מלאך ספיר
זה נראה מוזר, אבל עדיין העלתי.

עץ הסאקורה

מלאך ספיר 16/01/2015 1182 צפיות 2 תגובות
זה נראה מוזר, אבל עדיין העלתי.

הסתיו באקינאווה, יפן, החל.
ילדים שמנמנים ומרוצים שיחקו ברחובות ונהנו בכל נפשם מהיופי של הטבע,
הפרחים והעלים ממש יצרו הורמוניה של יופי וקודש.
אך דבר אינו משתווה לפריחתה של סאקורה זנסן.
פריחתה מתחילה בחודש פברואר , מה שגורם לאכזבה אצל כמה יצורים קטנים שאהבו את סאקורה בכל ליבם ונפשם ורצו שתפרח כל השנה.
כמו למשל לאוסאגי הקטנה שבהחלט הייתה מתאימה להיקרא "יצור קטן שאהב את סקאקורה בכל נפשו."
היא הייתה בת אנוש עם שער אדום כמעט וכמה נמשים שהוריה נטשו אותה כמה ימים קודם לכן ליד העץ הזה. לכל האנשים ששאלו אותה על גילה היא אמרה. "אני בת סלוס." בזה תמיד הסתיים העיניין.
האנשים היפניים היו נחמדים כלפיה אך לא גילו כל רצון לדווח על ילדה נטושה ששמה "אוסאגי" או כפי שהציבור היפני קרא לה "סאקורה".
וזה היה טוב בשבילה.
באוקינאווה הדת הנפוצה ביותר היא הדת ריוקיו, אשר לרוב מוגדרת באמצעות פולחן אבות וכיבוד היחסים בין המתים, החיים, האלים והרוחות של עולם הטבע.
אוסאגי רק ידעה שהוריה היו כאלה וסמכו על העץ שיגדל אותה, כי לפני שנה כשהיא באה איתם לעבר העץ הם בירכו אותו.
לדעתה של אוסאגי הדת הזאת הייתה הדת הכי טובה שיכלה לבקש, כי היא הייתה קשורה כל כך לטבע.
כל יום היא נשאה את פניה החיוורים לעבר אמצע הגזע ונשקה לו בעדינות.
מידי פעם איזשהו זקן או איש נחמד היה מציע לה לבוא איתו כדי לתת לה אוכל אך היא תמיד סרבה בטענה כי "עץ מסכן אני מסכנה." שבילבלה את האנשים.
היא אכלה פעם ביום כריך שנתנו לה או בקבוק חלב שהביאה אחת האימאות.
אבל גם היא וגם העץ לא נעדו לחיות זמן רק.
בערב סוף פברואר החל לרדת שלג. הילדה המסכנה קפאה כמעט למוות.
סבל ממושך ואיטי וכואב. היא חיבקה את העץ ובכתה. "הצילו לוחות הטבע." (היא לא התכוונה לומר "לוחות" אלה "רוחות" אך מה זה משנה?)
אפשר לומר כי רוחות הטבע כנראה שמעו אותה כי לא עבר זמן וברק פגם בעץ הסאקורה היפיפה והותיר שתי נפשות עדינות ויפות מתות למרגלות הפחם שנותר מהעץ.
למחרת כשאנשים עברו שם הם בכו על סאקורה העץ ועל סאקורה הילדה שזה היה הכיונוי שלה.
כשנשאלו האנשים למה הם לא לקחו אותה הם הסבירו שכנראה אוסאגי הייתה רוח טבע שנולדה בטעות אצל הורים רגילים והם שיחררו אותה במקום הלא נכון.
אחרים טענו כי חשבו שעשו את זה אחרים.
אבל מה זה היה משנה עם היא הייתה רוח טבע, אלה, או סתם בן אנוש.
היא הייתה עם עץ הסאקורה זנסן במקום טוב יותר.
ליד כל שאר עצי הסאקורות הפורחים.


תגובות (2)

זה בכלל לא מוזר! למען האמת, זה ממש יפה.
זה מקורי, ואהבתי את הכוונה והתוכן עצמו.
את כותבת יפה, אבל הייתי ממליצה לך לא לעשות כל כך הרבה נקודות של סוף משפט. לפעמים צריך במקום פסיק, ולפעמים נקודה.
תשימי לב להבא!

16/01/2015 10:22

זה סיפור כל כך יפה!!!

20/01/2015 21:02
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך