טוב ואוו היה הפסקה ענקית בסיפור הזה אבל החלטתי לעשות עוד פרק,אני אשמח מאוד אם תגיבו וגידו הארות והערות.. :)

תני עוד סיכוי לאהבה 3

04/12/2013 777 צפיות 3 תגובות
טוב ואוו היה הפסקה ענקית בסיפור הזה אבל החלטתי לעשות עוד פרק,אני אשמח מאוד אם תגיבו וגידו הארות והערות.. :)

11.11.97
עבר כבר שנה מאז שזה קרה, מאז שהאמון שלי נגמר באנשים,מאז שגם האהבות הכי קטנות שהיו לי נגמרו וחרטו את זה טוב טוב אצלי בלב,אני כבר שנה שאנ יושבת ומרחמת על עצמי,משהו שלא עשיתי המון זמן. פעם שהייתי מרחמת על עצמי הייתי נבהלת מהר ומפחדת להיכנס לדיכאון..אבל עכשיו..אין לי למי לחיות!!
אני יושבת בחדר וכותבת שוב עבר כל כך הרבה זמן מאז שכתבתי לך היית מונח בסדר מתחת למיטה שלי וכל לילה הייתי נותנת לך נשיקה אבל לא פותחת אותך,פחדתי שאתחיל לקרוא אותך.. אתה בעצם האהבה שלי,האהבה הכי גדולה שלי..
אז מה קרה מאז אותה שנה,אני עדיין באותה פנמייה! , לא זזתי מהמקום הזה.
אחרי שהתאכזבתי כל כך מנמרוד ונולי היו המון נסיונות להחזיר את החברות שלנו גם מנולי וגם מנמרוד, למרות שזה עניין אותי למה נילי עשתה ליאאת זה ועוד עם פרצוף כאילו שמחה שכואב לי,אבל החלטתי שזהו אני לא נותנת דלת לאנשים לפגוע בי,אני סומכת רק עליך.מצחיק לסמוך על יומן.או בעצם עצוב..
אבל אני לא יכולה לסמוך על אנשים יש לי הרגשה שכולם חושבים על עצמם,ולא באמת מעניין אותם מהשני חושב.
נילי עברה חדר אחרי שראתה שאני בחייםלא יסלח לה ונכנסה ילדה חדשה אלינו לחדר קראין,את האמת שהיא מפחידה אותי..פעם אחת שיצאתי קצת לנשום מאחורי הפנמייה ראיתי אותה צורחת,חשבתי שיש משהו שם אבל ראיתי שזאת רק היא שהיא שמה לב שאני שם,כמעט הרגה אותי,והשביעה אותי שזה לא יצאה ממני,אם רק היית יודעת שלדבר היחיד שהיתי יכולה לספר,זה לך בטח הייתה נרגעת..
אחרי שהלכה נסיתי לצרוח אני בעצמי ממש צרחתי,הכל !! על כמה שאני רוצה כבר את ההורים שלי,כמה שחרא לי,וכמה שהכל קשה לי!! וואו הרגשתי שחרור ענק..אחרי שחזרתי לחדר היא תקעה בי מבטים של רצח , אבל את האמת שראיתי שהיא לא כזאתראיתי שיש משהו מתחת למסכה הזאת שלה..וכל כך רציתי להכיר אותה,רק אותה!!
הבנות עוד מעט חוזרות מהמקלחת שלהם אז אני יהיה חיבת לסגור אוהבת אותך יומן …


תגובות (3)

אהבתי תמשיכי!!!!

04/12/2013 08:40

תודה..שבוע טוב :)

07/12/2013 09:43

יפה

15/07/2014 16:05
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך