להישבר לאלפי רסיסים

Inner Child 13/11/2013 1482 צפיות 19 תגובות
:(

יום הולדתו של אהוב ליבה התקרב וכל רצונה להכין לו הפתעה מדהימה,
שתראה לו עד כמה הוא חשוב לה ושינה את חייה,
שנתן לה תקווה ואור בין כל האפלה , עודד אותה והקים אותה על הרגליים כשהיא שקעה למטה ,
ניגב את הדמעות המרות והחליף אותם בחיוכים אמיתיים.
הוריד לה את המסכה שלה , חושף את הנערה שמסתתרת מאחוריה , אהב אותה ולימד אותה לאהוב .
עטף אותה בזרועותיו השריריות גורם לה להרגיש מוגנת בפעם הראשונה.
מנשק את שפתיה הורודות , גורם לה להרגיש אהובה .

הנרות דולקות מהירות את החדר החשוך,
להבות האש מחממות אותם מהקור וממבול הגשם שהיצטבר בחוץ , רק היא והוא .
"אני אוהבת אותך" לחשה אל אוזניו, לא מתחרטת על כל מילה ומילה שפלטה מפיה , וסערת הרגשות רק הולכת ומתעצמת בה.
ליבו נשבר למשמע קולה של הנערה היפיפייה.
'איך אני יכול לפגוע בבנאדם שאוהב אותי כל כך' חשב לעצמו , מרגיש חנוק , חסר נשימה, שוקע עמוק בכאב .
היא שלחה את ידיה אל עורפו והצמידה את שפתיה לשלו.
הנער ניתק את שפתיו וסובב את ראשו.
"אני מצטער" לחש לה , מנסה לחשוב על כל מילה ומילה שיאמר לה , מנסה לא לפגוע בה ,
אך מאוחר מידי..
"הרגשות שלי כלפייך כבר אינם, אני אוהב אחת אחרת" ירה את המילים כמו חצים הננעצים
הישר לליבה וגורמים לו להישבר לאלפי רסיסים, משאיר אותה חסרת נשימה.

היא קפאה מולו , קפאה כמו עייני הקרח שלה הנעוצות בו , הנער נשבר למראה שלה, כול כך פגועה.
הדמעות זורמות בזרם על לחייה , היא שתקה , שתיקה כול כך צורמת באוזניו.
הוא התקרב אליה מנסה לתקן את עצמו לוקח צעד אחד קדימה לעברה, אבל היא יצאה מהחדר ,
יוצאת אל מבול הגשם , כל גופה רועד מהרוח החזקה , היא עומדת על קצה הצוק ,
נשברת לאלפי רסיסים , התקווה האחרונה שלה כבר איננה.
הרגע הזה, שממנו הכי חששה ביותר הגיע ,
היא מחפשת אחר המסכה שלה , שתסתיר את כל השקרים , הכאבים והפנים השבורות.
היא שוב נסגרת ונשברת לגורמים , הכאב שוב משתלט על ליבה וסותר בחוזק על פניה.
הדמעות המרות שוב יורדות בזרם על לחיה , האוויר כבר לא נכנס אל גופה יותר , היא מביטה אל עבר הים הכחול , אל הרקיע , הכוכבים , עומדת על קצה הצוק, עוצמת את עינייה בפעם האחרונה , ונופלת לתהום עם הכאב שלה.


תגובות (19)

וואו 0_0
אני כימעט בוכה!
סיפור מדהים אני מרגישה צמרמורת בכול הגוף !
מושלם!

13/11/2013 12:20

וואוו .
יש לי צמרמורת ..
זה כלכך יפה ומרגש , את כותבת מדהיםם ❤

13/11/2013 12:25

הסיפור יפה אבל אני לא חושבת שאפשר לומר להיסדק לאלפי רסיסים. זה להישבר. סדק זה לא משהו שגורם להתחלק לאלפי רסיסים….

13/11/2013 12:32

אווי ממש אהבתי!! כותבת מושלם (כרגיל)… ❤️❤️
כולי צמרמורות… ותמשיכי תסיפור

13/11/2013 12:44

ואווו מוושלם !!
את כותבת ממש יפה .. עברה בי צמרמורת שקראתי את זה

14/11/2013 02:14

תודה נסיכות ❤
וכן צודקת חח שיניתי (:

18/11/2013 11:46

אעאע זה מדהים ועצוב ♥:(
ממש אהבתיייי (:

23/11/2013 10:06

נו באמת.
אין הרבה מה להגיד חוץ מזה. ועכשיו הסיבות:
1. המשלב הלשוני הוא בינוני ומטה (מה שהורס את חווית הקריאה מאוד).
2. יש כמה שגיאות כתיב קטנות וקריטיות, שפחות או יותר הורסות את המשלב הלשוני סופית.
3. הרעיון קלישאתי בצורה יוצאת מגדר הרגיל (או אולי עמוק בתוך גדר הרגיל, מאחר והרעיון כבר שחוק כל כך), והדבר היחיד שיכול לפצות על דבר כזה הוא כתיבה נפלאה בצורה יוצאת דופן (שאיננה בבעלותך, לצערינו).

אני מקווה שתיקחי את עצותי לתשומת ליבך (ולא תלכי עם הראש בקיר שנקרא 'אני לא מקשיבה לך כי לא בא לי!').
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

03/12/2013 05:04

אההההה ״מרוגז קלות״ גם אתה לא כותב כזה מושלם אז תירגע!!! היא כתבה סיפור מהמם!!! מה אתה מקנא??!!!

04/12/2013 05:03

אז מה אם אני לא כותב כזה מושלם? אם אני לא הכותב הטוב ביותר בעולם אני לא יכול להעביר ביקורת על סיפורים של אנשים אחרים? בן אדם לא יכול להיות מבקר מסעדות רק כי הוא לא יודע לבשל? אני יודע יפה מאוד להעריך את הסיפור, בין אם ברמת התוכן וההבעה ובין אם ברמה הספרותית העמוקה (שפה היא בערך בעומק של בריכת הילדים). באמת, קשה לראות את התגובה המטופשת עד דמעות שלך ולא לכעוס. ובתשובה לשאלתך, אני תוהה איזו סיבה לי יש לקנא (מאחר ואני מתעב את הסיפור הזה) אבל מאחר ואת אוהבת אותו כל כך, אני תוהה מה את מרגישה לגביו.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

05/12/2013 13:14

מדהים♥

06/12/2013 13:05

חומד מרוגז קלות אם אתה מתעב את הסיפור מה אתה מגיב עליו?!
חבל שאי אפשר למחוק תגבות כי את התגובה שלך אין ספק שצריך למחוק!
הסיפור מדהים! והמחשבה שלך עליו היא היחידה הרדודה כמו בריכת ילדים!
עובדה שזה בבחירת העורכים אז אתה לא צריך להעיר דברים שהם לא נכונים!
יפה שלי הסיפור הזה מושלםםםםםם אל תתייחסי להערות מגעילות!!
אוהבתת

07/12/2013 03:50

טוב, בתור התחלה, אני מגיב על כל סיפור שאני רואה (כמעט), טוב או רע ככל שיהיה, פשוט בגלל שאני מנסה לעזור. זה קצת עצוב שאתם מוכרחים להחמיא לכל סיפור שאתם רואים כאן, כי כל כותב שמתנהגים אליו ככה פשוט ממשיך לכתוב (ואני מתנצל) גרוע. אתם ממש מתעללים בחוש היצירה של אנשים בזה שאתם רק מחמיאים להם. חוץ מזה, יפה שאתה מנסה לגרום לי להתבייש בעצמי, כי כל דבר כזה רק גורם לי להיות יותר בטוח שאני עוזר לכם כאן.
אנשים כיום (ואולי בזמנים אחרים) פשוט לא מסוגלים לקבל ביקורת שלא מחמיאה להם כמו אדם הסוגד לאל. למה? את זה אל תשאל אותי. אני משתדל ככל האפשר לעזור לכם ולבקר בצורה הוגנת, אבל מתחיל להימאס לי. ואני לא ארפה מהוויכוח הזה.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

08/12/2013 06:28

תודה לכל המהימות שהגיבו <3
מרוגז קלות אני מקבלת את הערות שלך, וזה בסדר שלא אהבת.
אני יודעת שהכתיבה שלי לא מושלמת ואני תמיד אנסה להישתפר יותר,
אבל בנתיים זה מה שיש, ואם אתה לא אוהב את זה אז פשוט אל תגיב.

18/12/2013 07:35

לא ממש אהבתי.. זה דיי קיטשי והנושא כבר חרוש, לטעמי. בנוסף את עושה רווחים שלא לצורך, כמו לפני פסיק, על אף שצריך לעשות רווח רק אחרי הפסיק ולא לפניו, ובסוף אמירה כשאין סימן שאלה או קריאה, צריך לסגור את האמירה בנקודה כשהמשפט נגמר או פסיק כשהוא אמור להמשיך, ככה: "אני לא מאמינה," לחשה פלנופה. "לא, לא יכול להיות שזה הוא- לא יכול להיות שהוא בוגד! את משקרת."
בדרך כלל גם כשאני קוראת סיפורים עם נושאים שכתבו עליהם מלא, הסיפור שאני קוראת מצליחים להביא אותי למצב שלא אכפת לי כמה הנושא חרוש, כי הסיפור פשוט יפהפה ושובה. פה לא נשבתי, זה לא היה סוחף או חדשני ולא במעט, קצת השתעממתי.
מצטערת אם נעלבת, אבל לדעתי- לא הצלחת לגרום לסיפור הזה להיות מעולה, אני הייתי מדרגת נחמד ופחות..
בכל אופן תנסי לחדש, ואני מצטערת אם נעלבת, אבל זו גם זכותי להביע את דעתי וזוהי היא.
בהצלחה בהמשך (:

18/12/2013 07:43

אני מצטער, אבל כמו שכבר כתבתי, לא להגיב ביקורת שלילית לסיפור זה פחות או יותר פשע. כאילו, אם לא אהבת את הסיפור לא תגידי את זה, ככה רק אלו שכן אהבו יגידו וככה הכותב יקבל רק מחמאות ופשוט יוריד את האיכות עוד ועוד. בסופו של דבר כל הסיפורים של הכותב הזה ייראו כמו סטאטוסים בפייסבוק. אני לא חושב שמישהו בכלל רוצה את זה כאן. אני לא מבקש ממך למחוק (דבר כזה נדרש רק במקרים קיצוניים ביותר), ואני עוד מבין אם את לא כל-כך אוהבת שמבקרים אותך, אבל למה אנשים אחרים לא מסוגלים לקבל את העובדה שיש בן אדם שלא אוהב את הסיפור? כאילו, לא ציפיתי לאינקוויזיציה הספרדית (ועכשיו שלושת הגנרלים הספרדים האלו ממונטי פייטון וצועקים, "אף אחד לא מצפה לאינקוויזיציה הספרדית!").
בכבוד רב, אינטקטואל חביב לשעבר.

19/12/2013 12:50

מסכימה עם מרוגז קלות ו-Shadowhunter.
לא ממש אהבתי.

19/12/2013 13:06

זה נחמד, הנושא חרוש אבל הכתיבה הטובה מפצה על זה פחות או יותר. אין לי הרבה הערות חוץ מזה, להתחשב בכך שסטיבן וShadowhunter ציינו את כל מה שרציתי להגיד. יש לך פוטנציאל, את רק צריכה לנסות נושאים קצת פחות מאוסים.

15/06/2014 07:14

אויש זה כל כך עצוב אני רועדת… O_O

28/12/2014 23:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך