אני חדשה פה... אשמח שתגיבו מה דעתכם ואם יש משהו לשפר תודה לכולם!!!

פרק 1 – אתה זוכר אותי?

21/02/2016 721 צפיות 3 תגובות
אני חדשה פה... אשמח שתגיבו מה דעתכם ואם יש משהו לשפר תודה לכולם!!!

הי,
אתה זוכר אותי?
אני מקווה שכן.
כי אני כן זוכרת אותך, בעצם אין יום שאני לא נזכרת בך ובתקופה היפה שהייתה לנו ביחד. אל תדאג אני לא אשכח אותך אף פעם! תמיד יהיה לך מקום בלבי. בזכותך למדתי מה זה געגוע אמיתי, מה זה להתגעגע לבן אדם שאוהבים.
אתה האהבה הראשונה שלי וקיוויתי שגם תישאר הראשונה לתמיד – עד שנמות. אבל לא. כנראה שטעיתי. היית החבר הכי טוב שלי, היית הכי קרוב אלי גם אם זה במרחק תמיד היית קרוב אלי בלב. סמכתי עלייך שלא תאכזב ואמרתי אין מצב שתאכזב אותי!
אבל תנחש מה..
אכזבת!

לא מרגישה שום תחושת פספוס ולא מצטערת על כל רגע שהיה רק רוצה לחזור להתחלה ולשנות את הסוף. בחיים לא חשבתי שזה יקרה! הכל קרה כל כך מהר שאני לא ידעתי מה לעשות. חשבתי וחשבתי איך אוכל להחזיר את המצב לקדמותו. אבל סלח לי! אני מתחננת בפנייך, אני לא הצלחתי להחזיר את המצב בחזרה. הייתי רושמת לך את כל מה שעברנו, אבל בכל זאת שנה…
שנה של זוגיות מדהימה
שנה של פרפרים בבטן
שנה של צחוקים
שנה של ריבים
שנה של שטויות
שנה של אהבה!!!!!
ובכל זאת..
אכזבת!

לא ידעתי שהבחורה הזאת כן זאת שאתה איתה עכשיו. בגללה כל השנה המדהימה הזאת תעבור לך בשנייה בלי לשים לב.
הרי זה קצת נקרא אגואיסטי מצדך לעזוב אותי ביום אחד בכזאת קלות כאלו לא עברנו שנה של זוגיות.
הרי בזוגיות יש שני אנשים לא?
אז מה איתי עכשיו? מי יהיה איתי? מי ידאג לי? מי יצחיק אותי? מי יבכה איתי ביחד?
אצלי אין כלום עכשיו, רק חושבת על למה לא התחשבת בי ולמה בכלל העדפת את הבחורה הזאת. אז נתת לי לבכות ולהסתגר בחדר, ימים שלמים מתחת לשמיכה, בזמן שחייכת למיליון בנות אחרות ובמיוחד לחברה שלך החדשה כן זאת שהעדפת אותה. נתת לי להיקבר בבית בזמן שאתה חגגת את העולם.
ואצלך? החיים שלך עשר, שוכח בשנייה את האהבה שהייתה בינינו את הפרפרים בבטן, את ההתרגשות שראינו אחד את השני כל פעם מחדש. בטח עכשיו אתם נהנים לכם, אוהבים אחד תשני ומתנהגים כמו שאר הזוגות.
מה יש בה שאין בי?

עברה שנה וחצי מאז ואני לא מצליחה להוציא אותך מהראש שלי. אתה יודע למה? כי היית האהבה הראשונה שלי וקיוויתי שגם האחרונה! כנראה שטעיתי, אני מנסה להבין מה יש בבחורה הזאת שאין בי.
בגללך!! בגללך גיליתי שזה קשה לסמוך לא רק על עצמי, אלא על כל אחד סביבי.
אני מאחלת לך בהצלחה איתה לפחות אני מקווה שאיתה תהיה יותר משנה של זוגיות.
ואני מאחלת לך, כן את! זאת שקוראת את זה עכשיו, אותך הוא העדיף. שתדעי שהוא הגבר הכי מקסים שיכול להיות. אבל אותי? אותי הוא עזב בלי בושה!
ולעצמי? אני מאחלת לשכוח ממך.
למצוא זוגיות חדשה שתהיה יותר שווה משנה.
אני מאחלת לעצמי בן זוג שיהיה החבר הכי טוב שלי, שיהיה קרוב אלי בכל מצב ושלא יאכזב אותי כמוך.


תגובות (3)

יואו את אלופה!!

21/02/2016 23:04

אין מה לשפר זה פשוט מושלם ויפה זה סיפור אמיתי?

07/03/2016 20:47

חחח לא ותודה רבה

19/03/2016 08:45
סיפורים נוספים שיעניינו אותך