מכתב אהבה עצוב

25/06/2011 2589 צפיות 2 תגובות

מכתב שאני המצאתי על אהבת אמת של ילדה שרצתה לחיות ! אבל רק איתך !!! ♥♥♥

ירדן ,
שלום עם אתה קורא את זה עכשיו זה אומר שאני לא בחיים , זה אומר שאני לא איתך , זה אומר שאני מתה !!!!
אני אוהבת אותך רק שתדע, אני אהבתי אותך מזמן רק שאתה לא ידעת את זה פעם ..
שלחתי לך לפני חודשיים מכתב בו אני רשמתי שאני מאוהבת בך ואני רוצה להיות איתך ורק איתך .
ולא ענית לי סיפרו לי שקרעת את המכתב לגזרים , נעלבתי , הייתי מושפלת כול כך . הייתי כול כך עצובה וקיוויתי שזה שקר אבל לא . אני לבדי.. ידעתי שלא ! אני לא מבינה למה לחיות עם אני צריכה כול בוקר להתעורר עם העובדה שאתה לא אוהב אותי שאתה אף פעם לא תיתן לי נשיקה אמיתית !
לא הייתי מאמינה לאף אחד שהיה מספר לי את הסיפור הזה כי הוא רגיש ואפשר למצוא אותו רק באינטרנט אבל הדבר הזה קרא לי , אני זו שקיבלתי סכין בגב זו אני ש5 שנה הייתי צריכה לחיות עם העובדה הרעה הזאות  אבל לך פשוט לא היה אכפת אתה חיית בעולם משלך העולם ששיך רק לך ולא לאף אחד אחר !!! שזה היה לי מאוד עצוב … עם אתה רואה את זה אמרתי לך כבר לא בחיים אבל אני מבקשת ממך מאוד תלך ללוויה שלי . יחכה לך שמה קופסא קטנה ורודה תפתח אותה ושמה תמצע מה שכול החיים חיפשתי !
ממני ב♥ מרים

קראתי את המכתב הייתי בשוק ידעתי שאני אשם בהכול הרסתי את הילדה התמימה הזאות שברתי אותה ..דמעה אחת זלגה מעיני וזאת הייתה דימעה מרה ומלוחה במיוחד הכי מלוחה ומרה שהייתה לי איי פעם . זאת הייתה עובדה שהיא הייתה אמיתית כול כך     
הלכתי ללוויה היו שמה משפחתה ואימה נשברה כמו מקל ..! באמת הייתה שמה קופסא היה שמה פתק קצר " זאת אני האהובה שלך מכיתה ז' השתנתי אה ?! אוהבת אותך ותמיד אוהב אותך "
היה שמה שרשרת חברות שלנו מכתה ז' לבשתי אותה לא בכיתי לא ברחתי עמדי כפסל !
עמדתי שעה וגם כשהגשם ירד עליי לא הרגשתי כלום אולי זה בגלל שגמאני מת כרגע !!!

כתבה : יאנה עקיבייב


תגובות (2)

?????

13/07/2011 12:04

אהבתיי … אני מרווה שתמצאי מזה סיפור !

23/03/2012 07:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך