lianora13
תכתבו בבקשה תגובות :):(

סיפור אהבה עצוב פרק 7

lianora13 02/11/2014 656 צפיות 3 תגובות
תכתבו בבקשה תגובות :):(

יודעים מה ??? הישתנתי והישתנתי הרבה בגלל חברות ובגלל מקס זה כאילו שאני איתו אז אני
כזאת ביישנית וכזאת לא יודעת מה איתם אני כזאת מתנהגת רגיל וזה ואי הישתנתי לרעה בגלל
אני חשה, ואני מקללת, ואני מדברת יותר שטויות,ועוד.. וזה מפריע לו ותאמת גם לי אני משתנה שיואהבו אותי בזמן שאני לא אוהבת את עצמי אני גם שונאת את עצמי כל דבר שאני נוגעת
נהרס כל אחד שאני רוצה לא רוצה אותי ופתאום בשיא החוצפה אנשים רוצים ילדות יותר יפות ממני??!!! אוקי סבבה אתם רוצים זונות שיפגעו בכם אין לי בעיה ואולי מקס זה הדבר האחרון
שיבחר ביופי לדעתי אבל עכשיו אני חושבת אם הוא לא בוחר לפי יופי אז למה אותי לא בוחר
למה רק היפות ……


תגובות (3)

רררררררררררר *כעס*
תקשיבייייייי, קודם כל 'יפות' זה סובייקטיבי. אין כזה דבר יפה. אני נשמעת כמו בולשיט כי 'כשיש ילדה יפה כולם יודעים' אבל אצלי במקום בו קצת יותר גדולים, זה בכלל לא משנה מי נולדה עם יופי טבעי ומי נולדה רזה וכו… כלומר זה כן משנה, אבל מה שבדרך כלל הכי משנה זה איך את מטפחת את עצמי וזה (זה גם קובע איזה טייפ את והוא ועניינים וחרטה חח) אז עזבי יפה לו יפה, בכל דבר משקיעים, נראה לך מפורסמים באמת נראים ככה? ומה תגידי על הדוגמנית שיוצאת עם אחד האנשים הכי לא נאים (*קורה מלא*)?? זה עניין של אופי ומה שאת משדרת וזה. אז תפסיקי להאשים את זה על דברים שנולדים אתם!
לגבי את נהיית יותר עצבנית- זה מובן וברור. התייחסו אלייך חרא, איך לא תעברי את השלב הזה??? שלב מרידה, בדיוק קרה לידיד שלי. הוא היה כנוע ותמיד התנצל ותמיד הרגשתי שרע לו למרות שהוא לא הודה בזה ופתאום טראח הוא נהייה ממש לא נחמד לכולם. דאגתי לו והוא היה לא נחמד גם אליי חח ואז בסוף התנצל, כי זה שלב שברגע שמסדרים אותו אז הכול נורמאלי ובסדר. אף אחד לא אוהב להיות עצבני ולהוציא חרא, אבל עושים את זה ודי.
לא שאני אומרת לך לעשות את זה, את צריכה לפתור את הבעיה הכללית יותר ואז זה ייפתר. את צריכה להבין שמוח של אחרים עובד בדיוק כמו שלך ושרוב הפעמים הם לא טובים ממך. את צריכה לדמיין מה היית חושבת ומרגישה לו היית במקומם, לא דברים אציליים כמו 'אוי אני אהיה תמיד נחמד ואוהב בנות נחמדות' אלה תחשבי מהעל פי הביטחון העצמי שלהם מה הם מרגישים בטח שהם יכולים להשיג מבנות, מה הם רוצים מבנות, מה חשוב להם מבת, האם הם לוקחים אותך כמובן מאליו, האם הם מרגישים שקל להשיג אותך, האם יש להם סטנדרטים, מה הם נהנים להרגיש, מה את נותנת להם להרגיש, עם איזה אנשים הם מסתובבים ולמה, מה הם רוצים שיחשבו עליהם, הם הם חושבים על עצמם באמת, מה הם מנסים לשדר, מתי הם לחוצים, מתי ההתנהגות שלהם צבועה שבורה או שונה… שימי לב!!!
אני אתן לך נוסחה. כל דבר שקורה יש לו סיבה וקוראים לה אינטרס. אינטרס זה הדבר הכי שטחי שאת יכולה להגיע אליו. כן, בני אדם מדברים עם אנשים לפעמים רק כי הם יפים, כן בני אדם נהנים לנצל אנשים תמימים מהם שגורמים להם להרגיש בעלי כוח או עוצמה עליהם, אנשים עושים כל דבר שמחזק להם את הביטחון העצמי, למה שמישהו ישאל אותך ככה סתם אם את אוהבת אותו וילחץ כל כך חזק אם לא בשביל לשמוע את זה, להרגיש גבר ולהמשיך הלאה?? הוא לא היה שואל אם הוא היה מאוהב בך ומפחד מהתשובה. אגב את סתם מעריצה אותם (עמדה מאוד גרועה) ולא באמת מאוהבת מהם אם בכזו קלות יצא לך לספר ולומר דברים כל כך נוגעים.. טוב, רק משטויות של החטיבה לומדים!
מאחלת לך בהצלחה וסליחה אם נאמר משהו לא במקום <3

06/11/2014 05:40

עצה אחרונה
הכול הראש שלך.
אם תאמיני שאת אדם מדהים שכולם רודפים אחריו ומאוהבים בו
אחרים יקלטו את זה
ויתנהגו בהתאם.
זה כל סוד הקסם, כוח האמונה. זה העניין של 'קשה להשגה'.
כל אחד בטוח שהוא איזה זהב או מותג מדהים שכולם רק מחכים להניח עליו את היד מאיך שזה נשמע שאת מתארת את זה. הם אולי חמודים ואת נהנית מהתשומת לב שלהם ובא לך על זה כי זה כיף אבל סתכלי איך אחרות מרוחקות מתייחסות אליהם, או תשחקי בהם קצת שדרי להם משהו שונה. אל תתני להם להרגיש שווים, ובטח שלא יותר ממך. תהי נחמדה ותדברי ותעשי כיף אבל תתני להם להרגיש כי זה סתם כי בא לך ולא כי הם מדהימים או משהו. תראי אותם כבני אדם ולא כמה שמה מנסים למכור לך.
לא יודעת מקווה שעזר

06/11/2014 05:44

עזר תודה רבה

06/11/2014 19:11
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך