הלוחמת▪♡♢●○.
כל אחד והגישה שלו לחיים. מלחמת החיים. אשמח לחוות דעת

סיפור התאבדות

כל אחד והגישה שלו לחיים. מלחמת החיים. אשמח לחוות דעת

חחח אה אני צריכה אז לסבול את זה כנראה?..הוא עצבני..שותקת כנראה,תרביץ לי קדימה,אני מקווה שאתה לא עצבני..תפסיק בבקשה אתה רואה את עצמך?אני יודעת שזה מי שאתה..אתה כן יכול לעבוד על זה..לא לא אני לא אומרת לך להשתנות..תפסיק בבקשה,תפסיק בבקשה!!!!!
זה הסיפור שלי כנראה,עוד יום עוד יום צעקות,ריבים מלחמות ורוחות רעות שמשתלטות,חח הוא לא אשם..דיי..אני יודעת..הוא עבר בחיים שלו הרבה..כנראה בגלל זה!לא נורא הוא עוד מעט ירגע ויתנהג כרגיל..אבל כואב לי,כואב לי?כן הוא פוגע בי,פיזית,נפשית,בחלקים הקטנים והרגישים שלי,הוא הצודק!!!!!!אני בלתי שפויה,מדברת שטויות!!!לא באה לקראתו!!!!!!!!!מה נראה לי בכלל..איזה מין צורה יש לי להתנהג ככה איתו??אני צריכה לתמוך בו,טיפשה שכמוני…שירביץ לי..מגיע לי..גם את הסימן שאני אשקר לבוסית שזה מכוויה מגיע לי,כן!!!!!כן..כן…
שירגע בבקשה,כל כך הרבה רוח שבאה ונושבת ומלטפת אותי,היא לא מרפה,היא מביאה איתה שברי זכוכית,היא שוברת אותי,מרסקת,הורגת,שורטת,מכאיבה לי..תפסיקי,תפסיקי בבקשה!!!!!!!!!זה כואב לי,אני סובלת,כואב לי!!!תפסיק בבקשה..תפסיקי בבקשה..
אני אלך לחדר,נפגעתי,הרוח חלשה,היא עדיין נושבת אבל לא חודרת מעבר לחדר..מעבר לדלת שלי הוא קנה אותה,לא אני לא חושבת שהוא קנה אותה,אני קניתי,אמא קנתה בשבילי,לא היה לי כסף,כן,הוא אוהב את זה,ממוכר,אוהב את הכאב,אוהב לסבול..ולחזור הבייתה במיוחד,ולהתעצבן כנראה עליי,לשבור עליי בקבוק,להשאיר לי עוד כוויה מהמים הרותחים שנשפכו עלי,ללכת לישון עם דלת נעולה,ואז לבוא אליי בפינה בסלון ולהאשים את הסם שלו..חחח אני פגועה,נפגעתי..נמוגה מהקרב הרוח,אני נמוגה איתה,בורחת,משיבה לעצמי את החיים?הוא החיים,אני אחזור..ללא רחמים עצמיים?ללא רחמים עליו!!!איך עזבתי?מסכן..מטומטמת!!!!חחחחח היא יפה,באמת יפה!!!מדהימה,שיער כמעט כמו שלי,מלטפת,רכה,כנראה עובדת במקצועה בעבודה טובה,הרי הוא לוקח את אלה עם הכסף,בגלל זה מגיע לה לשכב איתו על המיטה שהוא קנה לי ולו..סליחה,אני מצטערת!!סתומה..לו!מהכסף שלו,שלי.
טוב אני אעזוב,כי טוב לו,אעזוב לתמיד,אקח את הרוח שלי,שנושבת בי חזק,אני אגיד לה את מילותיי,את השריטות אני אשרוט,אלטף,ואתרגש מהצבע היפה,כמו של שושנה.שושנה צחה,שקוראת לי להפסיק,להבין מה אני שווה,דייייי,אני לא שווה כלום,הוא מסכן,הכרטיס אשראי שלי ינחם אותו אני מקווה,הדם שבסביבות
האגרופים שלו כנראה יתרפאו,הוא יאהב אותי?הוא יאהב את הפרחים שהוא יקנה לי,שאני אקנה לי?כנראה הוא יביא לי אותם?או שירצה לשים אותם באגרטל הטיפת אדום מנצנץ,הכל כך יפה,שטיפה סדוק,טיפה הפוך ורוצה להיות שלם עם עצמו,דבר שלחש לי פעם,חחחח כל כך יפה,עצמות לחייו משדרות לי קסם,שפתיו משדרות לי חום ועזות,עיניו קוראות לי אליו,אגרופיו גורמים לי לנשוב כמו הרוח,בעונה הכי טובה שלה,סתיו עכשיו,שמגיע סתיו היא אומרת לי להסתתר,מתחת לרוח..שתנשוב בשקט ואני אשכב דום,שלא אספוג אגרוף כואב וקיצוני,כי אני אוהבת את זה מדי,ורגילה לזה מדי,לא מגיע לי לקבל דבר שאני אוהבת,אז הרשתי לה לנשוב עם שברי הזכוכית וללטף אותי בחוזקה,לצבוע אותי בצבע השושנים עד שאוכל לשתוק,עם האגרוף המדומיין,שהוא מולי,מסכן!!!מגיע אליי מולי,עומד ומתייצב,חח גם אליו הגיעו השושנים,הם צבעו את פניו,עיניו,ידיו גם טיפה הספיקו,הם גם פיתחו פקעה יפה במפרק,הפקעה נלחמת חזק בי,מעניין למה..הוא מסכן,כואב לי,תפסיק בבקשה!!!סוף בבקשה…סוף בקשה…סוף בבקשה..אתה שם לב?כנראה תשים עיין,או תשים פרח,מהכסף שלך,שלי,סוף בבקשה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך