שונאת אותו

13/07/2015 814 צפיות 3 תגובות

נשבר לי מהיחס הזה הדוחה הזה . זה ברור לי עכשיו שאתה לא שווה את הזמן והדמעות שלי .אני סיימתי להשפיל את עצמי בכך שאני מתפשרת.מגיע לי מישהו שילמד להעריך אותי את מה שאני עושה למענו. אחד שלא יזלזל ברגשות שלי וייקח אותי כמובן מאליו . מגיע לי גבר ולא ילד שלא יודע דבר מחייו. ואתה הוכחת לי פעם אחר פעם שאתה ילד . לימדת אותי איך מרגישים ימים ולילות של דמעות וכאב איך מרגישים געגועים אמיתיים. לימדת אותי איך זה מרגיש כשמתנפץ לך הלב לרסיסים.
זה בסדר אבל , עוד יבוא ויום שגם אתה תקבל את השיעור הזה..שתבין שאיבדת את האישה שתאהב אותך יותר מכל אחד אחר. מאחלת לך בהצלחה , כי אתה צריך אותה.
בהצלחה לך במציאת מישהי שתהיה מוכנה לסבול אותך , שתסכים שתשפיל אותה כמו שהשפלת אותי. בהצלחה במציאת מישהי שתאהב אותך רבע ממה שאהבתי אותך , מישהי שתשאר נאמנה לך כשתחליט להתנהג כמו כוסית שוב. עם כמה שכואב לי אני יקום ויהיה חזקה ואדע לפעם הבאה .. אבל אתה ? אתה עוד תיפול .. ויכאב לך יותר ממה שכואב לי יודע למה ? כי רק עכשיו תתחיל לחיות במציאות ולא בסרט שהיית בו שהכל הולך לפי מה שאתה רוצה . פשוט בהצלחה..


תגובות (3)

זה אמיתי? את בסדר? את יכולה לדבר איתי אם את רוצה ♥
אם לא, העברת את הרגש ממש טוב…

13/07/2015 17:22

מבינה אותך לגמריי. צודקת בכל מילה, עזבי איתו שחררי תעברי האלה, את תמצאי את אחד שייתיחס אלייך כמו מלכה.

13/07/2015 18:32

כמה כאב יש במילים שלך, לפעמים הדרך הכי טובה לשחרר היא לסלוח

14/07/2015 08:40
סיפורים נוספים שיעניינו אותך