סיפור ראשון שאני מפרסמת אז תגובות בונות :)

מאחורי המילים

28/08/2010 891 צפיות 2 תגובות
סיפור ראשון שאני מפרסמת אז תגובות בונות :)

הוא-
"את בטוחה?" "כן זה נגמר" מבט אטום. מילים קרות. זה כול מה שאני מקבל אחרי שנתיים שלמות של אהבה אין סופית.
"עשיתי משהו לא בסדר? כי אם כן, אז רק תגידי! אני אשנה את זה והכול יהיה מושלם"
"לא עשית כלום, אני פשוט לא מרגישה אליך כלום יותר"
עוד מבט אטום ומילים קרות כקרח שננעצות בליבי ומנקבות אותו מבפנים.
"אם זה בגלל… בגלל העבר, אז אל, זה באמת לא משנה לי"
"זה לא בגלל כלום, אמרתי לך זה נגמר"

היא-
"את בטוחה?" "כן זה נגמר" מה עוד אני יכולה להגיד? גם ככה קשה לי לשמור על המבט הקר והאטום הזה, במיוחד כשהוא מסתכל עליי ככה… כאילו אני התגלמות השלמות.
"עשיתי משהו לא בסדר? כי אם כן, אז רק תגידי! אני אשנה את זה והכול יהיה מושלם"
"לא עשית כלום, אני פשוט לא מרגישה אליך כלום יותר"
שקר. אני אוהבת אותו יותר מהחיים שלי עצמי, אני לא יודעת איך אני אסתדר בלעדיו, אבל האהבה שלי רבה מספיק כדי לתת לו ללכת.. אחרי הכול מגיע לו יותר, יותר ממה שאני אי פעם אוכל לתת לו.
"אם זה בגלל… בגלל העבר, אז אל, זה באמת לא משנה לי"
זה הכול בגלל העבר… העבר שלא מרפה ממני אפילו לאחר זמן כה רב.
"זה לא בגלל כלום, אמרתי לך זה נגמר"


תגובות (2)

בס"ד

סיפור מרגש אבל קצר… צריך לתת תמונת רקע לפי דעתי כי ככה קשה להבין על מה מדובר.
אני חושבת שכדי להוסיף יותר פרטים ויתר תיאורים.
אבל זה יפה!

29/08/2010 16:10

בעיקרון ככה רציתי שזה יהיה… קצר ובלי הרבה תיאורים ככה שכול אחד יוכל להתחבר לזה מהנקודת מבט שלו
אבל תודה על הביקורת תהיהי בטוחה שאקח אותה ללבי

30/08/2010 00:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך