וככה אהבה מתפוצצת בפנים.

17/06/2012 780 צפיות 11 תגובות

הוא הבחור הכי נחמד שיש, לפחות בעייני.

המבט שלו מהפנט וחודר,
הקול שלו נוסך בי רוגע.
הוא הקסים אותי וגרם לי להתאהב בו, ועכשיו, דווקא הבחור הנחמד ביותר פגע בי.
דווקא הוא היום היה חייב להיות זה שצוחק עלי.

אני רוצה לשנוא אותו.
אני רוצה לקלל אותו בדם.
אני רוצה שיכאב לו ושיהיה לו רע.

אבל אני עוד מאוהב…


תגובות (11)

לוקאס לפעמים האהבה כואבת ומי שחשבת שבעדך הוא נגדך
לדעתי אתה צריך להתגבר אליו הם כך הוא מתנהג ותזכור שתמיד הולך ואחר בא
אז בקיצור הוא לא שווה את הסבל שלך

17/06/2012 10:47

התאהבת בבן שלא אהב אותך? הוא צחק עלייך. זה מרושע. תנסה להכיר אחד כמוך, ואולי תתאהבו?

17/06/2012 11:23

התאהבת בבן שלא אהב אותך? הוא צחק עלייך. זה מרושע. תנסה להכיר אחד כמוך, ואולי תתאהבו?
עצוב לי עלייך.
אל תדאג יש הרבה דגים בים

17/06/2012 11:24

אוויייי….אני כל כך מצטערת בשבילך..
עוד אתמול הייתי עם חיוך ענקי על השפתיים אחרי מה שכתבת על ההתאהבות שלך..וכל אתמול פשוט הייתי בעננים אבל עכשיו…עכשיו אני כל כך עצובה..
הלוואי ויכולתי לעשות משו…משו שיקל את הכאב..

17/06/2012 11:24

אוויייי….אני כל כך מצטערת בשבילך..
עוד אתמול הייתי עם חיוך ענקי על השפתיים אחרי מה שכתבת על ההתאהבות שלך..וכל אתמול פשוט הייתי בעננים אבל עכשיו…עכשיו אני כל כך עצובה..
הלוואי ויכולתי לעשות משו…משו שיקל את הכאב..

17/06/2012 11:25

רוצה אני ירביץ לו?

17/06/2012 11:29

תודה רבה כולם!

אני הייתי שמח אם הייתן באמת באות לתת להם מכות… אבל אני מתבייש מידי אפילו לגלות לכן איפה אני נמצא. לא משהו אישי נגדכן.
התגובות שלכן באמת מעודדות אותי. תודה רבה.

17/06/2012 12:26

בשבילי זה באמת, דבר נורמלי.
זה קרה לי וחוויתי את זה. אותו אחד שהרביץ לי, וקילל אותי וקרא לי "אשכנזיה מסריחה".
אני אומרת לך, שברגע שהוא אמר לי את זה, הרגשות שלי הפסיקו מיידית.
כי אני לא הולכת להרגיש משהו חוץ מתעבה כלפי מישהו שעושה לי רע.
ואתה צריך להבין ולעשות אותו הדבר.
הוא לא ראוי שתחשוב עליו בכלל! הוא לא ראוי לרגשות שלך. אתה אדם כל כך טוב ונחמד (לפי הסיפורים שלך והכתיבה שלך, ) ואסור לך לסבול או אפילו להיות עצוב כי מישהו לא מחזיר לך את הרגשות שאתה נותן לו.
תעזוב אותו. הוא לא שווה את זה ולא ראוי לזה. יבוא יום ותמצא את האדם הנכון.

נ.ב; רק שתדע, שאותו ילד שהרביץ לי בכיתה ד', עכשיו נמרח עליי כמו לא יודעת מה XD חחח אני נשמעת כל כך סנובית ושטחית אבל למי אכפת ? :P
מה שמראה שהשכל מגיע בסופו של דבר, רוב הפעמים מאוחר מדי, אבל זה שהוא הגיע לא אומר שאתה צריך לתת לאותו אדם הזדמנות שנייה, כמדובר בדברים כאלה.

17/06/2012 12:37

היי לוקאס. אתה נתת לי השראה מאוד גדולה, תסתכל מחר בערב כשהסיפורים מועלים, תיכנס לדף שלי ותראה בעצמך
רוני,

17/06/2012 14:03

אין מה לעשות. הרבה אנשים פוגעים באחרים בלי לדעת. תחשוב רגע, מתי הוא צחק עליך? כלומר, האם היו מסביבו אנשים?
יש לי ילד בכיתה שהוא בן אדם מקסים ונפלא כאשר מדברים איתו לבד, אבל כשהוא עם אחרים, הוא אדם אחר – שוויצר, מגעיל ומרושע.
תנסה לתפוס את הבחור ההוא לבד, ותראה שהוא יהיה טוב יותר. בן אדם טוב כמוך לא יכול להתאהב במשהו רע כמוהו.

18/06/2012 03:15

הי לוקאס קודם כל אני חושבת שהאהבה שלך כלפיו היא דבר כל כך יפה, דווקא בגלל ששניכם בנים, כי זו לא אהבה של משיכה, לא התאהבת בגוף או במראה, אלה בנשמה שלו ובמי שהוא באמת, ואם הוא לא מבין את זה, את אולי הוא לא ראוי לכל האהבה שיש לך לתת…

18/06/2012 07:21
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך