~ תקווה חדשה – פרק 3 ~

WonderGali 12/11/2019 450 צפיות אין תגובות

כמו שהיה בסוף הפרק הקודם,
הבחורה שאלה את טום למה היא עוקבת אחריה ואחרי אוסטין.

"סליחה? מה הקשר שלך אלי או לחבר שלי? למה את עוקבת אחרינו כמו איזו מטורפת? את יודעת שאני יכולה להגיש נגדך תלונה במשטרה, כן?” היא אמרה.
טום לא ידעה מה להשיב לה. האם להודות בפניה שאוסטין הוא חתיכת בוגד מלוכלך ושהיא בכלל אמורה להיות חברה שלו? האם להגיד תירוץ דבילי ולהסתלק מהמקום כמה שיותר מהר? האם להגיד שהיא בכלל לא קשורה אליהם ושהיא סתם רוצה לנוח בפארק?……. היא הייתה אובדת עצות. בסוף קיבלה החלטה.
"אני יודעת, אבל זה לא כל כך מעניין אותי. אני צריכה לומר לך משהו." אמרה טום.
"מה את רוצה?"
"חבר שלך, אוסטין, הוא חבר שלי. כלומר, היה, עד שגיליתי שהוא בוגד בי איתך." היא הטילה את הפצצה. הבחורה נאלמה דום.
"סליחה?" היא לא האמינה למשמע אוזניה.
"מה ששמעת… גם לי היה קשה לקבל את זה אבל עיכלתי את זה בסופו של דבר. אוסטין לא יודע שאני יודעת על קיומך."
"אני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה!" קראה הבחורה. בחוסר אמון.
"הממ, מבחינה טכנית, אני אמורה להיות בדיכאון וליילל כאן, אבל זה בסדר." העירה טום.
"דרך אגב, שמי קמילה. לא הצגתי את עצמי." אמרה קמילה.
"שמי טום. ו..יש אנשים חראות. תיזהרי ממנו, הוא לא מה שאת חושבת. אני אמרתי את שלי, להתראות." אמרה טום והלכה משם כמה שיותר מהר. או-אז היא נתקלה באוסטין.
הו, שיט. היא חשבה.
"או! טומי! מה את עושה כאן??" קרא אוסטין לטום.
"אממ.. סתם, הייתי באזור, אתה יודע. הסתובבתי קצת."
"מה קורה?"
"בסדר, מה אתה מחזיק ביד?-" אמרה טום והצביעה על היד שלו שהחזיקה שקית.
"סתם, הייתי רעב. לא משהו רציני."
"אתה או קמילה?" אמרה טום בארסיות. זיעה קרה שטפה את אוסטין. שמור על קור רוח, חשב.
"מי זאת קמילה?"
"החברה שלך."
"את טועה, חחח.. קוראים לך טום, לא קמילה."
"לא, אתה טועה, כי אני לא חברה שלך, יא חתיכת בוגד מניאק. זה נגמר בינינו, אם לא הבנת את זה. אה, ודרך אגב, נחש מה? קמילה יודעת מזה, בזמן שהלכת לקנות לה דברים הסברתי לה מי אתה. להתראות." אמרה טום והלכה. אוסטין משך בידה.
"את לא הולכת לשום מקום," הוא אמר.
"קודם כל, תשחרר את היד המגעילה שלך. בחיים שלך אל תרים עלי יד, אני לא אשתך המוכה.
"וכן, אני אלך, אני לא כבולה אליך יותר. אני אמצא לי מישהו יותר טוב ממך, אתה תראה, אוסטין. ואתה? אתה לא תמצא כלום, כי אני אדאג להסביר לכל מי שבכלל תנסה לצאת איתך כמה מילים עליך. אתה תצטער על היום שהכרת אותי, אפס. להתראות," אמרה טום ורצה, שלא ימשוך בידה עוד פעם. כשהסבה את פניה לאחור הבחינה שהוא מתקרב אל קמילה. לא ברור למה, היא החליטה לחזור לאחור ולעקוב אחריו. הייתה לה תחושה רעה. רעה מאוד. הוא לפת את ידה הימנית בחוזקה. התחושה של טום החלה להתגבר. הוא הוביל אותה לתוך סמטה. טום סוף סוף הבינה טוב מאוד מה הולך כאן, ורצה לעברה של קמילה, שחשה במצוקה ולא יכלה להניד עפעף.
מה טום עשתה? לאן זה התקדם? מה יהיה עם קמילה?? כל זאת ועוד בפרק הבא..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך