נחמה של הלילה

10/06/2021 347 צפיות אין תגובות

עד כמה אנחנו מושפעים מדמויות וירטואליות בחיים שלנו? נגיד דמויות בקולנוע או בסדרות טלויזיה, אפילו דמויות בספרים, כאלה שאנחנו ממש מעריצים וכאלה שאנחנו לא סובלים.

יום אחד השתעשעתי בשאלה הזאת והופ! נולד לו סיפור

מקווה שתאהבו:

אברם אתה ער?

כן נחמה, אני ער. למה?

לא, שלא תהיה עייף מחר, זה הכל.

אני לא יהיה עייף.

אברם?

מה נחמה?

אתה ער?

כן נחמה.

חבל, תהיה עייף.

אני לא יהיה…

אברם?

מממ?

אתה ישן?

כן.

יופי.

תישני…

יושנת יושנת.

מזווית העין היא רואה את החזה שלו עולה ויורד, לאט לאט.

מזווית האוזן היא שומעת את נשימתו שמתחילה לנחור. הגיע הזמן…

סוף סוף יש קצת פרטיות בבית הזה…

היא קמה בתנועות איטיות, שהמזרון לא יזוז והמיטה לא תחרוק, רק שלא יתעורר לה פתאום ויהרוס לה את הלילה. נועלת את נעלי הבית, כמו בכל לילה וכמו בכל לילה חוזרת בה וחולצת אותן. שלא ירעישו ויעירו אותו.

היא הולכת לצפות בפרק בסידרה החדשה שלה.

מוציאה מהספריה את המחברת והעטים – כחול לרגיל, ירוק להערות רגילות, אדום להערות ממש חשובות.

מדליקה את הטלויזיה, נכנסתה ל-VOD, מוצאת את הסידרה שלה.

פליי.

עונה ראשונה, פרק ראשון:

סילביו מתעורר, מתעסק בענייניו ואז מעיר את אלמינדה, שתכין לו קפה והם יספיקו לשוחח קצת לפני שהוא יוצא לעוד יום של עסקים במשרד המפואר שלו.

אלמינדה, בשיער מאורגן למשעי, שפתון כתמתם על השפתיים ופס עדין של כחול על העפעפיים, קמה ממיטתה, מחייכת אל סילביו חיוך גדול ועיניה מנצנצות מאהבה. בוקר טוב אהובי, היא אוחזת את ראשו בעדינות בין ידיה ולוחשת לו קרוב לפיו, בוקר טוב אישי היקר.

סטופ.

פותחת את המחברת, כותבת למעלה 6.6.97 ואז:

עט כחול: להתאפר לפני שהולכת לישון ולסרק טוב טוב את השיער.

עט אדום: לקנות שפתון כתמתם.

עט ירוק: בינתיים להשתמש בחום.

עט כחול: להחזיק לאברם את הראש ולהגיד לו בוקר טוב אהובי בוקר טוב אישי היקר.

עוצרת רגע, עוצמת עיניים ורואה בעיני רוחה את תגובתו של אברם…

עט אדום: עזבי עזבי…

פליי.

אלמינדה לובשת את חלוק המשי האדום עם הציורים של הדרקונים יורקי האש, העוטף את גופה הדקיק בתנועות רכות ונע כמו בלרינה על חמוקי גופה, נעה בקלילות לכיוון המטבח, מכינה לאהובה את הקפה של הבוקר, שהוא כל כך אוהב, ןמניחה על הצלוחית שתי עוגיות חמאה.

סילביו מתיישב ליד אהובתו והיא מניחה את ידה על ירכו, מלטפת אותה ונעה לאט לאט כלפי מעלה, חיוך ממתיק סוד מתיישב על שפתיה.

אהובי היקר, היא לוחשת, אני כבר חסרת סבלנות…

סבלנות אהובתי, עונה לה סילביו בקולו הנמוך, הסבלנות משתלמת. וקורץ לה בעינו.

סטופ.

עט כחול: ללבוש את החלוק הורוד.

מתופפת קלות באצבעותיה על המחברת… משהו לא מסתדר כאן…

עט אדום: ממש לא החלוק הורוד! הוא מכוער…

עט ירוק: דיאטה דחוף ולקנות סוף סוף את החלוק האדום מהחנות של שלמה בפינה.

עט ירוק: לבדוק שיש ציורים של דרקונים.

עט כחול: להכין לאברם קפה.

עט אדום: לא לשכוח! אברם אוהב שתיים סוכר ולא אחד כמו סילביו.

עט כחול: לשים שתי עוגיות על הצלוחית ליד הקפה של אברם.

עט ירוק: לקנות עוגיות חמאה. העוגיות גרנולה לא משהו.

עט כחול: להניח יד על ירכו של אברם וללטף אותו בעדינות. ללחוש לו אהובי היקר, אני כבר חסרת סבלנות…

היא מדמיינת את ידה על ירכו העבה של אברם.

עט ירוק: אברם לא יודע לקרוץ.

עט אדום: עזבי עזבי…

פליי.

סילביו שותה את הקפה, שניהם קמים ואלמינדה מלבישה לו בטקסיות האהובה עליה את המקטורן השחור, עונבת לו את העניבה הכחולה ומלווה אותו אל הדלת, שם היא מתרוממת על קצות אצבעותיה ומנשקת אותו נשיקה ארוכה על פיו.

הוא יוצא, היא מלווה אותו במבטה כשהוא נכנס לרכבו המפואר ונוסע, עד שרכבו נעלם באופק ורק אז היא נכנסת חזרה לבית.

סטופ.

עט כחול: לעזור לאברם ללבוש את הג׳קט הירוק של העבודה.

עט ירוק: להציע לו לקנות מקטורן.

עט אדום: הוא שונא מקטורנים… להציע בכל זאת?

עט אדום: בלי עניבה. לא לדבר אפילו על עניבה!

עט כחול: ללוות את אברם לדלת ולהתרומם על קצות האצבעות בשביל נשיקה.

עט אדום: הוא בעצם יותר נמוך ממני…

עט ירוק: לתת לו נשיקה לוהטת על הפה בלי להתרומם על קצות האצבעות.

בעיני רוחה היא רואה את פניו הזועמות של אברם…

עט אדום: עזבי עזבי…

פליי.

אלמינדה נכנסת לבית ומפ…

סטופ.

כמו בכל לילה, גם עכשיו דמעה ראשונה מתגלגלת על לחיה, דמעה שניה מגיעה אחריה, היא עוצמת את עיניה לאט, נשכבת על הספה.

היא צדקה… היא מכירה אותי הכי טוב מכולם… אני לא אשה שגברים אוהבים, אני לא יודעת מה לעשות, אם לא אברם אז עכשיו הייתי לבד, לבד, אוכלת לעצמי את הלב. אני חייבת ללמוד להתנהג, כמו שהיא אומרת כל הזמן, אני חייבת שאברם יאהב אותי, שלא יזרוק אותי מהמדרגות, כי גם את זה היא אמרה והיא יודעת מה היא אומרת.

פליי.

…נה את הכלים, שוטפת אותם ומתחילה בשגרת היום של לשמר את הארמון של סילביו.

סטופ.

עט כחול: להיות אשה טובה, לנקות את הארמון של אברם, שיהיה מרוצה כשהוא חוזר הביתה.

עט ירוק: תעשי מה שצריך נחמה, תעשי מה שצריך.

עט אדום: שלא יזרוק אותך מהמדרגות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך