Positive
מצטערת על החפירה, מקווה שתאהבו ותתחברו.

פריקה, מקווה שתתחברו לזה.

Positive 20/03/2016 737 צפיות תגובה אחת
מצטערת על החפירה, מקווה שתאהבו ותתחברו.

אני מתגעגעת, אבל אתה לא שווה את הגעגוע שלי, אני מקווה שתהיה מאושר ותמצא מישהי שתאהב אותך, אבל היא מסכנה, כי אתה בן אדם דוחה, אני מאחלת לך שכל החיים תזכור את מה שעשית לי, חשבתי שיש בינינו משהו, אבל אתה לא דאגת להקשיב ולהכיר אותי, הדבר שהיה הכי חשוב בקשר שלנו זה הזין שלך, חבל שלא הבנתי את זה לפני שנפגעתי, לפני שהכרתי אותך, לפני שנשארתי ערה בשביל לבכות בגללך, ואז לוותר על הכל כל פעם שהיית מחייך או אומר לי " חיים שלי " אתה שקרן, את כל המחמאות שאמרת את מוזמן לדחוף לתחת, גרמת לי כל כך הרבה הנאה בחיים, חבל שרק אחרי שהתנתק הקשר הבנתי כמה ההנאה היא בעצם סבל בהסוואה. לכולם אני אומרת לא להשתנות ולהשאר מי שהם, אבל אתה חייב להשתנות, אתה מנסה להיות מישהו שאתה לא, משחק אותה איזה ערס, סטוציונר ומאיים, תכלס, אתה סתם אחד מושפע, אני מצטערת על הרגע שאמרת לי " היי " ועל כל רגע שהחזרתי לך ושאלתי אותך איך אתה מרגיש. זה לא הגיע לך. אבל אני הסתומה שלא ידעתי להפרד ממך כשאמרת למישהי אני " מאוהב בך " וזה הפך לזה שאתם נמרחים אחד על השני עד ששכבת איתה, או זה שאתה מסתיר ממני את החברה השנייה שלך, שהיא לא אני, אבל תמיד ידעת להגיד שהשתנת, שזה לא יקרה יותר, ואני תמיד הייתי נמסה, אם זה הריח של הסיגריות שיצא לך מהפה שבלבל אותי, או העיניים שגרמו לי כל פעם להתאהב מחדש, אני אהבתי אותך, אני עדיין אוהבת אותך, אני אמשיך לאהוב אותך, אבל אני מתאפקת, ויבוא הבן אדם שאני אוהב אותך יותר ממך, אתה תסתכל מהצד ותבין שעשית טעות, תבין שגרמת לילדה קטנה בת 14 לבכות כל יום בגללך, בגלל הטמטום שלך, בגלל הזקפה שלך, בגלל שהחלטת לשתות יותר מידי ולא שלטת בעצמך. אבל אתה סתם זכרון חולף, יבוא אחר, וגם הוא ילך, ויבוא עוד אחד, עד שיבוא האחד שיישאר, שישכיח אותך ממני, שיגרום לי להבין שלא הייתי צריכה לשבת עכשיו ולבזבז זמן עליך ולכתוב את זה, ואני שמחה, אז אני אומרת לך תודה, אתה רק חיזקת אותי, עכשיו אף אחד לא יפגע בי כמו שאתה פגעת בי. הרגשתי כל פעם שהייתי איתך שאני בחלום, ואז, התעוררתי.


תגובות (1)

עצוב, יהיה בסדר, הלוואי שתמצאי את האחד שיעלה לך חיוך על הפנים וכל מה שיעניין אותו זה לדאוג לא להוריד לך אותו מהפניפ

21/03/2016 00:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך