עיניים יפות ואף חמוד

JonathanS 05/11/2015 1050 צפיות 11 תגובות

אני רוצה מישהי עם עיניים יפות, שלעולם לא ימאס לי לבהות בהן, ולהתרגש כל פעם מחדש שהן בוהות בי בחזרה, והנשמה מציצה מתוכן. הצבע? הוא לא משנה. הצבע הוא רק כיסוי למה שמתחת.

אני רוצה מישהי עם אף חמוד, עגלגל שכזה, שמתעקם בעיקול שכזה כל פעם שהיא תצחק או תחייך. אף שיריח את מה שאני חולם להכין לה, אף שאני אוכל להצמיד אליו את האף שלי כשאנחנו עומדים קרוב-קרוב, והרוך והנועם עוטפים אותי, עוטפים אותנו.

אני רוצה מישהי עם חיוך שאני יכול לטבוע בו, לנצח. יש כל כך הרבה סוגי חיוכים – עקומים, עם חצי פה, חיוך ביישני, חיוך רחב ומלא שיניים. לכל אחת מתאים חיוך אחר. אני רוצה מישהי עם חיוך שמתאים לה, שיתמלא באושר בכל פעם שהיא תראה אותי.

את כל אלו, היה לך.

אני רוצה מישהי שתשקיע בי גם שקשה. גם כשהכל עמוס, וכשנדמה שאין זמן, אני רוצה שהיא תמצא את אותם רגעים בודדים שכן יש לה, ושתקדיש את חלקם לי. הרי זה מה שאני מוכן לעשות בשבילה, בלי מחשבה שניה.

אני רוצה מישהי שתפתח אליי, שתחלוק את מה שהיא חושבת ואת מה שהיא מרגישה איתי. את הדברים הכי קטנים, את הדברים הכי מפחידים, את הדברים שהיא לא מספרת לאיש. אני רוצה להרגיש אליה כל כך קרוב שאני כבר לעיתים לא אצליח למצוא את הגבול ביני לבינה.

אני רוצה מישהי שלא תקח אותי כמובן מאליו, שלא תקח את התשוקה שלי אליה כקבוע. אני רוצה שהיא תבין שעד כמה שאהבה שלי חסרת גבולות, היא לא חסרת תנאים.

אני רוצה מישהי שתקבל אותי כמו שאני, אוהב ומחבק ולעיתים אולי אפילו בטעות טיפה חונק. מישהי שתדע אמנם להגיד לי שאני מגזים אבל שתבין שכל מה שאני עושה זה מאהבה צרופה, מתוך רצון ללטף ולשמור. אני רוצה מישהי שלא תגרום לי לקפוץ דרך חישוקי אש בשביל תשומת לב, בשביל ההכרה שאני עוד פה. עדיין אוהב אותה.

את כל אלו, לא היה לך.

ואולי בגלל זה עכשיו אני פה לבד בלי מישהי להעניק לה אהבה, ואת עכשיו שם לבד בלי מישהו שיתן לך אותה.


תגובות (11)

ג'ונתן, כל כך נחמד לראות אותך שוב בין שורותינו:)
כשראיתי שפירסמת סיפור, כל כך התרגשתי.
ואז, כשהתחלתי לקרוא, התאכזבתי.
איפה הג'ונתן השנון, המצחיק, המסקרן?
אחר כך הבנתי משהו.
הוא נעלם. השתנה. התבגר.
אז שלום, יונתן החדש. נעים להכיר.
הכתיבה שלך טובה.
אני משערת שהסיפור מבוסס על משהו אמיתי ולכן נרתעת מלהגיב על התוכן, אבל אודה ואתוודה שסיפורי אהבה לא ממש עושים לי את זה:(
המבנה היה טוב. הניסוח מדוייק.
קבל את תנחומיי ואיחולי וכו'.

05/11/2015 02:16

    מסכים איתך, גם אני לא חובב גדול של סיפורי אהבה. אבל הצורך לפרוק היה חזק ממני…

    05/11/2015 10:27

זה עצוב. קטע מיומן. אני זטכרת שקראתי קטע שלך שפוצץ אותי מצחוק. תכלס זה היה עצוב. כאילו כשמגיעים לחלק האחרון. זה היה סיפור נטו על אהבה. שזה סבבה אבל זה נורא ממוקד. ואז זה הפך גם על בדידות. האמת שנושא של חוסר אהבה נורא מכאיב לי. לא בקטע מתקרבן, אלא מקרבן גם. כי אנשים אוהבים לאהוב. והחוסר של זה מר. אני מקווה לראות אותך כאן עוד (:

05/11/2015 09:14

    לא יכול להסכים איתך יותר… ואני בא והולך, אני לא כותב בכוח. אם יהיו לי עוד דברים לכתוב אז כמובן שאפרסם :)

    06/11/2015 15:07

קטע ממש נחמד!
מסכימה עם all of me שהגיבה מעליי – הכתיבה טובה וכך גם המבנה והניסוח.
אשמח לקרוא עוד קטעים שלך(:

05/11/2015 17:56

אני גם רוצה..

06/11/2015 13:06

דווקא מאוד אהבתי את הכתיבה. זה כמו פריקת רגשות, רק בצורה מעולה וכנה (לדעתי). אני לא זוכרת אם הגבתי לך פעם, אבל יצא לי לקרוא קטעים שלך.. נחמד לראות שאתה שוב כאן :)
שבת שלום ^-^

06/11/2015 16:47

זה יפה ומרגש אבל זה חרוש ונדוש

07/11/2015 17:42

    לפעמים המציאות היא חרושה ונדושה…

    07/11/2015 18:07

מהמם.

14/12/2015 14:21

    תודה רבה לך :)

    14/12/2015 15:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך