עסוקה בימים האחרונים אני מניחה XD
אבל אני אציק לה שתעלה גם D;
והתחלתי סיפורון חדש אם בא לך לקרוא אותו – "כשהמסך יורד והאמת עולה" ^^ מקווה שתאהבי ותודה שאת עוקבת , זה ממש חשוב לי ;-;

27/06/2012 04:22

מרגש לקרוא כי היכרת במהלך הכתיבה (באתר הסיפורים) ואף נפגשתן – זה פשוט נפלא. והסיפור מעניין משהו למה תמיד האהבה כואבת עצובה למהההה☺☺☺ ומבקשתך כי תמשיכי דחוף – בהול ממני בקי ♥

27/06/2012 04:29
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך