Youknowme
את/ה יכולים לקחת את הסיפור הזה למקום שלכם . רגשות זה לא דבר רע ואל תסתירו אותם אם זה גורם לכם לסבל ועצב .

עיניים גדולות חומות ויפות .

Youknowme 29/03/2017 799 צפיות אין תגובות
את/ה יכולים לקחת את הסיפור הזה למקום שלכם . רגשות זה לא דבר רע ואל תסתירו אותם אם זה גורם לכם לסבל ועצב .

הוא תמיד היה שם , הילד עם השיער החום והעיניים הגדולות החומות והיפות כל כך . ובכל זאת הבחנתי בו לראשונה בחיי כאשר היינו בטיול עם חברים לפני שנה , התחלנו להתחבר אחד לשניה , דיברנו עד ארבע לפנות בוקר , רק שנינו . לאחר הטיול הילד בעל העיניים הגדולות והיפות שלח לי הודעה ומשם איך נאמר .. היסטוריה .
בכל בוקר היה מברך אותי בברכת בוקר טוב בפאלפון , לא למדנו באותו בית ספר וראיתי את פניו לא לעיתים קרובות כל כך . וכך עברה לה חצי שנה , מדברים מכל הלב , חושפים סודות , צוחקים ולפעמים בוכים , יותר נכון לומר אני בוכה . החצי שנה הזו הייתה התקופה הטובה בחיי, הכול הצליח לי ונהנתי מכל שניה ורגע , המצב ביני לבין הילד עם בעיינים הגדולות והיפות הלך ודעך , אינני יודעת את הסיבה לכך אך לפתע כל הדברים בחיי החלו לההרס אחד אחר השני .. הילד עם העיניים הגדולות והיפות ואני נקלענו לכמה סכסוכים ומריבות ומצבנו לא היה כמו פעם . בתקופה זו הרגשתי בודדה למרות שהיו אנשים מסבבי . הוא ואני כבר בקושי מדברים ודבר זה מכאיב ללבי עד מאוד . ליבי נשרף מבפנים מכל תמונה , הודעה , קולו ואפילו מתי שרק מזכירים את שמו . אני תמיד נזכרת בעיניים הגדולות והיפות שלו שכל כך נקסמתי מהן , ראיתי נשמה טהורה ואמיתית דרכן וזכרונות אלו צורבות לי בלב , מתגעגעת עד עמקי נשמתי ולא מצליחה להבין מה השתנה .. האדם הזה כל כך מיוחד בשבילי אך לעולם לא ידע זאת , בבקשה תחזור אלי , קשה לי כשאתה לא בסביבתי ולא יוצר קשר איתי .
היית הבן אדם האהוב עלי בעולם הזה , לראות את פנייך גרמו לי לאושר עילאי וצחוקך גרם לי לשכוח מהכול. אני מצטערת שלא תדע זאת לעולם ואני מצטערת שאין לי את האומץ להגיד לך את זה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך