מה היה קורה בלי ההתקפה בהמועמדת בסוף הספר. (ספוילר לאחת)

06/04/2020 711 צפיות תגובה אחת

מה היה לולא ההתקפה בסוף האחת . (כמובן שהכל מהדמיון שלי ואי אפשר לדעת מה היה קורה) אז היום הוא חוזר וסוף סוף התגברתי על מקסון! בסוף הוא התחתן עם קריס ואני הייתי בחתונה שלהם, ועכשיו היא בהיריון עם מי שעתיד להיות המלך … והיום אספן חוזר! אני בטוחה שהוא יציע לי נישואים. ברגע שהתגברתי על מקסון הוא התחיל לשלוח לי מכתבים… אנחנו מתכתבים כבר שנתיים ככה … אמנם עדיין צובט לי בלב שאני רואה את מקסון וקריס בטלוויזיה … אבל לא נורא . מישהו דופק על הדלת, אולי זה אספן!! פתחתי את הדלת וזה הוא ! עם זר פרחים! חיבקתי אותו ומשם הלכנו ודיברנו כמה שעות. ~מקסון~ אני יודע שעשיתי טעות עם הבחירה בקריס… אני ככ אוהב את אמריקה עדיין אחרי ארבע שנים, זה ככ קשה לי , קריס בהיריון עם בני , אבל אני לא באמת אוהב אותה , שלא תבינו אותי לא נכון היא בחורה מהממת ומתחשבת ואצילית אבל אני פשוט לא אוהב אותה … אני מתחרט על היום שבחרתי בה , אולי אמריקה שיקרה לי , אבל אני ככ אוהב אותה שלא אכפת לי. אבא עכשיו בקומה כבר שנתיים בעקבות התקפה של מורדים , ואני מכהן כמלך כבר שנתיים.
~קריס~
והנה אני קמה לידו… אני ככ אוהבת אותו אבל אני לא חושבת שהוא אוהב אותי הוא לא מדבר איתי הוא לא משתף אותי בכלום. אני מפחדת שהוא עדיין אוהב אותה… אמרתי לו לפני כמה ימים שאני בהיריון… שיקרתי לו… אני לא בהיריון… רק שיקרתי… אני רוצה אותו והוא לא אותי… אני לא יודעת מה לעשות…


תגובות (1)

מהמם תמשיכי

07/04/2020 21:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך