OlehHalash123
סיפורים בעברית קלה To be honest this is the category I truly belong to. This fourth story is related to the previous ones but can be read independently אשמח לקבל תגובות - כל תגובה שהיא

פסל חול – פרק 1

OlehHalash123 07/06/2018 1381 צפיות אין תגובות
סיפורים בעברית קלה To be honest this is the category I truly belong to. This fourth story is related to the previous ones but can be read independently אשמח לקבל תגובות - כל תגובה שהיא

בסוף 1988 חזרתי לפריז, שם כולם קיבלו אותי בחום ובאהבה. כשהודעתי להוריי שהייתי צריך להקים חברה, הם הופתעו מאוד. הם הבינו שהמתמטיקאי הצעיר והתמים, המנותק מהמציאות, שעזב לפני עשר שנים נעלם והוחלף באדם אחר, נמרץ, שאפתן, קשוח, מעוניין להרוויח כסף. אני לא משוכנע שהם אהבו כל כך את השינוי החדש הזה. למען האמת לא היה לי אכפת ,כי בשבילי מפת הדרכים הייתה ברורה: הייתי חייב לפתוח חברת בת באירופה ולמכור מחשבים מהר ככל האפשר, כל השאר היה משני. הקדשתי את כל זמני למשימה זו. בדירקטוריון כולם היו לחוצים וריצ'רד דרש ממני לטוס כל חודש לקליפורניה כדי לדווח לו על התקדמות הדברים. לא בזבזתי זמן, בתוך חודשיים בלבד, הקמתי כבר את החברה, שכרתי מזכירה דו לשונית, ומצאתי משרד ברובע העסקים של פריז. ידעתי שהייתי זקוק להכשרה מקצועית נוספת עבור העבודה החדשה הזו, לכן נרשמתי לקורס ניהול עסקים שמומן על ידי החברה. בשלב הראשון, החלטתי לשווק את המחשבים שלנו באוניברסיטאות.
בסטנפורד הייתי בקשר עם מספר חוקרים שעבדו במחלקות המתמטיות של האוניברסיטאות הגדולות באירופה. ניצלתי את הרשת הזו לטובת חברתנו. כמעט כל שבוע נסעתי למדינה שונה כדי לתת מצגות באוניברסיטאות על היתרונות של המחשבים שלנו. במהלך המצגות האלה שאלו אותי הלקוחות הפוטנציאליים כמה שאלות נוקבות, אבל בזכות הרקע שלי בתחום, תמיד עניתי להם בקלות.
אחרי חמישה חודשים בלבד, הצלחתי למכור לאוניברסיטת אוקספורד את המחשב הראשון שלי. כל כך שמחתי שהזמנתי את המזכירה שלי, נטלי, למסעדה מפוארת לחגוג את ההישג הזה. כשנכנסנו למסעדה, הרגשתי פתאום תחושה שלא הרגשתי מזמן. כולם הסתכלו עלינו. הכרתי היטב את התחושה הזאת עוד מהימים שבהם חייתי עם סילביה. הבטתי בנטלי והבחנתי כמה מהמם היה יופייה. לאירוע הערב הזה, היא לבשה שמלה שחורה שחושפת רגליים חטובות. עגילים תלויים, שרשרת פנינים ונעלי עקב השלימו עבורה מראה מרשים ומתוחכם. האם ייתכן כי בתת מודע בחרתי בה מפני שהיא הייתה דומה לסילביה?
במהלך החודשים שעברו, התמקדתי כל כך בעבודתי שלא שמתי לב אליה. נטלי הייתה בחורה בת 25, עם עיניים כחולות ושער בלונדיני ארוך. אביה היה עורך דין אמריקאי ואימא שלה צרפתייה. הם התגוררו בסן פרנסיסקו. נטלי נולדה וגדלה שם, אבל כשהוריה התגרשו, בגיל שלוש עשרה היא עברה עם אימא שלה לפריז. אחרי הבגרות, היא רצתה להיות שחקנית ולמדה משחק. אבל היא לא מצאה שום תפקיד חוץ מכמה תפקידים זעירים בפרסומות. כדי להתפרנס לא נשארה לה ברירה אלא לעבוד כמזכירה דו לשונית. כאשר ראיינתי אותה עבור העבודה, גיליתי במהירות כי הכישורים שלה היו בדיוק מה שחיפשתי: צעירה, מדברת גם אנגלית וגם צרפתית שוטפת, נחושה, נמרצת ורצינית. הסתדרנו מצוין אבל התייחסתי אליה כמזכירה רגילה, לא פחות ולא יותר.
באותו לילה ראיתי אותה בעיניים אחרות. כל ההסתייגויות המטופשות שלי מקיום יחסים אינטימיים עם מישהי בחברה שלי נעלמו. ניסיתי לפתות אותה ככל שיכולתי.
שתינו הרבה, דיברנו הרבה על החיים בקליפורניה, בפריז, על השאיפות שלה,
על החוויות שלי. (אבל לא סיפרתי שום דבר על סילביה)
הכל היה נהדר, האוכל טעים, היין מושלם, השירות מעולה, האווירה קסומה ורומנטית.
על השולחן שני נרות בפמוטים נתנו אור מעומעם שעזר לניהול שיחות אינטימיות. ומה שהיה עשוי לקרות קרה, בסופו של דבר התנשקנו וחזרנו ביחד לדירה שלי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך