מה גרם לי לאבד אותך?…

Me. Just ME. 17/05/2014 871 צפיות 10 תגובות

שניהם יושבים על הספסל בפארק, מתנהגים כזרים, הגה לא יוצא מפיהם.
היא בוכה בשקט ומרכינה ראשה והוא.. הוא אינו מסוגל להניח את ידו על כתפה. אינו מסוגל להרגיע אותה מהבכי. זה מוזר. אכן מוזר. אהבת חייו בוכה ואינו מסוגל לומר מילה אחת. הרי הוא זה שגרם לה לבכות.
היא ממשיכה לבכות על הספסל והוא ממשיך בשלו. שותק ומסתכל על אור הפנס. לא מרגיע. לא מניח את ידו על כתפה.
היא בוכה ונזכרת בכל ההודעות שלו. ההודעות שהייתה מתרגשת לקרוא. ליבה הנעול לא נתן לה להתאהב כך, אך אותו גבר גרם להורדת המחסומים, גרם לה להתאהב בו, גרם לה להיפגע.
והוא מכה בליבה שוב ושוב. מכות קטנות שמשאירות סדקים.
"אני מצטער שפגעתי בך" הוא שובר את השתיקה.
"לא פגעת בי" היא משקרת.
"פגעתי בך. זו הסיבה שאת בוכה." הוא אומר.
היא שותקת. ליבה כבר סדוק מכל הפגיעות.
אז היא שמה על הסדקים 'פלסטר', בכך שהיא מכחישה את האמת.
לא מסוגלת להביע רגשות ולא אומרת לגבר שפגע בה.. שהלב שלה עומד להישבר לתמיד.
"בבקשה תגידי משהו" הוא לוחש ואינו יכול להסתכל בעיניה.
"אני יודעת הכל" היא לוחשת. "אני יודעת עליה" היא ממשיכה ומנגבת דמעותיה.
"בבקשה סלחי לי" הוא אומר לה.
אוי, כמה פעמים שמעה את המשפט הזה. לאחריו תמיד היה מופיע עוד סדק על ליבה.
היא מנסה למצוא את המילים הנכונות. מחייכת ממבוכה ואוזרת אומץ.
ליבה נשבר בבת-אחת. הסדקים הקטנים התאגדו לסדק אחד גדול. סדק שפלסטרים לא יכלו לכסות ולהסתיר. סדק שגרם לכאב כה עמוק. סדק ששבר את ליבה.
היא קמה מהספסל והולכת. מתרחקת מהמקום ומותירה אותו לשבת על הספסל לבדו.
והוא? הוא מסתכל על המקום בו ישבה וחושב… חושב איך נתן לעצמו לאבד אותה. תוהה למה היה צריך ללכת למישהי אחרת. מנסה להבין למה פגע במישהי שכה אהב.


תגובות (10)

מה זאת אומרת מה גרם לו לאבד אותה? הוא לא בגד בה?

17/05/2014 22:06

    יש פה שני צדדים. גורם חיצוני שגרם לו לאבד אותה, והאדם מול עצמו. מקווה שהבנת. זה אמור להיות מעורפל.

    17/05/2014 22:09

לדעתי היה יותר נכון לכתוב ״והוא? הוא מסתכל על המקום בו ישבה וחושב.. חושב איך נתן לעצמו לאבד אותה?״

17/05/2014 22:10

אההה רק עכשיו ראיתי את השורה האחרונה! אז זה בסדר! עכשיו הבנתי.. מאוד אהבתי את הכתיבה!

17/05/2014 22:11

זה כזה עצוב ויפה

17/05/2014 22:21

נוי את מדהימה וזה מדהים!
את כותבת פשוט נפלא כל הכבוד!!

05/11/2014 16:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך