סיפור עצוב על שתי אחיות

07/09/2017 706 צפיות אין תגובות

הן היו שתי אחיות, האחת יפה השנייה מכוערת, היפה שמה חמדה, המכוערת שמה חדווה. חמדה גרה ברומנייה, חדווה גרה בישראל נשואה ליצחק הפחח שהיה לו מטוס פרטי קטן. שתי האחיות היו מתראות בחגים בביתה של חדווה באילת. חמדה הייתה בת 25 וחדווה בת 36, לפני כל חג יצחק טס במטוסו הפרטי לרומנייה ומביא את חמדה לישראל בהזדמנות חגיגית זו טעם מיין הנעורים של גופה. לפני הטיסה מרומניה לישראל, כשהגיעו לישראל הייתה כל המשפחה מתכנסת בוילה עם הבריכה וחדווה ראתה כיצד יצחק בעלה מביט באחותה היפה וקינאה מאד אך לא הייתה לה עדות שהם מקיימים רומן.
חמדה הייתה מהנדסת בניין והתגוררה בבוקרשט בקומה 25 של מגדל דירות. חדוה הייתה בוטניאית, בשלנית מעולה, כל החג חדווה הכינה אוכל לה ול-3 ילדיה: אפרת ים ונובה. לאחותה חמדה ובעלה יצחק אך ליבה נחמץ בקרבה כמה היא מכוערת וכמה אחותה יפה. במיוחד כשכל הזמן יצחק מהופנט מיופיה של חמדה. היא החליטה לשכור את שירותיו של בלש פרטי, שילמה לו הרבה כסף, הוא נסע לרומניה קצת לפני חנוכה וצילם את חמדה ויצחק מתנים אהבים והביא לחדווה את התמונות. היא התרגזה מאד והחלה לחשוב על נקמה. כך חלפו הימים, יצחק חוזר מעבודתו עייף, ובלילות מסרב לקיים איתה יחסי מין בכל מיני תירוצים למגינת ליבה. דיברה עם אחותה בטלפון כאילו היא אווזה פתייה ואז בפסח אחותה ויצחק בעלה הגיעו לישראל לחגוג את ליל הסדר, הילד ים שאל את הקושיות וחדווה שמה לב שמתחת לשולחן ידו של יצחק על רגלה של חמדה, בימי החג כולם נסעו למכתש רמון, לים המלח, ולמכרות הנחושת בתמנע וכמעט כל הזמן יצחק מקדיש תשומת לב מרובה לחמדה כאילו היא והוא זוג וחדווה גלגל שלישי. להפתעת חדווה בסוף החג אמר לה יצחק:״שהוא מחזיר את חמדה לבוקרשט וגם הוא ישאר שם לשבוע״ זה היה בסוף פסח. לפני הטיסה חדווה נתנה להם צידה לדרך מרק מעשה ידיה, בשתי מימיות. השניים נכנסו למטוס שהחל לנסוק וכשהגיע לגובה מסוים החלו ללגום ממרק הפטריות הטעים שחדווה הכינה. כשנגמר המרק הם היו מעל הים ואז שניהם לקו בסחרחורות חזקות והמטוס השמיע אותות מצוקה וכעבור 10 דקות צנח המטוס לים ואבד. חדווה התקשרה לחמדה והשאירה לה הודעה שהיא מודאגת, איפה שניהם? עכשיו לכו תדעו מה יכול לעשות מרק פטריות רעל ארסיות!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך