שום דבר לא ישבור אותי גם לא זה !!-פרק 3

26/09/2015 500 צפיות אין תגובות

טוב בסדר הבנתי אבל על תתרבי לי בחיים האישיים ושום דבר לא יעצור אותי ולא אימנה אותי להפסיד באליפות הזאת .
אתחלתי חימם רצתי סיבובי ריצה בעולם עוד בנות תצטרפו עלי לריצה ועוד ברגע שכל הנבחרת הגיעה התחלנו בחימום השקתי באימון הזה את כול מה שיכולתי כי עוד שבועה הכול מתחיל .
אני יסביר , התחרות תתקיים עוד שבועה בחרו מי ילך לאליפות ישראל ומי ימשיך לאליפות צ'כוסלובקיה ובלארוס .
היה לי ממש חשוב לנצח בתחרות בגלל זה השקתי את כול הכוח שיש לי באימון .
סיימנו את חימום וכל אחד לכך את המכשירים והתחלנו להתאמן. אני לקחתי את הסרת . אני אוהבת לרקוד עם הסרת זה מראה את העדינות שיש בבת והיופי שיש בבת ..
איך שמריה ראתה אותי עם הסרת .
נטלי מיד לשטיח את ראשונה הפעם .
טוב משה , ככה אנחנו קוראות למאמנת שלנו משה .
וכן אנחנו רוקדות על שטיח מיוחד כזה .
כשהיא אומרד מיד זה אומר שהיא מצפע ליראות שיפור משמעותי ועם לא אנחנו הולכות למות באימון הזה .
אתחיל השיר ואתחלתי לרקוד הסרט אתחיל לנוע נתתי את מה שאני יכולה , משה אהבת את הביצוע שלי ואמרה לי שהסרט מוכן תעברי לחישוק
אוקי משה .
ותוך שנייה היא הוסיפה עוד 20 דקות אני בוחנת אותך על החישוק תהיה מוכנה !
אוקי!
אני פחות אוהבת לאת החישוק זה יותר ריקוד אגרסיבי ומשהי מאשר הסרט והחבל והכדור .
היא לא אהבת את הביצוע שלי בחישוק ומתחילה עם הצעקות והמתיחות הכועסות. פתאום אתחיל הכאב המוזר הזה בבר שאפשר לסבול עד דמעות לא יכולתי פשות וברכתי מהאולם כבר היה 10 דקות לסוף האמון ואמא שלי חיקתה לי בכניה .
נכנסתי לאותו
בלי להוציא מילה ונסנו הביתה . איך שהגעתי הביתה הלכתי לישון לא יכולת יותר . למחרת בבוקר לא התארגנתי כבר לבית הספר.
היה לי תור לרופא ולא רציתי ללכת לבית הספר אחרי הרופא .
כמתי עצבנית לא דיברתי עם אף אחד. הראיתי שיחה שלא נהנתה מעודד ושתי הודעות מינו לא היה לי כוח לחזור אלו .
התארגנתי מהר וחיקיתי לאמא באוטו.
הטלפון רוטט הסתכלתי למה עוד עודה מעודד לא רציתי לענות .
הגנו לרופא או הסתכל ואמא שהוא לא רואה שם בעיה שאני לא ימשיך התאמן ובזה זה נגמר. הלכתי משם ישר לאימון להתכונן לתחרות .
לא שמתי לב איך עודד נכנס לאולם ונאמד ואסתכל עלי .
זה היה בארך ב 3 אחרי בצפר משה אמרה שמחקים לי הסתכלתי וראיתי אותו ביקשתי הפסקה
כן טוב יש לך 5 דקות לחזור לאימון .
ניגשתי לעודד וישר תקפתי אותו מה אתה עושה פה ??
למה באתה ??
תירגעי מאמי כאלה בתי לראות למה לא באת היום , ולמה אתה לא עונה לי , אז ניחשתי שאת פה בטח אז באתי תירגעי .
טוב ראיתה עכשיו אני צריך לחזור להתאמן ואתה ללכת נדבר כבר .
נטלי מה יש לך ?
אין לי כלום אני צריך לחזור להתאמן , נדבר יותר מאוחר , נתתי לו נשיקה מזויפת לא רציתי על נשיקה הזאת וחזרתי לאמון בכול הכוח ואז התחיל שוב הכאב הזה שאי אפשר לסבול אבל לא היתה לי ברירה הכרחתי את עצמי להמשיך

-קריא נעימה –
–אוהבת–


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך