« dark_side »
תאמת שאני באתר הזה כבר מ - 2014 אבל הפסקתי לכתוב בו כבר מזמן ובזמן האחרון נזכרתי בו ואמרתי שברגע שיהיה לי על מה לכתוב אני אכתוב אז... מקווה שאהבתם..

לא שווה את זה יותר

« dark_side » 03/10/2016 649 צפיות אין תגובות
תאמת שאני באתר הזה כבר מ - 2014 אבל הפסקתי לכתוב בו כבר מזמן ובזמן האחרון נזכרתי בו ואמרתי שברגע שיהיה לי על מה לכתוב אני אכתוב אז... מקווה שאהבתם..

אתה מכיר את זה שכשהיית ילד קטן רצית כל כך איזה צעצוע שהיה נראה לך הכי טוב בעולם ?
שבמשך שבועות התחננת לאמא שלך שתקנה לך אותו אבל היא כל הזמן התעלמה…
ואחרי כמה חודשים סוף סוף הצלחת לוותר עליו והבנת שלא תקבל אותו ואז באותו היום אמא שלך חזרה עם בדיוק אותו הצעצוע שרצית ובמשך דקה ארוכה כל כך שמחת, עד שפתחת את העטיפה שלו והחיוך על הפנים שלך נשר כי גילית שהצעצוע שכל כל רצית הוא לא באמת כמו מה שחשבת שהוא ?
זה בדיוק מה שקרה לי איתך…
כל הזמן היית האמא הזאת שרק דוחה את המועד ולא מבאיה את מה שכל כך רציתי ואז בדיוק באותו היום שוויתרתי סוף סוף שלחת לי הודעה וכל הזמן הזה אני הייתי בטוחה שתבוא אלי עם זר פרחים כמו בסרט ותבקש סליחה , אבל לא !
ואז נתתי לזה ניסיון והלכתי איתך ונתתי לעצמי עוד רגע אחד של שקר אבל בסך הכל אני בן אדם ואפילו שקרים קצת קשים לי וכל מה שאני מבקשת ממך זה להיות אמיתי…
ואני מצטערת אם כל הזמן הזה אתה רצית להגיד משהו אבל ברגע שעברתי האלה, ברגע שהבנתי שאתה כבר לא שווה את המאמץ אז אתה מופיע?

אני מתנצלת אבל אני לא יכולה להמשיך לראות אותך משקר לעצמך.. ואם רק עכשיו נזכרת וכל הזמן הזה אני רדפתי אחריך אבל אף אחד לא היה שם בשבילי אז הנה התשובה שלי – לא, אתה לא האחד שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך