קארמה

03/04/2019 619 צפיות אין תגובות

הכל התחיל לפניי 16 שנים… את היית ידידת משפחה מאוד קרובה, ממש בת בית.. ואני .. הייתי נשוי לחברתך הטובה. הייתי כלוא בנישואים שהיו טעות ענקית! היה לי ממש רע שם ועם השנים פשוט רציתי לברוח משם . ואת.. את היית בזוגיות ארוכת שנים שלא זזה לשום מקום.. ראית את כל חברותייך נישאות ״ומסתדרות״ , אולי אפילו קינאת בכמה מהן ולא היה קשה לנחש שאת מרגישה תקועה במקום. היית מגיעה אל ביתנו המון והיית נשארת איתנו עד לשעות הקטנות של הלילה, כנראה היינו מפלט לתסכול שלך ואני שגם ככה היה לי רע בחיי הנישואים הייתי מבחין בך ולאט לאט פשוט התאהבתי בך וככה בלי שתדעי חשקתי בך ורציתי אותך. לקח לי שנה להתוודות בפנייך ולספר לך על רגשותיי כלפייך. אני כבר התחלתי את תהליך הגירושים והיה צריך המון המון אומץ להתוודות כך בפנייך. את הריי חברתה הטובה של אשתי ( גרושתי לעתיד) ואני מספר לך שאני מאוהב בך!!! אבל הצלחת להפתיע אותי, התמסרת אליי וככה התחיל ביננו סיפור אהבה כנגד כל הסיכויים!! שמנו ״זין״ על כולם והתאהבנו וככה במשך שנתיים חיינו בזוגיות ( בינתיים הספקתי להתגרש) עד שגם כרעתי ברך גם בפנייך והצעתי לך להתחתן… קפצת עליי מאושר ואהבה ביננו רק גברה והתפתחה. אהבנו כמו שלא אהבנו מעולם… ככה עברו השנים והבאנו ילדה לעולם מה שעוד הגביר את הביחד שלנו, החיים שלנו יחד היוו דוגמא ומופת להמון אחרים, איך אפשר להיות מאוהבים גם עם כל הקשיים הכלכליים המתווספים למי שגרוש.. אבל אני הרגשתי שאיתך אפשר לנצח הכל!!! כסף מעולם לא היה בעשרת הדברים החשובים בחיי… אוליי מכיוון שאף פעם לא היה לי…
ככה חיינו חיים שחשבתי ״מאושרים״ במשך עוד 13 שנים.. עד ש״זרקת״ לי פצצה… טיל חודר בונקרים ישר לתוך הלב… אמרת לי שהרגשות שלך כלפיי כבר לא מה שהיה.. שחסר לך כל כך הרבה דברים ושהדוחק הכלכלי שחיינו בו תמיד גורם לך לא לאהוב אותי והתחלת להוציא פתאום דברים מהלב שאני בכלל לא ראיתי אותם… התחלת להסביר לי שהחומריות בחיים חשובה לך , מה שלעולם לא הייתה קודם לכן ושיטחת בפניי בצורה ״גרידית״ מה את רוצה בחיים, מה שאין באפשרותי לתת לך!!! כי מה שהיה לי לתת לך מאז ומעולם זו אהבה!!!! את הלב נתתי לך על מגש!!! תמיד דאגתי לך ותמיד פירגנתי לך ולעולם הראתי לך כמה שאני אוהב ומאוהב בך, גם שעברו 13 שנה של נישואים פלוס שנתיים כחברים קודם לכן!!! תמיד הפגנתי בפנייך את אהבתי אלייך… אבל את בשיא הקרירות מודיעה לי שאת השתנית ושהיום את מבינה שאהבה זה לא הכל ושחשוב לך דברים חומריים ובגלל שאין לי ואין לנו את היכולת הכלכלית הזו את רוצה להתגרש!!! איך????? אני לא מבין!!!! איך הפכת להיות כזו גרידית??? איך את זורקת שנים של יחד , את המשפחה הקטנה שבנינו, אותי??? אני שראיתי איך אני מזדקן איתך!!! שמבחינתי יכולתי לגור מצריף מעץ ולאכול מרגרינה והעיקר שאנו יחד!! כסף מעולם לא היה פקטור עבורי ועבורנו.. לפחות ככה חשבתי… אז כנראה זו הקארמה שלי…. לפניי 15 שנה פירקתי משפחה והנה .. היום מפרקים לי את המשפחה… הפכת להיות קרירה כלפיי… את כבר לא נוגעת בי… לא מחבקת ולא מתעניינת ובטח שלא נמצאת איתי במיטה.. איתי!!! שהסקס ביננו עד ש״זרקת״ פצצה היה מדהים עבור שנינו… כל זה גורם לי לחשוב שאוליי ״התירוץ״ שאת מספרת לי והסיבה הכלכלית היא לא באמת העניין… ורק המחשבה על כך מצמררת, מכאיבה,מתסכלת .. שאוליי התאהבת באחר?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך