TamarXD
נכתב בעת אי השראה.

מאוחר מידי

TamarXD 19/10/2013 744 צפיות 7 תגובות
נכתב בעת אי השראה.

"את ממשיכה לשקר לי?" הוא שואל ומטיח את ידו בשולחן, מילימטרים ספורים מידה העדינה.
"אני לא משקרת, זו האמת," היא אומרת בקול חלוש, ודמעות זולגות מעיניה.
"את יודעת, הטריקים שלך לא יעבדו עליי," הוא ממשיך, מתעקש להוכיח שהיא משקרת. אבל עמוק בתוך ליבו, הוא יודע שזו האמת, ולמרות זאת הוא ממהר לבטל מחשבה זו, וממשיך להכחיש את האמת. בונה לעצמו סיפור כיסוי, שקר ועוד שקר, רק כדי לחפות על הכאב.
"אתה משקר רק לעצמך, אתה יודע." היא ממלמלת בקול רועד, מרימה את ראשה ומביטה בעיניו.
הוא מצידו, עוצר לרגע, חושב על דבריה, וכמובן שהוא יודע שהיא צודקת. אבל הוא אינו מניח לה לשבור אותו.
"את אשמה!" הוא ממשיך ומשקר. הוא יודע שהוא האשם העיקרי במה שקרה, אבל לא מסכים להודות בכך. אז הוא מפיל את הלכלוך עלייה, וממשיך להאמין באשליה, בה הוא הנקי, הצודק, התמים, שלא חטא מימיו. "את זו שהתחלת את הכל, הכל בגללך!" הוא שולף מכיסו נייר, כתב גירושים, גט.
"ככה אתה מוותר על הכל? בשביל לרצות את האגו הדפוק שלך?!" היא רוטנת, הפעם הוא באמת הצליח לעצבן אותה, והיא לא תשב בשקט בזמן שמעלילים עלייה עלילות שווא, "אני הולכת מפה, אתה פשוט אגואיסט!" היא מוסיפה, קמה מהכיסא הרעוע, מנגבת את דמעותיה ומתקדמת אל עבר הדלת.
"אני מצטער…" הוא ממלמל ותופס בידה, היא ממהרת להסתובב ומביטה בו במשך שניות, שלרגעים הרגישו כשעות. לאחר מכן, היא שולפת את ידה מכיס הסוודר הצמרירי שלה, שהוא קנה לה ליום ההולדת, וסוטרת לו, סטירה מצלצלת, שמעירה אותו מהאשליה בה היה שקוע. היא יוצאת מהדלת, וטורקת אותה אחריה בקולי קולות.
היא משאירה אותו שם, מאחורה, המום.
הוא משפיל מבטו, מצטער על כל מעשיו, אבל מאוחר מידי.


תגובות (7)

עצוב לי.
כתיבה מאוד יפה (:

19/10/2013 05:20

אי השראה. אהא.
בארור.ממש יפה, וכמו למי שהגיבה\הגיב לפני- עצוב לי :(
תמשיכי לכתוב דברים כאלו! זה ממש יפה!
<3
אלין

19/10/2013 05:24

וואו איזה עצוב… כתיבה יפה

19/10/2013 05:43

מהמם.

19/10/2013 05:49

וואו, תודה!
זה ממש מחמיא לי D:

19/10/2013 05:57

אני ממש אוהבת את סגנון הכתיבה שלך… חחח אם את כותבת כל כך מדהים ב'עת אי השראה' אז קשה לי לדמיין איך את כותבת כשיש לך השראה:-)

19/10/2013 06:49

תודה D:

19/10/2013 06:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך