Romeo
הסיפור הזה הוא כל כולו אמיתי. גם אחרי חמישה חודשים אני עדיין שואלת את עצמי מה היה קורה אילו הייתי מתעוררת בזמן. אני עדיין נזכרת וחושבת עד היום על מה שקרה, ואיך בבת אחת הכל השתנה. ליסה (Venoturus) עזרה לי מאוד לכתוב את הסיפור ולנסח אותו כמו שצריך, אז תודה לך ליסה, שעזרת לי עם הסיפור הראשון שלי....

ואז באו הדמעות….

Romeo 29/09/2011 939 צפיות 7 תגובות
הסיפור הזה הוא כל כולו אמיתי. גם אחרי חמישה חודשים אני עדיין שואלת את עצמי מה היה קורה אילו הייתי מתעוררת בזמן. אני עדיין נזכרת וחושבת עד היום על מה שקרה, ואיך בבת אחת הכל השתנה. ליסה (Venoturus) עזרה לי מאוד לכתוב את הסיפור ולנסח אותו כמו שצריך, אז תודה לך ליסה, שעזרת לי עם הסיפור הראשון שלי....

ואז באו הדמעות…

"קחי, יש כאן פתק בשבילך. חשוב שתקראי." אלינור לקחה את הפתק ומפרדה מאדר, שהעניק לה מבט אחרון לפני שנעלם מאחורי הפינה.
כמעט שנה שהם ביחד, ואלינור הרגישה גאה על שהחזיקו מעמד זמן רב כל כך. היא יכלה לזכור את היום בו אדר ביקש ממנה חברות, כאילו זה היה אתמול. היא זכרה את החיוך שהתפשט על פניה, בעודה מחזיקה את השפורפרת של הטלפון, מפתלת את החוט בין אצבעותיה.
אליה חברתה העירה אותה מהרהוריה. "אלינור! בואי כבר! עוד מעט יתחיל לרדת גשם!" צעקה בקולי קולות.
כעבור מספר דקות של הליכה נזכרה אלינור בפתק שנותר קמוץ בכף ידה כקמט נשכח. הוא היה כבר לח ודהוי מטיפות המים הזעירות שהצטברו בידה.
"אליה, חכי רגע, יש כאן פתק שאדר נתן לי. הוא אמר שזה חשוב." אליה קרצה וצחקה. "טוב, הבנתי את הרמז, אני אחכה לך בצד!"
אלינור חייכה אל אליה חלושות והביטה בה מתרחקת. כאשר היתה בטוחה שאין רואה, היא פתחה בעדינות של שען את הפתק היקר, והחלה לקרוא.
אלינור הניחה לעיניה לשוטט על המילים, אישוניה מתרוצצים כנמלים, ולפתע קפאה. המילה "מצטער" קפצה לנגד עיניה. אלינור הביטה בדף, ממאנת להמשיל לקרוא. זה לא יכול להיות, חשבה לעצמה, אין שום סיכוי שבעולם שדבר כזה יכול לקרות.
היא המשיכה לקרוא בהיסוס, משתדלת לבלוע את המחנק בהחל להצטבר בגרונה. כשסיימה לקרוא, כבר לא יכלה לזוז. רעד מצמרר עבר בגופה.
לפתע אליה הגיחה בחזרה, נראית מטושטשת על פני הגשם שהחל שוטף את הרחוב. "מה קרה?" שמעה אלינור את השאלה מהדהדת ברחוב שוב ושוב. אלינור הושיטה את הפתק אל אליה, שקראה אותו נדהמת, פיה נפתח ונסגר כדג.

ואז באו הדמעות.


תגובות (7)

אוייי מצטערת בשבילך:/
אבל אל תדאגי, עברו כבר 5 חודשים ואם הצלחת להחזיק מעמד עם מישהו זה אומר שאת בתאדם מיוחדת ואינמצב שלא תמצאי מישהו אחר;)
מקווה שעזרתי ושזה לא נשמע יותר מדי כמו פדופיל זקן…:S

02/10/2011 08:19

חחח את לא נשמעת כמו פדופיל זקן בכלל..
תודה רבה לך, זה באמת מעודד לשמוע (:

02/10/2011 08:45

שינית את השם בסוף (לשם פי מאה יותר טוב ממה שאני הצעתי חחח)
כל הכבוד רומיאו!

02/10/2011 10:01

תודה ליסה (:
שמחה שאהבת…

02/10/2011 11:36

תודה ליסה (:
שמחה שאהבת…

02/10/2011 11:36

זה כל-כך עצוב :( אני לא מאמינה שזה יכול לקרות במציאות…
לי ירדו דמעות כשקראתי את הסיפור….
זה כ"כ עצוב לשמוע את זה…

10/10/2011 12:16

זה באמת היה לי עצוב….
אני שמחה לשמוע שריגשתי . (:

16/10/2011 01:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך