לא נכתב על אדם ספציפי, או על חוויה ספציפית שעברתי.. הברחתי ממני כל מלאך שפגשתי מהפחד להכאיב לו, ונשארתי עם שטנים קטנים ונוראיים.

מלאכים ושטנים קטנים וזדוניים

30/05/2012 1061 צפיות 6 תגובות
לא נכתב על אדם ספציפי, או על חוויה ספציפית שעברתי.. הברחתי ממני כל מלאך שפגשתי מהפחד להכאיב לו, ונשארתי עם שטנים קטנים ונוראיים.

כמו מלאך קטן הוא הגיע אליי, ירד מהשמיים וריחף סביבי, חייך אליי את חיוך-הגומה-האחת שלו, חיוך שלא אפשרי לעמוד בפניו.
כמו מלאך קטן הוא התרוצץ סביבי, מתעופף לו סחור-סחור ומביא לי את מבושי.
כמו מלאך קטן הוא עטף אותי בהמון אור, חור ואהבה, חיבק אותי, כמו שרק מלאכים קטנים יכולים לחבק.
כמו מלאך קטן הוא דאג לי, שתמיד יהיה לי טוב. כמו מלאך קטן הוא שמר עליי, מהכל.
כמו מלאך קטן הוא אהב אותי, אהב אותי עם ליבו המלאכי הקטן, כמו שרק מלאכים קטנים יכולים לאהוב.

ואני… כמו שטן (לא) קטן – התעלמי ממנו. התייחסתי אל נס הימצאות מלאך קטן זה בקרבי – שטן קטן שכמוני – כאל מובן מאליו.
כמו שטן שקטן התגריתי במלאך הקטן, במלאך הקטן שלי.
כמו שטן קטן העפתי אותי, סילקתי אותתו מדרכי, מחיי.
כמו מלאך קטן הוא הגיע אליי, מחייך, דואג ואוהב. וכמו מלאך קטן – הוא גם נעלם.
נעלם בלי שוב, כמו שרק מלאכים קטנים יכולים.


תגובות (6)

היי עינב החביבה
אני מבינה שאת חדשה יחסית באתר וכבר הספקת לכתוב 5 סיפורים חמסה חמסה מקדמת אותך בברכה חמה ומבטיחה לך כי אקרא את יתר 4 הסיפורים שכבר כתבת ואגיב עליהם בשמחה רבה בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

31/05/2012 05:54

היי עינב החביבה
אני מבינה שאת חדשה יחסית באתר וכבר הספקת לכתוב 5 סיפורים חמסה חמסה מקדמת אותך בברכה חמה ומבטיחה לך כי אקרא את יתר 4 הסיפורים שכבר כתבת ואגיב עליהם בשמחה רבה בהצלחה ממני בקי ♥♥♥

31/05/2012 05:54

תודה רבה (: אני גם אקרא את שלך :) אשמח אם תגידי את דעתך על הסיפורים:)

31/05/2012 07:07

ממש יפה!!

06/02/2013 06:40

לשיר – תודה רבה (: !

23/02/2013 02:56

וואו, הגעתי במקרה לסיפור שלך, ופשוט הייתי חייבת לכתוב לך, כי זה מדהים!
הרעיון, הכתיבה… אהבתי כל כך, אין לך מושג עד כמה, את ממש מוכשרת!
תמשיכי לכתוב! 3>

05/06/2013 13:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך