אורן
היא הייתה כל מה שרציתי למרות כמה פגמים שלה היא הייתה המושלמת של חיי זה אני חייב לומר אני כבר לא כועס יותר מאשר משלים ומבין יותר את הכל. אני מניח שלא התאמנו וששנינו לא תרמנו לשינוי של המצב אבל מה שהיה היה אני חייב להמשיך למרות הקושי, למצוא מישהי שתעריך את כל כולי באמת,ותתן את היחס המתאים שאני זקוק לו.
כה דומים אך כה שונים,לא ידעתי שאהבה יכולה לסבך את הראש ואת הלב כל כך אף על פי שאהבה היא רגש מדהים שאני מקווה לחוות שוב בחוזקה.

אהבת אמת שנגמרה בשקר הדדי עדין וחזק כמו האהבה שהייתה וכרגע גם נשארה בנינו

אורן 30/04/2013 768 צפיות 12 תגובות
היא הייתה כל מה שרציתי למרות כמה פגמים שלה היא הייתה המושלמת של חיי זה אני חייב לומר אני כבר לא כועס יותר מאשר משלים ומבין יותר את הכל. אני מניח שלא התאמנו וששנינו לא תרמנו לשינוי של המצב אבל מה שהיה היה אני חייב להמשיך למרות הקושי, למצוא מישהי שתעריך את כל כולי באמת,ותתן את היחס המתאים שאני זקוק לו.
כה דומים אך כה שונים,לא ידעתי שאהבה יכולה לסבך את הראש ואת הלב כל כך אף על פי שאהבה היא רגש מדהים שאני מקווה לחוות שוב בחוזקה.

נמאס לי כבר לבכות, נמאס לי לכאוב, נמאס לי להישרף מאש האהבה. כואב לי הלב אבל הלב לא עוזב אותי מלחשוב עלייך,מצד אחד רבים המון אבל מצד שני כשאני רואה אותך אני פשוט שוכח הכל ורק אהבה נמצאת שם,בנינו. כואב לי להסכים עם זה שהרבה דברים אצלי שאחרים ואחרות שמכירים אותי מכירים בהם כמדהימים ואיתך אני מרגיש רגיל כמו סתם מישהו בעוד שאני,אכן, אדם מיוחד ושונה מאחרים.

נשמע קצת מתגאה אבל אני לא ככה, תמיד העדפתי את האהבה שלך לא משנה כמה פגענו ונפגענו אחד מהשנייה, תמיד החזקנו מעמד והיינו חזקים ביחד, אבל כבר לא יכול יותר אני חושב שכבר עדיף לא לחזור להיות ביחד ומצד שני אני מת לחזור להיות איתך רק בגלל הגודל של האהבה והחיבור שלנו. עדיין נראה לי עדיף שנתקדם למרות שזה קשה לי ולמרות שאת גם עוד אוהבת אך חוששת מלהיפגע שוב.

אני כבר יותר מאמין בכך שאם נפרדנו כנראה זה נועד לקרות במוקדם או במאוחר לפעמים אהבה ומשיכה מכל הבחינות לא מספיקות, אני מניח שצריך למצוא מישהי שיותר דומה לך מאשר ההפך שלך. קשה לי להודות אחרי כל הלילות שבכיתי איתך ובלעדייך אבל כנראה שאני צריך להתקדם ולמצוא מישהי שתתאים לי יותר. אהבה ראשונה ואמיתית היית בשבילי, היית הכל בשבילי, כל רגע איתך היה חלומי ורציתי אותך ואת אותי אבל בהרבה מובנים אנחנו לא מתאימים ולא מסתדרים מספיק בשביל להיות ביחד לעוד הרבה זמן.

החיים שלי השתנו מהרגע שפגשתי אותך לטוב ולרע, היה קשה הרבה פעמים וגם מדהים באותה מידה אבל אני צריך מישהי אחרת, אני מעריך את האהבה ואת הסובלנות שהייתה לך איתי אבל פשוט זה לא זה, הכאבנו אחד לשניה המון ונפגעתי והלב שלי כאב,כאב עז , כעת נשאר לי רק להתקדם ניסינו לחזור אבל לא צלח הניסיון, יושב על הראש כל הנושא אבל אני מרגיש שהכאב פוחת עם הזמן.


תגובות (12)

אתה כותב מאוד יפה
ואני רק יכולה לאכל לך דבר אחד בהצלחה בכול מה שתעשה בכול מהלך
בחיים שלך
מקווה מאוד שתיחייך ושתעלה על פנייך חיוך
אוהבת שרית

30/04/2013 09:20

אוווו דיי שרית אני מסמיק בקלות חחח :P

30/04/2013 09:28

חחחח=)

30/04/2013 09:30

אני לא יודעת למה מצאתי את עצמי מתבוננת במסך למשך כמה שניות – אחרי שסיימתי לקרוא את הטקסט הזה.
אתה לא מבין עד כמה אני מזדהה איתך.
בהחלט חוויתי אהבה ראשונה, למעשה, אני עדיין מרגישה בה… אבל לפעמים צריך לסיים קשר גם אם הכי אוהבים בעולם, זה לא תמיד עובד. כך זה היה במקרה שלי לפחות.
נורא ריגשת אותי, משום מה. כאילו סחטת ממני את כל המילים והרגשות וכתבת אותם על דף, רק בלשון זכר.
זה יפיפה, מקסים, אמיתי ונוגע.
אני מאחלת לך הכי בעולם שתמצא אהבה שתמתח לך את החיוך עד השמיים! (לצורך העניין, שיתפסו לך שרירי הלחיים מרוב אושר)
חחח, מצטערת על החפירה, פשוט הרגשתי צורך.
תמשיך לכתוב, נהנתי לקרוא את זה מאוד ;)

30/04/2013 10:13

חחחח לא חפרת אם כבר אני חופר חחחח אני שמח שככה גרמתי לך להרגיש ואני מאחל לך בהצלחה עם אהבה חחחח ושלא תפסיקי לחייך מאמי :D

30/04/2013 10:17

שרית ישלך וואטסאפ בפלאפון ?

01/05/2013 03:18

אורן אני רוצה לדבר איתך בצ׳אט טוב

01/05/2013 03:20

לא אין לי ווטספא =(

01/05/2013 03:29

אז תשלחי הודעה למרות שאני לא יודע איפה יש פה צאט חחח

01/05/2013 03:31

יש צ׳אט למעלה אתה תירא אני אחשב שם טוב

01/05/2013 03:32

ראיתי אבל לא יודע איך מתחילים צאט איתך יש מצב את תתחילי ככה ?

01/05/2013 03:34

טוב=)

01/05/2013 03:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך