IMlove1D
סתם איתלרתי קטע במחשב ,אני חושבת להפוך את זה לסיפור בהמשכים, אני עדיין מתלבטת .
אבל איך?

פאק וויז לאב

IMlove1D 30/01/2013 779 צפיות 4 תגובות
סתם איתלרתי קטע במחשב ,אני חושבת להפוך את זה לסיפור בהמשכים, אני עדיין מתלבטת .
אבל איך?

תראו אותה , פשוט תראו אותה. היא והשיער המחומצן שלה , היא מחזיקה ביד שלו , כולה מחייכת , והוא לא יודע , הוא לא יודע את האמת, הוא בטוח שזאת אהבה.
בשבילו היא הראשונה, בשבילה הוא אולי העשירי, אולי אפילו יותר מזה.
אני פשוט לא מאמינה עליה, היא כזאת צבועה. אם לא הייתי מדברת עם החברת שלי ועושה את עצמי כאילו אני לא שמה לב, פשוט הייתי קמה והייתי עושה את אחד הדברים שאין לי אומץ לעשות אותו.
מאז שהיא יודעת שאני אוהבת אותו, היא רוצה אותו יותר, כאילו שאני לא יודעת למה, היא מעצבנת אותי!.
אני רואה אותם חולפים כשהם מחזיקים ידיים ומביטים זה בזה. היא מהפנטת אותו.
זה לא שהוא שונא אותי, להפך, הוא אוהב אותי… אבל בתור ידידה. אני שותפים במעבדה , יושבים זה לצד זה, והוא לא מרגיש איך הלב שלי פועם. הוא לא רואה איך נהיה לי חם, ואולי גם אני לא רואה, אולי.
אני כל כך רוצה אותו, אני רוצה להגיד לו מה שאני מרגישה, אני רוצה להגיד לו את האמת, לספר לו מי זאת הילדה ההיא שהוא קורא לה "החברה שלי". אני רוצה לספר לו, אבל אני לא יכולה, לעזאזל עם חוסר ביטחון.
אני עושה את עצמי מדברת עם חברות שלי, אבל כל כולי מרוכזת בדבר אחד, בו. הלב שלי פועם כל כך חזק כאילו הוא עומד להתפוצץ, אבל אני לא יכולה, אני לא מעזה. הדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה לאהוב אותו מרחוק, אולי יום אחד הוא ישים לב.


תגובות (4)

זה יפה אני חושבת שכדאי לך להמשיך!
לא נותן לי להיכנס לסיפור שלך השני של הפרק החדש ואני ממש מבואסת ):

30/01/2013 06:56

באמת? … תעשי F5 ואז תיכנסי

30/01/2013 06:57

וואו מדהים תמשיכי וגם לי זה לא נותן להיכנס לפרק

30/01/2013 08:17

טוב ,אני יעלה שוב …

30/01/2013 08:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך