עלייך ועליי אפשר לכתוב סיפור חיי…

01/03/2019 599 צפיות אין תגובות

הסתכלתי דרך החלון של משרדי הערב הגיע, השעה לחזור הביתה.
יצאתי מהמשרד, אמרתי למזכירה שלי ערב טוב וירדתי במעלית למגרש החנייה שם מחכה המכונית שלי, פתחתי אותה עם השלט, נכנסתי לתוכה ונאנחתי בעצבות, חגרתי את עצמי בחגורה ונסעתי לכיוון ביתי חושבת את אותן מחשבות כמו בכל יום.
הגעתי לכניסת ביתי, פתחתי את הדלת עם המפתח, הדלקתי את האור ועליתי לחדרי, הורדתי את בגדיי, זרקתי אותם לסל הכביסה ונכנסתי למקלחת, פותחת את הברז ואיתו ברז הדמעות נפתח נזכרת בעוד זיכרון שקרה איתו לפני שלושה חודשים באותה סיטואציה במקלחת.

לפני שלושה חודשים…

"מאמי?" שמעתי מהחדר את אייל צועק "מאמי?" והוא נכנס אליי למקלחת, "כן אייל" עניתי "אפשר להתקלח איתך?" צחקתי בשקט זזתי הצידה שהוא יכנס ואמרתי "כן אהובי" הוא צחק גם וליטף את הבטן הקטנטנה שלי ואמר "אני אוהב אותך, תודה על הדבר שיצרת בשבילי" נישקתי את שפתיו ואמרתי "יצרנו את הדבר הזה ביחד, הוא שלנו ואני אוהבת אותך, אוהבת הכי הרבה בעולם" הוא התקרב אליי ונישק אותי נשיקה אוהבת. אייל המשיך ללטף את ביטני ופתאום התכופף ונישק את הבטן ואמר "היא תהיה התינוקת הכי יפה בעולם" צחקתי ואמרתי לו "אנחנו עדיין לא יודעים אם זה תינוק או תינוקת תתאפק לאולטרסאונד של שבוע הבא שם נדע" צחקנו, יצאנו מהמקלחת עוטפים את עצמנו במגבת חמימה ומתקדמים לכיוון החדר מתלבשים ונכנסים למיטה נרדמים מחובקים.

חזרה להווה…
נאנחתי קלות לא ידעתי שזה לא יחזור על עצמו.
יצאתי מהמקלחת רואה את עצמי במראה הבטן גדלה, אני בחודש השישי. אייל לא כאן בשביל לעבור את זה איתי, הוא צדק תהיה לנו בת יפיפיה שהוא יראה אותה תמיד כי הוא אבא שלה זאת לא אשמתה שהוא החליט לבגוד בי, באישתו אבל זאת גם לא אשמתו, אני זאת שלא התייחסתי אליו ולא הייתי לצידו כצריך. עברתי הרבה דברים בתחילת ההריון לא השלמתי עם הגוף שלי, במיוחד עם הבטן שלי שלאט לאט התחילה לגדול, לא הייתי יוצאת מהבית, לא הייתי יוצאת איתו, הוא לא קיבל את האהבה שהוא צריך והוא הלך לאחרות והיום אחרי שלושה חודשים, אני בחודש שישי עם בטן יותר ענקית עברתי את זה לבד נשארו עוד שלושה חודשים עד שהמלאכית תצא לעולם, כולם מתרגשים, מצפים לראות אותה, היא תהיה הנסיכה הקטנה שלי הזיכרון היחיד שיהיה לי מאבא שלה, שאוכל להסתכל עלייה בלילה שהיא ישנה ולהזכר שהיא פרי אהבתנו, הדבר הטוב שיצא לנו גם למרות שאנחנו לא ביחד, היא גם תגרום לי להזכר שאני עדיין אוהב את אבא שלה בזמן שהוא כבר בזוגיות עם אישה אחרת, האישה שהוא בגד בי איתה.
הלבשתי לגופי את חלוק הרחצה, יצאתי לחדרי, לבשתי פיגמה ונשכבתי במיטה לבד במצעים מלאים בריח של אייל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך