רגש לא ממומש. פרק 10. המלא

דוסית אחת 20/02/2015 1662 צפיות 3 תגובות

היו לו שתי פיאות שחורות, חלקות ועבות, שסולסלו בקפידה ונחו ברכות לצידי האזניים. זקנו היה קצר אך נראה היה שזה טבעי. כמובן. החרדים החיסידיים נוהגים לא לסדר את זקנם. צבע עורו היה בהיר כל כך ועליו בלטו עוד יותר זוג עינים בגוון כחול ים כהה עמוק.
חיהל'ה היתה בחורה יפהיפיה. שערה בגוון חום דבש היה מסופר לקארה עד כתפיה, גלי מעט מהאמצע עד לקצוותיו. עיניה ירוקות בהירות. היא היתה נמוכה מעט, מתחת לממוצע. לא היה בכך שמץ לפגם. היא נראתה כך כמו בובה.

מבטיהם נפגשו.
הם הביטו כך אחד בשניה. כשפתאום התחילה לצחוק. יוסף חיים הביט בה, צוחק יחד עמה בשקט. ואז הבליח חיוך שובב מעיניו.
"רוצה שנתחיל את הפגישה מההתחלה?".

היתה שם הרגשה לא מוסברת. באוויר. כאילו הם הכירו כבר כמה שנים. כאילו גדלו יחד.

חיהל'ה עצמה את עיניה. מתרפקת על התחושה. מעיניו של יוסף חיים ניבטו חום ועוצמה. היא נשענה על העוצמה הזו. היתה זקוקה כל כך לחום הזה.
הם ישבו כך על הספסל עוד שעתיים תמימות. חורגים מהזמן הקצוב, המקובל, של הפגישה הראשונה.

יוסף חיים כבר ידע מה הוא רוצה. הוא יתחתן איתה. בפגישה הבאה שלהם הוא יאמר לה את זה. אבל עכשיו, הסתפק במבט הנינוח, במבט העינים הישיר, בכנות והפתיחות שיצאה מגרונם במהלך הפגישה.
הוא רוצה להתחתן איתה. רוצה ממש.

~~~
יוסף חיים פתח את דלת המכונית כשהגיעו למרחק של כמה רחובות מביתה. המקום שממנו אסף אותה לפני כמה שעות.
חיהל'ה יצאה מהרכב ונעמדה למולו.
מבטו עטף אותה כשהוא מביט ישירות לעיניה. "להתראות חיהל'ה". הוא לחש. חיהל'ה החסירה פעימה. 'הוא אמר "להתראות"! זה אומר שהוא רוצה להמשיך לעוד פגישה?'.
הם עמדו במרחק קטן. רק דלת הרכב הפתוחה הפרידה ביניהם. היא לחשה לו בחזרה "להתראות", וחיוך הציף את פניה.

יוסף חיים כבר נסע. חיהל'ה צועדת לביתה באיטיות. היא בעננים.
היא נכנסת לרחוב הקטן. ואז היא עוברת ליד הבית של גבי. היא עוברת ליד הבית של גבי.
היא נעצרת לרגע. מהורהרת.
שלושה נערים חילוניים עוברים לידה. "תראו תראו איזה פצצה של דוסית יוואו"
חיהלה החווירה, רועדת כולה. הם הקיפו אותה וסקרו אותה במבטים חדים.
"ממש מתחשק לי לבדוק מה יש מתחת לכל זה" צעק אחד מהם ופרץ בצחוק פרוע. השניים האחרים הצטרפו לצחוקו והמשיכו להעיר לה. אחד מהם התקרב עוד יותר, מניח את ידיו ל מותניה ומקרב את ראשו אל ראשה.
חיהל'ה דומעת ללא שליטה. עוד רגע שפתיו נוגעות בשפתיה.
לפתע נשמע קול סמכותי מאחוריה: "תוריד את הידיים שלך ממנה!" הבחור נרתע אחורה לרגע.
והאדם שדיבר לפני כן, התקרב לעברם. חיהל'ה שמעה את צעדיו אבל חששה להניע את ראשה לכיוונו. פתאום הוא נעמד מולה, דוחק שניים מהנערים לצד.
זה היה..
גבי.


תגובות (3)

יואווו מושלםם תמשיכי אני במתח!!!

20/02/2015 18:56

אשמח לביקורת..

21/02/2015 21:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך