time machine123
אז .. מה הנערי הרחוב יעשו לנועה?

פרק 5 : נערי הרחוב חוטפים את נועה

time machine123 15/03/2017 574 צפיות 4 תגובות
אז .. מה הנערי הרחוב יעשו לנועה?

הנער המשיך להתגרות ביינון והתחיל להתל על כך שהוא חשב שהוא החבר של נועה.
" אז אתה.. החבר של נועה. מה קרה? שכחת איך לדבר. נועה לא תצליח לחמוק מידינו." אמר הנער וצחק לו בפנים. שמעון ניגש אליו כי רצה שיפסיק לנסות להרגיז את יינון.
" קודם כול , אני לא החבר של נועה , טיפוס כמוך לא צריך להימצא לידה. עוד פעם אני אמצא אותך לידה , אני אומר לך שאתה לא תצליח לצאת בחיים." איים עליו יינון והגן על נועה מפניו. נועה המפוחדת עמדה בינו לבין שמעון.
" תתרחק ממנה , שמעת?" הצטרף שמעון אל יינון .
יינון מרפק בזרועה של נועה שהוא רצה שתתרחק מנערי הרחוב שהיוו לה סכנה ממשית.
" תתרחקי ממנו , נועה! את לא מבינה שאם הוא יתקרב אלייך , את תהיי בסכנה גדולה . ואני לא רוצה שאת תהיי עם הנערים המסוכנים האלה. הבטחנו לאימא שלך שנחזיר אותך בריאה ושלמה אלייך הביתה." אמר לה יינון בחום.
" אימא שלי??? אבל מה היא קשורה אליכם?" שאלה נועה בסקרנות.
" כי היא הייתה מטורפת מדאגה , ואנחנו השתדלנו לעשות כל מה שביכולתנו כדי למצוא אותך. את צריכה לחזור איתנו." אמר יינון ושמעון הצטרף אליהם.
נועה שלחה אל שניהם עיניים תמהות.
" כן , אבל.. אני מאוד פוחדת שנערי הרחוב יעלימו אותי שוב." אמרה נועה בפחד.
" אבל אין לך ממה לפחד. כי אנחנו נהיה איתך ואת לא תהיי לבד. אל תדאגי , כל עוד אנחנו בסביבה , נערי הרחוב לא יעזו לפגוע בך או לעשות לך משהו, מי שיעז להרים עלייך יד יהיה לו עסק איתנו." אמר לה יינון בחיוך.
נועה לא התחייכה אליו בחזרה. היא התקשתה להיות עם חיוך על הפנים כל הזמן.
יינון התקרב אל נועה עוד ועוד. נועה הוסיפה להיות רצינית.
ואז , בלי שהיא תרגיש , יינון רפרף נשיקה קטנה על שפתיה. נועה החזירה לו מבט מובך.
ואז כשנועה קצת התרחקה מיינון ומשמעון, עיניה שוב פגשו בנער שניסה לנשק אותה.
היא נלכדה בידיהם עוד הפעם. יינון ושמעון חזרו בפעם השנייה בידיים ריקות.


תגובות (4)

זה ממש יפה אבל הכל קורה מהר מידי אז זה קצת לא מובן..

16/03/2017 16:21

תודה

16/03/2017 16:23

יפה

16/03/2017 22:48

תודה רבה

16/03/2017 22:49
סיפורים נוספים שיעניינו אותך