דוסית אחת
הו סיפור על נערה חרדית מתבגרת שנקלעה למשבר של בדידות. היא מתחילה לפנטז על אדם שיקשיב לה. למרות שמעולם לא דיברה עם בנים לפני כן.

רגש לא ממומש. פרק 8

דוסית אחת 15/02/2015 1650 צפיות 3 תגובות
הו סיפור על נערה חרדית מתבגרת שנקלעה למשבר של בדידות. היא מתחילה לפנטז על אדם שיקשיב לה. למרות שמעולם לא דיברה עם בנים לפני כן.

בשבוע בו מלאו לחיהל'ה 18 שנים, היא היתה עצובה. היא ידעה שבשבוע הבא, אמא ובעלה יקרא לה לשיחה. יזכירו לה שהם מתחילים לשמוע להצעות שידוכים בשבילה. תמיד היא חלמה על הרגע הזה בכמיהה. היא רצתה כל כך לצאת מהבית ולבנות אחד משלה. לא היו לה ציפיות גדולות מחתן העתידי. רק לצאת כבר מהבית הטעון כל כל מאז שאבא נפטר. למצוא חיים שלוים יותר, מין דף חדש.
אבל הקשר שהתחיל אז להתרקם עם גבי, בלבל אותה. הוא כל כך הזכיר לה את אבא מצד אחד. השיער השטני הבהיר והעינים בגוון חום דבש. עינים שיש בהם מין עומק שכזה. גבי היה נראה לה שליו ומקרין חוסן וחוזק. היתה בקולו סמכות ורכות גם יחד. היא שאבה ממעט המילים שאמר לה אז את הכח לנסות לשמוח בדברים הטובים שהיו לה. ויותר מהמילים שאמר, מהשתיקה שלו.

יותר מהכל היא ידעה, גבי כלל לא נחשב כאופציה לגביה בעיני הוריה.
היא תיפגש עם בחורים אחרים, היא יודעת. ואף אחד לא ידמה לגבי שלה. אבל היא תהיה חייבת. סך הכל, ניסתה לערער את עצמה, את גבי היא מכירה רק מיום אחד של משבר. ומהזכרונות ההם.

כל אותו השבוע היא הילכה כסהרורית. הם לא דיברו מאז אותו היום בו נולדה דיני, אחותה התינוקת. היא כל כך רצתה לשתף אותו בלבטים שלה. אפילו שדיברו רק פעם אחת. אפילו שאינה יודעת מה בכלל הוא חושב עליה. בעצם, היא יודעת. היא מרגישה. היא ראתה אז את העינים ההם.
ועינים לא יכולות לשקר.

אבל היא תנסה להיפגש עם בחורים. בשביל לא לצער את אמא. אמא בטוחה שהיא יודעת מה הכי טוב לבת שלה. אמא שחושבת שחיהל'ה שלה היא בחורה רגילה. ובשביל אמא שלה, חיהל'ה מוכנה אפילו להתחתן עם בחור רגיל.
בחור אחר.


תגובות (3)

פרק מהמם!!
לדעתי תנסי לשלב גם מחשבות מגוף ראשון, אבל איך שאת רוצה, כי זה עדיין יפה!!
מחכה להמשך:-)

15/02/2015 19:47

    תודה רבה!:)
    רעיון טוב.. נתראה בפרק הבא ואל תשכחי להגיד איך זה יצא;)
    טוב לדעת שיש מי שקורא ואוהב את זה:)
    תודה רבה על ההארה!

    15/02/2015 19:59

מדהים! !! כל הכבוד. אחלה פרק

20/02/2015 02:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך