It's_just_Lily
מקווה שאהבתם..

להתראות תקווה..

It's_just_Lily 09/04/2014 748 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתם..

מומלץ לשים את השיר הזה בזמן הקריאה..

׳שני את מוכנה?׳ שאלה גל בבכי.
׳רק רגע׳ בפעם אחרונה הבטתי במראה השיער הזהוב שלי הגיע למותני בצורת גלים, מהחולצה שלי ועד גינס הקרעים, עיניי הירוקות מודגשות בעזרת הרימל ושפתיי מותגשות בעזרת אודם ורוד בייבי חלש חלש..
היום היום הזה, הרופאים נתנו לי יותר זמן.. לחיות.
אבל מספיק סבלתי.
אני חולה בלוקמיה.
יש לי שיער רק בגלל שלא עשיתי טיפולי כימותרפיה שבגללם אין שיער.. נלחמתי כל חודשיים האלה עד היום.
נמאס לי היום אני אפסיק את הכאבים והסבל, אין נגמרה לי התקווה, הולכים להכניס לי חומר שיגרום לי לישון שינה עמוקה ולא לחזור לעולם..
אמא ואבא מנסים לשכנע אותי לא לעשות את זה, אבל זה מה שאני רוצה!.
גל בוכה והיא זאת שניסתה להביא לי תקווה.אני חושבת שקשה לה הרי אחרי הכל אנחנו חברות טובות מאז ומתמיד. כל החודשיים האלה צחקתי, שמחתי, התאהבתי, הרווחתי והפסדתי.
׳מוכנה׳ צעקתי בבית, נשמתי עמוק ויצאנו לבית החולים.
הרופא קיבל אותנו ונכנסנו לחדר חיברו אותי למכונה, ׳את מוזמנת להפרד׳ אמר הרופא ׳אני אשאיר אתכם כמה דקות לבד׳ והלך.
קפצתי על גל וחיבקתי אותה לחשתי לה משהו באוזן והיא ישר ציחקקה. חיבקתי את הוריי ואימי לא הפסיקה לבכות ׳אני אתגעגע, אבל אני אשמור עלייכם מלמעלה, מבטיחה׳ אמרתי.
נשכבתי במיטה והרופא נכנס הוא התחיל להכניס את החומר לאט לאט לאט, אמא התחילה לבכות עוד יותר ׳להתראות ילדה יפה שלי'.
זהו עוד כמה דקות מהירות, התחלתי לעצום את העיניים לאט לאט לאט..
פתאום נכנס אלירן תופס את ידי ואומר ׳אל תלכי לי בבקשה,את משגעת אותי אני לא יכול בלעדייך, כל הפגמים שלך עושים אותך יותר מושלמת ממה שאת, נתת לי סיבה לחייך,לאהוב. בבקשה אל תלכי לי, אני אוהב אותך׳ הדמעות השתלטו עלי ׳גם אני אוהבת אותך, נתתה לי תקווה אבל אתה גנב! גנבת את ליבי והרסת אותו, אבל עכשיו זה מאוחר מידי.. אני לא אשכח אותך'..אמרתי בקול חלש,עצמתי את עיניי הוא נישק אותי נשיקה קטנה.
ואז הגיע הצרחות והחושך.
אני לא אשכח אף אחד אני פה אני שומרת עלייכם מלמעלה נקווה שתמשיכו הלאה וניפגש עוד כמה שנים טובות.
להתראות, אוהבת שני.

למה אנחנו סוגרים את העיניים כשאנחנו מתפללים? שאנחנו חולמים? וכשאנחנו מתנשקים? כי את הדברים הכי טובים בחיים אי אפשר לראות, אפשר רק להרגיש דרך הלב.
לכל אחד יש מחסום פנימי, לא כל אחד נפתח בקלות, יש כאלו שמעדיפים לשמור את עצמם, ולהיסגר בפני האנשים שהם אוהבים מבלי לשים לב.
רק מהפחד להיפגע מאהבה ישנה או סתם אהבה חדשה..
ויש כאלה שנסגריים בפנייך, כי הם רוצים שתפתחו אותם ויגלו משהו חדש..


תגובות (4)

נחמד ;) אבל איך שמים שיר? זאת אומרת בטקסט?

09/04/2014 20:30

    הכוונה שיראו את התיבה עם השיר? עם זה זה אז את פשוט מעתיקה קישור וזה מופיע לבד אחרי העלאה.

    09/04/2014 20:34

אההההההה… תודה ותמשיכי לכתוב ;)

09/04/2014 20:37

אהבתי מאוד. אני מצליחה להבין אותה שהיא הולכת להתאבד, לוקמיה זה הטופ של החרא בין מחלות הסרטן. חבל לי שהיא וויתרה, אני מכירה שתיים שהיו חסרות תקווה ושרדו בסוף (מתוך שבע-שמונה שמתו לאחר סבל ארוך חח) אבל בהחלט אפשר להבין אותה.

01/06/2014 00:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך