נתת לעצמך הזדמנות להתאהב..

טולי 04/06/2015 945 צפיות 3 תגובות

נפגעת ממנו נכון? את מפחדת להתאהב מאז. החומות שבנית סביבך לא יעלמו כך סתם.
זה חומות שבנית במשך הרבה מאוד זמן, כדי לא להיפגע יותר. לא להתאהב יותר.
לשמור על הלב שלך.
הוא גרם לך להתאהב במילים שלו, להתמכר למעשים שלו.
התאהבת בו נכון? התאהבת בו לאט לאט, כל חלק בו כבש אותך.
מהעיניים החומות שלו ועד לחיוך שלו.
את רועדת תחת המגע שלו, את מהופנטת מהמבט שלו ואת שבויה בחיוך שלו.
עבר יותר מידי זמן, הוא המשיך הלאה ואת? את עדיין מחייכת בכל יום את החיוך שלך, החיוך המזויף שלך.
הכרית שלך שסחוטה דמעות בגללו, החור שבלב שלא מסכים לשחרר ממנו.
כל דבר מזכיר לך אותו. כל שנייה שעוברת את חושבת עליו, עדיין.
כמו ילדה קטנה את עדיין רוצה אותו, את יושבת ומחכה. יושבת ובוהה בפלאפון, מחכה שישלח הודעה ויתקשר.
שיבקש סליחה על הכל, על זה שפגע בך. על זה ששיקר לך. שאיכזב אותך.
שאמר שהוא אוהב אותך ופגע בך.
שאמר שלא יוותר עליך אבל בשניה הראשונה הוא עזב אותך.
הוא כבר לא האדם שתמך בך לראשונה, האדם שגרם לך לחייך ולהיות מאושרת. הוא אחר, שונה. הוא גורם לך לבכות בכל רגע.
הוא כבר לא מחייך את החיוך הכובש אלא מחייך מכאב.
אבל, זאת לא אשמתו. את התאהבת בו, בסטוציונר הזה. הוא אמר לך שהוא לא יתאהב בקלות ונתת לעצמך להאמין שאת שונה, אחרת. שאיתך זה יהיה אחרת.
את ידעת שתפגעי בסוף.
את ידעת שהוא יהרוס אותך.
את ידעת שהוא ימוטט לך את הלב, ישבור אותו למיליוני רסיסים ועדיין נתת לעצמך הזדמנות להתאהב.


תגובות (3)

זה מדהים. אהבתי מאוד! אגב גם אני בת 16, אם היינו מכירות במציאות אני בטוחה שהיינו מתחברות :)

05/06/2015 12:42

    את יכולה תמיד לשלוח לי הודעה במייל ואם תרצי יש לנו קבוצה של האתר אני בטוחה שתוסיפי לנו המון שם..
    אם תרצי זה המייל שלי: [email protected]
    זה אומנם המייל של אמא שלי אבל אני זאת שמשתמשת בו.. אני אשמח להכיר אותך נסיכה :)
    אוהבת מלא, טול <3

    05/06/2015 22:29

קטע מרגש מדהים אהבתי מאוד מאוד:)

13/06/2015 23:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך