שום דבר לא ישבור אותי גם לא זה !!-פרק 1

23/09/2015 586 צפיות אין תגובות

אהבה , אהבה זה משהו מוזר גם כשחובם אותו לא יודעים שזה זה ואני , אני אתי מאוהבת עד על כול הראש פשות מאוהבת בצור שאף אחד לא יבין בחיים אני איתי מאוהבת בספורט , איתי מאוהבת בסבל ובכעב שחביתי כשאת מלתי איתי געה בעצמי שאגתי ,והגדתי יחסית רחוק עם זה.
ואני , אני הבנתי את זה מאוחר מידי כשכבר לא יכולתי לתקן יותר כלום .
אני יפסיק ללכת מסביב ויסביר הכול .
בבצפר אז אני חדשה ואני תמיד לבד עד שניגש אלי עודד ושאל אותי בשיעור מתמטיקה אז מה הציון הכי גבוהה בכיתה אתה יני חכמה אה ?
גילגלתי את העיניים ויצאתי מהכיתה כי ניגמר השיעור .
עודד ילד מדהים גבוהה עיניים כחולות מעממות שער שחור רגיש אבל גם יכול לפגוע מאוד .
או רצץ אחרי ואמר טוב תקשיב את נראית ממש חמוד ומתים לי להכיר אותך היום בערב את יכולה ?
סורי אני באימון היום .
עד מתי ?
20:00
אז אני באה לכחת אותך אחרי האימון נלך לשבת איפשהו !
אממ אני לא חושבת שאני יכולה פשות אני יזיע ואני היה עייפה !
לא אכפת לי1
טוב אני חייבת לזז אני מאחרת לאימון .
טוב ביי ניפגש בערב .
ויצאתי בזריזות לאימון הלכתי מהר במקום לנסועה באוטובוס בשבילי לחמם את הגוף כבר שהיה מוחן הגעתי כימה איחרתי לאימון המאמנת שלי מריה ממש כעסה עלי.
מריה המאמנת שלי התעמלות אומנותית היא נורה כשוחר על הבנות שלה עלו שבקבוצה של התחרותי אני ועוד 6 בנות בקבוצה האולימפית אנחנו מייצגת את הנבחרת שלנו למרות שהיא כשוחר היא גם ממש חמודה ואהב חמה ונהימה לדיבור כשהיא לא כועסת .
ואי סליחה לא סיפרתי עלי אני מיקי אני נמוכה 157 שער שחור קצת מעבר לכתפיים עיניים חומות וכמו שכבר הבנתם אני ממש כשורה לספורט ולהתעמלות יש לי אח אחד דוד דול מימני ב 8 שניים האח הזה הצי ל אותי ברגים הכי קשיים שלי הוא גבוהה עיניים ירוקות שער שחור יש לו זקן הוא אוהב את זה יש לו חברה קורים לה זהר היא גרה לא רחוק מהבית שלנו היא גרה איתנו בישוב כמה ביתם מהבית שלנו . אחי לומד להנדסאי בנין והוא מעצבן לפעמים
– קריא נהימה-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך