קיפי מאוהב

04/04/2011 790 צפיות 3 תגובות

קיפי מאוהב.. קיפי מאוהב.. קיפי מאוהב.. הוא רואה אדום בעיניו ושפתיו רותחות הוא מדמיין שדות אביבים אין ספור שמלות פרחוניות.. קיפי מאוהב! קיפי בוחר להתאהב ובוחר להתאכזב הוא בוחר לברוח ובוחר להשאר.. אבל הפעם לקיפי לא נותרה ברירה הוא רוצה לשאת אותה לאישה, קיפי פחדן, אין ספור פעמיים ברח קיפי כשהקשרים מתאדקים.. קיפי שלנו נוכל לא קטן אבל הפעם לקיפי נגמר המזל.

הוא טייל בעולם לבדו, וחשב שילמד קצת על עצמו.
הוא הגיע עם חברים וברח כמו כל החיים, הוא נסע וטייל וראה מקומות ופגש אין ספור אנשים ודמויות.
קיפי הלך וגדל ושוב התרסק על הפנים, הוא חשב שיודע הכל על החיים.
חברים לו אמרו תתבגר אבל קיפי שלנו נשאר כמו עיוור. הוא סמך על חבריו מהעבר אך לא ידע שאין בזה שום דבר, קיפי נקלע לצרות ורצה לצאת מזה עוד ועוד.. אך במקום לעלות בסולם הרגיש קיפי שהוא חופר בור בתוך הים. קיפי המשיך בטיול למרות כל הקשיים בדרך פגש אנשים גם טובים, הם עזרו לו לצאת מכל מיני מצבים, וקיפי הרגיש שחיו מסתדרים. אך קיפי לא מבין שרק בעזרתו וחוכמתו חיו יהיו רגועים.. הוא התאהב בטיול אין ספור פעמיים הוא הלך וחייך לכל האנשים. ושוב כשהכל נהיה רציני קיפי ברח הרחק משכניו.

קיפי עבר ממדינה למדינה, ושם נפגש עם אישה עדינה, הוא שמע את קולה והבין שזוהי חתונה, הוא דימיין את שמלתה היפה ואת עור גופה.. אך כשקיפי ראה את העומד לפניו הבין קיפי שהגברת שלנו אינה כה יפה .. התווכח קיפי שעות עם עצמו האם זאת אישתי המכוערת הזאת?? וקיפי ידע בתוך ליבו שזאת תהיה בחירת ליבו.. וקולה הנעים כבש שוב ושוב, לאחר תקופה לא ארוכה קיפי מכיר את העלמה, הוא רואה שיופיה תמון בנשמתה, הוא נקסם ממגע ידיה ומכוחה העצום שנסגד בעיניה, והיא אינה סגורה שזאת אהבתה שרצתה… קיפי ניסה וניסה ועשה את הכל, אך קיפי שלנו נפגע עוד ועוד.. הוא החליט החלטה ונסע . הוא טען כי הזמן יעשה את שלו.

וקיפי נסע ובכה כל הדרך. הוא ידע שרצה בעלמת החן כמו שלא רצה לעולם בדבר אחר. הוא חזר לארצו וחודשים רק חיכה שהאלמה תתקשר ותופיע מולו. וכשכבר התיאש חזר לחיו להתאהב ולברוח כמו בעבר.. והינה התאהב קיפי שלנו, אבל בתוך תוכו עוד קיווה שעלמת החן עוד לא שכחה. ועוד יום עובר וקיפי מחכה ויום אחר יום ושום דבר לא קורה.

והינה בנובמבר מקבל הוא שיחה ומרגיש את תחושת האהבה. הוא יודע שזוהי העלמה שחיכה לה. וקיפי נרגש וכולו צמרמורות ועונה הוא לפון ושומע קולות .. אך קולה העדין נשמע שם היטב היא אמרה לו "זאת אני, אני פה, מחכה רק לך ורוצה לראותך" והוא נבהל וכיבה.. ועבר יום ועוד יום והוא לא יודע מה לעשות , הוא ארי כל כך רוצה בה עוד ועוד. הוא יודע שזוהי אהבת חיו אך הבטיח לעצמו שקיפי לא עוד מאוהב! ועובר לו חודש והוא מתקשר, וקובע פגישה ומבקש שלא תאחר. כל הלילה קיפי לא ישן וליבו פועם פעימות חזקות. קיפי נוסע נסיעה של רבע שעה ומרגיש כאילו עוברת עוד שנה. סוף סוף הוא מגיע. הוא מחכה. מצפה.

והינה העלמה עומדת מולו מחכה עם גבה רק בשבילו. והוא קורא לה בשמה שוב ושוב אך קולות העמוסים של הרכבים נכנסים בקולו.. הוא מתאכזב אך לא מתיאש הוא נוגע בכתפה והעלמה סובבה את ראשה. וליבו הוא חשב שזהו סופו. היא חייכה לו חיבקה אותו ויחד הם הלכו ודיברו… הוא סיפר לה סיפורים וניסה להשלים פערים. ואת ליבו הפועם הוא חשב שכולם רואים, הוא רעד מיופיה ולא הבין איך פעם חשב שהיא איננה יפה. והיא התביישה כמו תמיד ולא ידע איך להגיב.. הוא אחז בידיה ואמר אותך לאישה אקח ביום מין הימים. והיא אמרה לו שהיא מוכנה וכך היא חזרה לביתה. וקיפי שלנו נשאר מבולבל, הם דיברו מדי יום ויומו ולפתע כמו פרח היא פרחה ממולו.. היא נפתחה עליו כמו הפרחים באביב וסוף סוף קיפי פרח והבין שאין עוד אישה בשבילו בחיים. רק העלמה הזו שפגש! שהיא אהבה לא של נעורים אלא אהבה לכל החיים! וקיפי עצם את עיניו, ודמיין ילדים ודמיין משפחה מאושרת לכל החיים! הוא ראה את ביתו ואת אם ילדיו משחקים בחצר והוא מאושר כי יבוא לו היום וזה עוד יקרה!!!

קיפי מאמין בכל ליבו!! :)


תגובות (3)

איזה חמוד!

05/04/2011 14:47

מהמם :)

03/10/2011 12:52

תודה :)

03/10/2011 12:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך