סיפור חיי

06/01/2012 628 צפיות אין תגובות

אני לא מתכוונת לספר פה סיפור מרשים..אני פשוט רוצה לספר לכם את סיפור חיי ואולי גם לקבל ממכם קצת יעוץ.אומנם זה לא המקום המתאים ..כי אנשים כותבים פה סיפורים ושירים מאוד מעניינים (כמו שכבר ראיתי) אבל בכל זאת אכתוב פה.
אני כבר לא יודעת אם להאמין באהבה…נפגעתי המון מבנים ואפשר להגיד שחטפתי המון סטירות מאהבה. היו לי כמה אהבות בחיים שלי (אני בת 17 ) אבל האהבה הכי גדולה שלי,אהבת הנעורים שלי,הייתה לפני כשנתיים.
לפני כשנתיים הכרתי בבית הספר שלי בחור מדהים..בהתחלה לא רציתי אותו ולא רציתי שיהיה משו ,אפילו לא הייתי דלוקה עליו.אפשר להגיד שהוא לא היה הבחור הכי יפה. בהתחלה שהכרנו ושהיינו מסתכלים אחד לשני בעיניים היה לנו מין ניצוץ כזה..משו מדהים !משו שלא קרה לי עם אף אחד אחר. לאט לאט התחלנו להרגיש משו אחד כלפי השניה ..זה היה מדהים !.
התחלנו לצאת…ואז אחרי חודשיים הוא הכיר לי את בן דוד שלו,אני ובן דוד שלו הפכנו לידידים מאוד מאוד קרובים..ובסופו של דבר בן דוד שלו התאהב בי.
הייתי כ"כ מבולבלת לא ידעתי מה לעשות..אהבתי את יקיר (אותו אחד שהתחלתי לצאת איתו ) ולא רציתי לפגוע בו..איך יכולתי לספר לו שבן דוד שלו התאהב בי ? למה לעשות ריב במשפחה ?
ואז החלטתי..החלטתי להיפרד מיקיר כדי לא לגרום לבני דודים לריב .אחרי הכל משפחה זה הדבר הכי חשוב בעולם !
כמה ימים אחרי שאני ויקיר נפרדנו נודע ליקיר על בן דוד שלו שתאהב בי..רק שמשהו לא מסתדר לי.בן דוד שלו סיפר לו שהוא מאוהב בי,אבל הוא סיפר לו שקרים ! הוא סיפר לו שהיה בנינו משו..דבר שלא היה ובחיים לא היה קורה !!! ההורים של יקיר וההורים של בן דוד שלו התעצבנו מהמצב..הם התקשרו אליי ואל ההורים שלי ואפשר להגיד שאיימו שאם אני לא אתרחק מיקיר ובן דוד שלו זה לא יהיה טוב ! .
וכמובן,עשיתי זאת,התרחקתי מהם…אחרי שבועיים חזרנו ללמוד בבית הספר (אחרי חופשת פסח) ואני ויקיר חזרנו..הבנו שעשינו טעות..הוא הבין שהוא לא היה צריך להקשיב לבן דוד שלו.
כל הזמן הזה שהיינו יחד הייתי עסוקה בלנסות להשלים בין בני הבני דודים ולבסוף הצלחתי. אני ויקיר המשכנו לצאת במשך חצי שנה ואז החלטנו לקחת פסק זמן.
אניי השתנתי בגלל חברות שלי והייתי מאוד מושפעת מהן ולכן התנהגתי אליו בצורה מגעילה !
הייתה לי חברה מאוד טובה שהייתי עושה כל מה שהיא הייתה אומרת(מין טאטלה כזו )והיא אמרה לי לזלזל ביקיר כי ככה הוא יאהב אותי יותר..והיא כמובן -יש לה ניסיון באהבה.אז הקשבתי לה.
בסופו של דבר הבנתי שהיא דלוקה על יקיר ורוצה אותו לעצמה,אבל זה היה מאוחר מידי.
בזמן שאני התייחסתי אליו בצורה מגעילה..היא התחברה אליו ושיחקה אותה הבחורה הנחמדה שמנחמת ועוזרת היא גרמה לו לחשוב שאני בגדתי בו עם בן דוד שלו..היא ובן דוד שלו האכילו אותו בשקרים שהיה ביני ובינו משו,גרמו לו לחשוב שבגדתי בו ..הם נתנו לו הוכחות סתימיות …והוא האמין להם ! לא ידעתי מה לעשות..זו מילה שלי נגד מילה שלהם.
אני מצטערת על זה שלא סיפרתי לו אז..בפעם הראשונה שגיליתי שבן דוד שלו מאוהב בי…שקר גורר שקר גורר שקר. השקר הזה הרס לי את החיים.
עברו שנתיים ולא שכחתי את יקיר,הוא לא מוכן לשמוע ממני לא מוכן להקשיב לי.הוא שונא אותי כי הוא חושב שבגדתי בו עם בן דוד שלו(דבר שבחיים בחיים לא קרה ) .ואני מאמינה שאם בן דוד שלו לא היה נכנס לתמונה אני ויקיר היינו יחד עד היום.
אני לא יודעת מה לעשות..ניסיתי לדבר איתו כמה פעם ,ביקשתי סליחה,שלחתי חברים שידברו איתו..הוא לא מאמין .
אני אוהבת אותו כמו שלא אהבתי בחיים ..לא יודעת מה לעשות כדי שהוא יסלח לי.מה שבטוח אלחם כל עוד אני יכולה..
אף פעם לא נלחמתי על אהבה,לא רדפתי אחרי זה.אבל הפעם,אני מרגישה שזה אמיתי..מקווה להצליח להחזיר אותו לחיי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך