Broken
האירוניה בעולם היא שיש לכל אחד את הנפש התאומה שלו, אך אין זה אומר שתפגוש אותה אי פעם. כמו זוג גרביים חדש. נוצרו אחת בשביל השנייה אבל בסוף מסיימות עם גרב אחרת. או שרק אני ככה?

עדיין זכיתי

Broken 16/03/2021 514 צפיות 2 תגובות
האירוניה בעולם היא שיש לכל אחד את הנפש התאומה שלו, אך אין זה אומר שתפגוש אותה אי פעם. כמו זוג גרביים חדש. נוצרו אחת בשביל השנייה אבל בסוף מסיימות עם גרב אחרת. או שרק אני ככה?

לא כולם זוכים לפגוש את הנפש התאומה שלהם.
אני זכיתי לפגוש את שלי.
אז איך בכלל יודעים?
עוד מהשיחה הראשונה, הוא לא הרגיש לי זר כלל.
דבר אבסורד לומר על אדם שלא פגשתי מימיי.
קולו השרה בי תחושת שלווה פנימית
של מקום בטוח ומוכר שבו אני יכולה להיות אני.
בלי מסכות, בלי מגננות
ובלי חומות לטפס עליהם כדי להכנס לליבי.
הוא פשוט נכח שם מהשנייה הראשונה.
כאילו חי שם כל חייו בחשכה
חיכה בחדרו עד שנמצא את המתג – וקליק. האור נדלק.
הכל הפך ליותר בהיר. הכל היה מובן.
הקשר שלנו היה טהור, השיחות שלנו היו כמקום מפלט מהעולם האקראי בחוץ.
מן מיכל אינסופי בו היה אפשר לשפוך את כל מה שהכלנו בפנים כל השנים ולשקוע בהם עד השעות הקטנות של הלילה,
היינו צוללים בלילות למעמקים שלא תיארתי לעצמי שאגיע אליהם, גם כי פחדתי לשחות כל חיי, וגם מהחשש שייגמר לי האוויר בדרך.
והוא העניק לי חמצן, ואחז אותי לאורך כל הדרך, הוא הכיל יותר ממה שחשבתי שקיים בי, וראה בי את הצדדים שאני עצמי לא הכרתי.
והוא התאהב בהכל.
הוא לא גרם לי להרגיש הבחורה היחידה שקיימת בעולם, כי זה לא הגיוני בכל מקרה. רוב העולם הם נשים. אלא, למרות מיליארדי הנשים שקיימות בעולם, הוא ידע שאני האחת והיחידה. ההתאמה המושלמת.
היחידה שנוצרה במיוחד בשבילו.
וזה לא סתם פרפרים בבטן,
זה לא תאריך אחד מיוחד,
או מחווה גדולה ורומנטית.
זה ההרגשה שאני שלמה בכל פעם שאני מביטה בעיניו.
זה הטון המאושר בכל שיחת חולין
זה הדאגה עד אין סוף
זה לכאוב את כאבו כאילו היה שלי
זה לעזוב אותו לנפשו כדי שיהיה מאושר
גם אם זה לא איתי.


תגובות (2)

שמי Анна Андреева, אני רוצה להגיד במהירות לעולם שיש קסם אמיתי באינטרנט שהוא חזק ואמיתי. קוראים לו ד"ר אלאבה. לאחרונה הוא עזר לי לאחד מחדש את מערכת היחסים שלי עם בעלי שעזב אותי. כשהייתי בהריון יצרתי קשר עם ד"ר אלאבה. הוא הטיל כישוף אהבה לי ולבעלי, שאמר שהוא לא קשור אלי שוב, התקשר אלי והתחיל להתחנן שאחזור. עכשיו הוא חזר עם כל כך הרבה אהבה ודאגה. היום אני שמח לדווח כי למאחז הזה יש את הכוח להחזיר מערכת יחסים שבורה. כי עכשיו אני שמח עם בעלי. לכל מי שקורא מאמר זה וזקוק לעזרה, דראלבה יכולה להציע גם כל סוג של עזרה, כגון ריפוי כל מיני מחלות, זכייה בתיק, בעיות הריון, הגנה רוחנית ועוד. אתה יכול ליצור איתו קשר באמצעות המייל שלו [email protected] להתקשר או להוסיף אותו ב- WhatsApp / viber עם מספר הטלפון שלו +2349039885856 אל תוותרי על האדם שאתה באמת אוהב?

16/09/2021 08:36

נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים להפסיק לשכוח מהנישואים ולהמשיך בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אלי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזוהי עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחיים שלך, תבנית הלחש של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל [email protected] אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

28/11/2021 19:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך