דוסית אחת
הו סיפור על נערה חרדית מתבגרת שנקלעה למשבר של בדידות. היא מתחילה לפנטז על אדם שיקשיב לה. למרות שמעולם לא דיברה עם בנים לפני כן.

רגש לא ממומש. פרק 4.

דוסית אחת 15/02/2015 1636 צפיות אין תגובות
הו סיפור על נערה חרדית מתבגרת שנקלעה למשבר של בדידות. היא מתחילה לפנטז על אדם שיקשיב לה. למרות שמעולם לא דיברה עם בנים לפני כן.

כמה שבועות עברו כך. מין ססטטוס קוו שכזה שחיהל'ה ערכה בינה לבין עצמה. כל יום בדרך לתחנת האוטובוס, כשהיא עוברת ליד הבית של גבי, היא מרכינה את ראשה וצועדת חפוזות. היא לא מסוגלת עוד להביט לכיוונו. היא יודעת שברגע שהיא תראה את החצר ההיא, יצוף בה הכל.

היא מרגישה בודדה כל כך. אמא התחתנה מחדש לפני שנה. חיהלה לא תשכח את היום שבו אמא הגיעה לחדרה והודיעה לה על כך. "אני עושה את זה בשבילך, חיהלה. בשבילך ובשביל אחיך הקטן. הוא רק בן 11. הוא צריך אבא". אמא הביטה בה אז במבט מתחנן. כאילו רוצה שחיהלה תאשר לה שזהו הצעד הכי נכון בעולם. שתגיד לה שהיא לא כועסת.
חיהלה אוהבת את אמא שלה, היא הבינה שאמא זקוקה לאישור שלה. ולמרות שהיא ממש לא רצתה אח חורג בן 4 ועוד אדם שיתפוס את מקומו של אבא, היא לא סירבה. היא ידעה שחייה עומדים להשתנות אבל לא ידעה עד כמה. עכשיו, תשומת הלב של אמא שהיתה נתונה אך ורק לה ולאחיה, התחלקה בין עוד שתי נפשות. וכמו כדי להכביד עוד על חיהלה, היא גילתה שאמה בהריון.

והתרנגולים שבחצר ההיא, כל כך הזכירו לה את הבית הישן במושב. אבא היה עוד שם, כל בוקר היתה עוזרת לו להאכיל את התרנגולים שלהם. לאסוף את הביצים החדשות. יוסי היה אז תינוק חייכן. והיא, הבכורה, קיבלה את כל תשומת הלב שבעולם.

היא עוברת ליד הבית שבפינה. מאז השיחה עם חברותיה על דבורי, חיהלה מרכינה את ראשה. היא רוצה להאחז בחתיכה של תשומת לב. היא רוצה להתרפק על זכרונות. להסתפק במבט הישר אל תוך החצר. הישר לתוך העינים של גבי, הילד מהפינה.
העינים ההם.
העינים של הבחור ההוא בו כמעט והתנגשה, היו אותן עינים, בדיוק כמו של אבא.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך