תיהנו <3

מובלת לגרדום פרק 3 חלק ב

27/12/2013 579 צפיות אין תגובות
תיהנו <3

כולם נראו כמעט זהים מבחינת בגדיהם, היה אחד שמן יותר מהשאר, אחד נמוך יותר אבל בכללי הם נראו בעיניה של סופיה אותו הדבר. ואז נפל לה האסימון, אחד מהם היה זה שהיא שפכה עליו את המשקה. היא הרכינה מבט מבוישת והחלה ללכת לכיוון המלון.
"היי ילדונת! לאן את רצה?! תישארי אתנו קצת" צעק אחד מהם. "עזוב אותה רוג'ר, היא ילדה." אמר אחד אחר במבטא לטיני מעצבן. סופיה המשיכה ללכת והגבירה את הקצב עד שמישהו תפס את ידה. היא רצתה לצרוח מרוב כאב אך לא עשתה את זה. הוא קרב את ראשו לפניה וצעק: "חברים! אני חושב שהיא פשוט מתביישת!" ריח מזוויע של אלכוהול נדף מפיו והיא השתעלה בלי קול. הלב שלה התחיל לפעום בקצב מוכפל. היא ניסתה למשוך את ידה ולהתעלם מהכאב מסביב למפרק אך הוא היה מהיר וסטר לה לפני שהיא הספיקה להשתחרר. זו הייתה סטירה מלאת זעם ועוצמה סופיה שהייתה חלשה גם ככה כמעט נפלה.

"עזוב אותה דיוק" אמר לבסוף האיש שהיא פגעה בו עם המרפק שלה. הוא תפס בזרועה ואמר בקול חלש ככה שרק היא והבחור עם המבטא הלטיני שמעו: "אני יודע מי את ואני יודע מה עשית. ואני גם יודע שאת שווה הרבה מאוד כסף. אז עכשיו את תהיי ילדה טובה ותבואי אתנו בלי להתנגד, נכון?" היא לא ידעה מה לעשות. היא הסתכלה לגבר השני ששמע ישר בעיניים במבט מתחנן.
"תן לה ללכת רוג'ר" אמר הלטיני. "אל תגיד לי מה לעשות ספרדי מסריח!" רוג'ר אמר. "אני לוקח אותה איתי למקסיקו ומקבל עליה כסף." הוא אמר בהחלטיות, "או שאני פשוט אקח את אחותך היפה ואמכור אותה למקסיקנים. אני בטוח שאקבל סכום יפה על כל אחת מהן." אחותו הייתה עניין רגיש לגאסטון, אחיה של אנחל ורוג'ר ידע זאת ומעולם לא היסס להשתמש בזה כדי לדכא את גאסטון כשהחל להתווכח עם רוג'ר.
"
שלא תדבר על אחותי ככה" אמר גאסטון בנימה תוקפנית וגירד את שפמו הקצר. רוג'ר, שסופיה הספיקה כבר להבין שהוא המנהיג של הכנופיה הזו, הטיח אותה ברצפה וראשה נחבט חזק. הוא פנה לגאסטון שניראה מפוחד אך ניסה להסתיר את זה ושלף אקדח. "אני קובע איך הדברים יתנהלו פה, אתה מבין אותי? מה שאני אומר-יהיה. אם יש לך בעיה, אתה מוזמן לעזוב." רוג'ר שיחק באקדחו והחזיר אותו לנרתיק במכנסיו. לסופיה כבר לא היה כוח לקום, החושים התערפלו לה. היא הרגישה יד שנוגעת בכתפה ומרימה אותה ואז.. בום. היא שוב נפלה.

צעקות.

ירייה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך