מתי ימאס לו ממך

letmewrite 02/04/2018 607 צפיות אין תגובות

מתי ימאס לו ממך?
מההברזות שאת דופקת, מהחוסר מוטיבציה, מהכישלון שאת.
מתי הוא יתפכח? ויקלוט שעזבת את כולם בשבילו. והם, קיבלו שכל ממזמן והפסיקו להילחם. את לא אחת ששווה מלחמה. את אחת שעוזבת את המסעדה בלי לשלם טיפ, את אחת שתתקמצן על הקילומטר נסיעה כי זה כואב לך על הזמן שתדברי איתו, ועל הזין שלך ש2 בלילה ובחוץ מלא אנסים, לא אכפת לך מאף אחד, רק ממנו,
וחבר מותק… זה טרנד חולף, זה טייטל להרגיש טוב עם עצמך. סיפוק מיני נחמד תחת כותרת "אני לא מופקרת"
אחושרמוטה מופקרת. כולם הפקירו אותך.
אז מתי גם הוא?
אחרי שנה? אחרי שנתיים? כשתהיי בלב הקריה? פקידה למופת. קצת רחוק ממדאגית. קצת רחוק משאיפות. תראי אותך את כלום, פאקינג שום דבר. אי אפשר לסמוך על מילה שלך, את מושא האכזבה. את מהאנשים האלה שנתנו להם הזדמנות אחת ושניה, ושלישית. את דיסק שרוט שחוזר על עצמו שוב ושוב, ואת יודעת למה אנשים לא נפתרים מדיסקים שרוטים בקלות, כי יש להם ערך סנטימנטלי עבורם. חוויות הן לא משהו שנמחק בקלות. ואני אותך משאירה קרוב לליבי, למצוא את היתרונות למה לא לזרוק. למה לא להביט קדימה ולשכוח. למה להמשיך לנסות אך בכל פעם קצת פחות, עוד צעד אחורה ליתר ביטחון. כנראה שאף פעם לא אהיה חסינה לגמרי.
מתישהו, שתינו נהייה בקצוות שונים של העולם, לא אוכל עוד לשמוע אותך, לא אוכל לעזור ולרומם כאשר תיפלי לתהום הידיעה ולחוש את הסבל, כמו גיבורה טרגית, רק שאת לא גיבורה את סתומה, מעניין איך תגיבי כשתיפלי להבנה, לחיים האמיתים.
כנראה שזה יקרה כשימאס לו ממך 20.3.18


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך