למה בחרת ברן..

A2000 18/12/2016 2207 צפיות 12 תגובות

היי זה אני, שמי עידן..
אני מבאר שבע.
אני חושב שאני לא ילד רגיל, לא.. אני לא חייזר.
פשוט החיים האלה מרגישים לי די.. אמ ילדותיים! כן, זו המילה.
אבל אני מאמין שאני די בוגר לגילי.
אני בן 13, כיתה ח.. לפני שנה פגשתי את הילדה הכי יפה בעולם, בעת העלייה לחטיבה.
שמה סתיו.
כל פעם כשאני מבקש ממנה מחק, או סתם מציק לה בשביל שתשים לב אלי כבר, היא כובשת אותי.
האופי שלה מהמם, כל היום צוחקת, מחייכת, וכשהיא מצחיקה את הכיתה עם ה"חברה" אני לא יכול להפסיק להיקרע מצחוק…
עדיף שלא נתחיל לדבר על העיניים שלה, כאשר היא מסתכלת עלי אני מתחיל לגמגם מרוב התרגשות… זה פשוט לא יגמר.
אבל רגע, אתם בטח שואלים איפה ה"קאץ".. אסביר לכם.
היא לא אוהבת אותי.. עם כמה שאני מאוהב היא פשוט לא שמה עלי.. אולי אני לא כזה "גבר" בשבילה.
היום החלטתי לאזור אומץ ולגשת אליה, להגיד לה הכל.. אני כבר לא מסוגל לחכות!
הייתה הפסקה, ביקשתי ממנה לבוא רגע לספסל שיש לנו ליד הכיתה היא הייתה "באינסטגרם" חשבה שדיברתי בטח לקירות.. סתיו הרימה את ראשה מהטלפון ואמרה "טוב עידן, שיהיה קצר פליז" הלכה איתי.. שתקתי, למה מה כבר יש לה לעשות.. כולם עייפים מהיום הארוך הזה.
חשבתי שעשיתי טעות, היא לא מעוניינת בי חשבתי, כאשר יצאנו מהכיתה כל השכבה הסתכלה עלינו בעין בוחנת, כאילו נפלנו מהירח..
הגענו לספסל, היא הסתכלה לי בעיניים, גם אני לה.
זה פשוט קרה, התנשקנו אני לא מאמין.
סיימנו, לאחר דקה של שתיקה שאלתי, "תגידי, את באמת אוהבת אותי?" אני לא יכולתי יותר לשמור בבטן, אמא שלי תמיד אמרה לי שזה לא טוב..
טוב, היא גם אמרה הרבה דברים. כמו שאהבה בגיל הזה זה לא אמיתי – בולשיט בעיניי.
היא סימנה כן בראשה, זה היה נראה מהצד כאילו לא יכלה לדבר.
היא הייתה נראת כ"כ עצובה, אף פעם לא ראיתי אותה ככה..
אז חיבקתי אותה, היא זזה ממני פתאום ואמרה "אתה לא הלך לספר על הנשיקה הזו לאף אחד, אני רצינית.. בעצם, או על *כל* מה שקרה כאן".
שאלתי אותה, "למה??".
היא אמרה, "אתה לא מספיק מקובל.. מה אתה רוצה שיברחו ממני? אני בניתי על רן, הוא מלך השכבה".
לא האמנתי למה שיצא לה מהפה, היו לי דמעות בעיניים, היה צלצול ורצתי אל הכיתה מבלי להביט לאחור.. כי ידעתי שהיא אוהבת אותי לא את רן! ותהיה איתו "בלית ברירה".
מבינים למה אני מרגיש בוגר?
חיים לא פיירים, הופכים הכל למסובך.


תגובות (12)

זה מקסים,אפשר ממש להתחבר לדמויות ולהרגיש אותן וזה כישרון!! ????

18/12/2016 18:45

    תודה רבהה :)

    18/12/2016 21:09

אוקי אשמח לדעת אם זה אמיתי. זה הדבר הראשון.
ושתיים, אף פעם אל תהייה עם מישהי שמתביישת בך! על זה אני בדיוק עובדת עם עצמי ועם חברות שלי. אתה נשמע לי ילד מקסים אין סיבה אחת בעולם שהיא תתבייש בך. מקובלים או פחות זה עובד, אם לא בתיכון אז בהמשך החיים אני יכולה לחתום לך על זה. אם היא אוהבת אותך אז אהבה מפצה על הכל, על הכל אתה מבין! על כל קוביות ופנים יפות.
שלוש, ברור שיש דבר כזה להתאהב. היה לי בכיתה ז' ילד שהייתי דלוקה עליו למשך שנה שלמה והוא שיחק בי ואז בסוף כיתה ח' התאהבתי במישהו אחר והייתי מאוהבת בו במשך שנתיים וחצי ועדיין אני לא מפסיקה לחשוב עליו. יש דבר כזה אהבה, אהבה בגילאים האלה היא אמנם מבלבלת כי יש את כל החלק המיני שלא יודעים עד איפה להתקדם ואיזה פרק זמן. חושבים מה אחרים יגידו. אני היום בתיכון ודי לא דופקים חשבון למראה אלא לפנים. אולי קצת מתמיינים למי שותה ומי מעשן ואני מוכנה להודות שרוב החברים שלי שותים, גם אני אבל אני לא מעשנת. בקיצור אחרי שחפרתי על עצמי, אתה כותב מאוד יפה ויהיו אחרות, טובות ויפות ממנה. שולחת אליך חיבוק חם.
שלך הלל.

18/12/2016 19:21

    חלק אמיתי, מבוסס על סיפור שקרה לאח שלי.
    אמסור הכל!
    מקווה שאהבת :)

    18/12/2016 21:11

סיפור יפה. עצוב אבל יפה. כשילדים העולם ממש מבלבל ומפחיד קצת ולפעמים לוקחים יותר מדי ללב. לא כדאי לקחת יותר מדי ללב. העתיד טומן עוד מלא מלא הפתעות! כתיבה ממש יפה.

19/12/2016 00:10

    תודה רבה!

    19/12/2016 15:41

תמסרי לאח שלך לא להתפשר על פרחות לא איכותיות! :)

19/12/2016 14:39

    חחחחחחח אמסור!

    19/12/2016 15:41

אם אתה מרגיש בוגר לגילך, אז מצטערת להרוס לך -התגובה שלך הייתה תינוקית. לא רוצה לנפץ לך את החלומות המתוקים שלך אבל ככה החיים והם לא פיירים ואהבה זה גרוע ומי שבאמת ראוי וזקוק לאהבה- לא מקבל אותה. אז סורי אבל להתאהב הייתה בחירה לא נכונה מצידך. ואתה ברצינות רוצה להיות עם בחורה כזו שזורקת את ה'אהבה האמיתית' שלה בשביל פופולריות?! זה שטחי ומגעיל והילדה הזו היא עוד אחת ממיליון הילדות היפות והשטחיות שחוץ מיופי חיצוני אין להם כלום. שכח ממנה ותתאהב במשהו יותר ריאלי- מוסיקה אומנות ספורט או כל דבר שלא תרצה. אני לא אגיד שאני מצטערת כי אני לא -אלינור-

21/12/2016 01:17

    זה לא אמיתי, אכן סיפור

    21/12/2016 15:58

אני מניחה שאני בתגובה ה 11 אבל חשוב לי לומר שהסיפור ממש יפה וחזק! צורת ההתבטאות שלך בכלל יוצאת מן הכלל!

05/07/2017 23:36

    תודה לך3>

    06/07/2017 15:14
סיפורים נוספים שיעניינו אותך