sound of madness פרק 4

Wolf moon 09/08/2014 611 צפיות 2 תגובות

עיניי נפתחו ״וואו״ אמרתי נדהם, הסתכלתי על המקום שמעבר המעבר הצר שהם הכו אותי וחיפשתי משהוא מושך לעין. פניי היו אטומות מהבעת פנים, ׳על מה לעזאזל אני אמור להסתכל?׳ חשבתי לעצמי לא מבין ומפחד לשאול לפני שגם קרוליין תכה אותי למוות. ״נו? נו? נו? מה אתה אומר?!״ שאלה קרוליין בהתלהבות, לחשתי לה באוזן בחשש.
״למה את מתכוונת?״ קרוליין הביטה בי בפליאה וגלגלה את עינייה ונשפה נשיפה ארוכה באכזבה, ״ילד לבן יש לך גם עיניים לבנות חתיכת עיוור״ היא אמרה בשעשוע וחבורת הבנים צחקו קלות מביטים בי בבוז. קרוליין התקדמה קדימה בקלילות וזריזות מיומנת עוברת בשלג פותחת את המחסן מלא בגרפיטי גותי ויפה עם קצת דמויות אנימה בצדדים.
היא מסירה את השמיכה הכהה מהדברים וחושפת שישה אופנועים מטורפים ויפים, קרוליין נמרחה על האופנוע השחור שאפיין אותה בצורה מדהימה. ״הייתי דופק אותה״ אמר חלושות הבחור השרירי שכמעט הרג אותי במכה ממקודם. ״יאללה בוא ילד לבן תכיר את הצד הגברי שאמור להיות בך״ אמרה קרוליין בסרקסטיות והבחורים צחקקו וכל אחד התיישב באופנוע שלו עד שרק נשאר אחד בצד בפינה החשוכה של המחסן. אופנוע לבן, הבחורים יצאו לדרך וחיכו בפינה מוכנים לצאת לכביש החלקלק שבחורף המושלג ולהתפרע, מחכים לקרוליין.
״אני לא יודע לרכוב על אופנוע״ אמרתי ברוגע, ״אתה לא צריך לדעת זה צריך לבוא לך״ אמרה קרוליין בצחקוק שטני. היא עקפה את הבחורים התחילה לנסוע. לא הייתה לי ברירה ועליתי על האופנוע נוסע באיטיות אחריהם. אחרי זמן מה בקור המקפיא התרגלתי והתחלתי להגביר את הקצב וראיתי רותם באופק, וזה הפך לתחרות אופנועים. קרוליין הובילה עם האופנוע השחור נוסעת במהירות, בשלב מסויים נכנסו למרכז העיר והאורות של העיר הדהימו את עיני התחלנו לעקוף מכוניות מנסים לא לההרג. צחקתי בשמחה נהנה, מנסה לעקוף את כולם.
אך כולם נעצרו וכמעט נפגענו. התנשפתי במהירות בפחד ׳עוד מעט והייתי שובר לעצמי משהו בגוף׳ חשבתי בפחד. בצד האפל יש אופנועים אך רק למי שבונה אותם או מצליח לגנוב אותם. יש כאלה שמתמזל מזלם בשוק השחור והם מקבלים אופנוע ומשדרגים אותו. אבל לא מכוניות. מכוניות היה דבר חלומי אך לא אפשרי בצד האפל. הכל היה צפוף ולא מכובד עבור אף מכונית שהיא. ״מה קרה?״ שאלתי את קרוליין שכמעט עקפתי אותה. היא התנשמה במהירות וצבע עורה הלבין אף יותר. והיא נראתה כל כך בהירה ובוהקת. ורק כל השחור שהיה לה, האופנוע, השיער והבגדים וראו שזה בן אדם חי ונושם. ״תגיד לאחרים לעקוף בוא נזוז מכאן לפני שנהרג.״ היא אמרה בלחץ ולחצה על הדוושה של האופנוע נוסעת נגד כיוון התנוע. הרחק מהמקום. הודעתי לאחרים ונסענו אחריה. שמעתי שוב פעם, את קו קולה הפוחד, הילדותי ומתוק הזה, הוא נשמע ממכר. ואהבתי את הצליל הזה שבגרונה הפיק בעת פחד גופה.
״מה עכשיו?״ צעק בחור אחד באופנוע ירוק בעודנו נוסעים הרחק מכולם עדיין מנוגדים מכיוון התנועה אך אף מכונית לא נראתה בדרכינו והצד המואר החשיך במהירות מפחידה.


תגובות (2)

אהבתי כ"כככ תמשיכי תמשיכי תמשיכי*^* רק בפעם הבאה ארוך יותר בבקשה.^^

09/08/2014 09:44
uta uta

מגניב, תמשיכי. והעלתי את זן אפל 3 פרק 2

09/08/2014 18:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך