למה דווקא אתה ?

Angelic dream 08/11/2013 555 צפיות 2 תגובות

לפני לא מעט זמן חיה נערה צעירה בבית באמצע יער שומם. לאותה נערה קראו מיה,והיא הייתה בת ארבע עשרה. לאחר תקופה קלה אביה של מיה נאלץ לעזור לצבא לנצח במלחמה ומיה חשה בודדה מאוד. עברה שנה ועוד שנה ואביה של מיה עוד לא חזר מן המלחמה לאחר שבוע הגיע מכתב מהצבא ובו מסופר על כך שברק לונסון (אביה של מיה) לא שרד במלחמה בהתחלה אמה של מיה ניסתה להסתיר זאת ממנה אך מיה הייתה נערה סקרנית וחכמה ביותר כך שחשדה שמשהו לא טוב קרה. אמה של מיה נפטרה שנתיים אחרי ומיה נשארה לבדה…
עמנואל נער אמיץ שגר בכפר החליט לעצור את השודדים אשר רצחו את הוריו. אחותו לונה ניסתה לעצור אותו אך הוא התנהג אליה בגסות ואף היכה אותה…
עמנואל נכנס ליער בשביל להגיע לכפר השני ובדרך הוא ראה בית קטן הוא היה בטוח שאף אחד לא היה נמצא שם והחליט ללון שם ועם בא השחר להמשיך במסעו הוא נכנס לתוך הבית וראה סדר וניקיון ושמע שירה מופלאה הוא הלך בכיוון השירה ופגש במיה שהייתה כבר בת שמונה עשרה. מיה ועמנואל התאהבו בפעם הראשונה שנפגשו והוא נשאר בבית הקטן חמישה ימים אבל עמנואל היה חייב להמשיך במסעו ובלב כבד עזב את מיה שבורת הלב והמשיך ללכת לכיוון הכפר…
לאחר מעט ימים שב עמנואל לבית הקטן ונחרד לגלות את מה שראה! כל הבית היה הפוך לא נשמעו צחקוקים ושירות היה רק קולות של בכי שקט עמנואל נכנס לסלון הקטן וראה את מיה אהובתו שוכבת על הרצפה ושמישהו מהצבא האויב מכוון עליה אקדח!!
עמנואל נבהל כל כך והחליט לעשות הכול בשביל להציל את מיה! למזלו האויב לא ראה אותו ובכך התחיל המאבק.
עמנואל קפץ על האויב והם התחילו לריב ורק אז עמנואל הבחין שאחותו לונה שוכבת שם ובוכה חזק עמנואל התעצבן עוד יותר וחטף את האקדח מידו של האויב וירה בו בדיוק בלב שלושה פעמים!!! מיה צרחה וצעקה אליו שהוא אידיוט כי הוא רצח את אבא של מיה שהתחזה ללוחם של האויב ועשה הצגה בשביל שיאמינו לו כי היה שם חייל נוסף אמיתי לכן הן בכו חזק כל כך כמובן שעמנואל מצא את הלוחם השני והרג גם אותו ואחר כך התנצל בפניי לונה ובפניי מיה.
לונה סלחה לו ומיה לא היא לקחה ממנו את האקדח ואמרה "למה דווקא אתה" ירתה בעצמה ומתה במקום לעמנואל התרסק הלב ומצא את המכתב שבו היה כתוב "ברק לונסון נתפס במחנה האויב ואנו חוששים שהוציאו אותו להורג מהצבא" ואז הבין שמיה שמחה כל כך כשגילתה שאביה חי והוא לקח מימנה את השמחה הזאת!!


תגובות (2)

וואי מהמם !!!

09/11/2013 09:36

תודה

21/12/2013 07:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך