אנג'ל
מכתב אהבה שמסביר הכל לאדם אחד על האדם השני...

מכתב אהבה

אנג'ל 10/03/2010 2825 צפיות 3 תגובות
מכתב אהבה שמסביר הכל לאדם אחד על האדם השני...

"מור,מתוקה שלי,"פתח את מכתבו…
ניסיתי במשך זמן כה רב להסביר לך..לומר לך..נדמה היה כי חלפו להם חיים שלמים..,לא הצלחתי לומר לך במילים..את שעל ליבי.אתמול במסיבה, ניסיתי לומר לך,אבל,כל רגע,בא מישהו והפריע…לא רציתי להפרד מבלי לדבר על רגשות.הרגשות שלי כלפייך..צר לי שנטשתי אותך כך..בדיוק כשהכל התחיל להתחמם.."היא קוראת את המכתב ודמעות זולגות מעיניה.היא מתגעגעת.
ברור לי כשבעודך קוראת את המכתב,אני יושב במטוס,חושב עלייך..את בטוח כועסת,על ש"עזבתי" אותך,בדיוק כשהכל התחיל להתחמם ולהתבהר בנינו..הייתי חייב,לעשות את זה.מה שאני מרגיש כלפייך רק הולך ומתגבר.שמחתי להיות שותפך…הדופק שלי מאיץ כל פעם כשאת נכנסת לחדר..עיניי בורקות..את למדת אותי מה זה באמת להרגיש..לא חשבתי שמשהו יקרה בנינו..לא חשבתי שאני אפתח כך בפנייך.
באותו לילה,שכשכבנו..זה לא היה רק אקט מיני..זה לא היה סקס. אלא ,אהבה.
את נגעת בנקודות שאף בחורה,לפנייך לא הצליחה להגיע אלייהן..את נגעת בי כבמגע קסם..שאף אחת לא נגעה. נגעת לי בלב. התאהבתי בך ריגשת אותי לא רק מינית אלא מנטלית..אל תחשבי שאיני מתחרט.
יות ר מיכול אני רוצה להיות איתך עכשיו.לחבק אותך,לגעת בך..לראות אותך צוחקת ,מחייכת.ריח הבושם שלך עדיין טרי,על החולצה שלי…אני מקווה שישאר ימים רבים.
חיוכך,נחרט בזכרוני,לעד.אני אחזור..מבטיח.נשבע.
אל תעצרי את חייך.המשיכי בהם..
אני לא יודע מה עוד לכתוב.כל מה שרציתי לומר,נשפך מליבי על הנייר..
אני חושב עלייך,נושם אותך ,חולם עלייך…
בתקווה שנפגש עוד מספר חודשים…
שלך ,תמיד..רועי.
נ.ב
אני אוהב אותך…."{מעולם לא הרגשתי ככה}

מור קראה את מכתבו של רועי..מרוגשת,עצובה,מתגעגעת..שוכבת על גבה..במיטתה..
ימים שלמים,בכל רגע שעובר,חושבת עליו..כשהידיעה שגם הוא חושב עלייה במרחקים,מחממת את ליבה.
כשבאותו רגע נשמע צלצול טלפון..
"הלו?"ענתה..
"מור?"נשמע קולו המתוק..
כמה שמחה לשמוע את קולו…אחרי ימים רבים שלא שמעה ממנו דבר.


תגובות (3)

מרגש,נעים.

10/03/2010 11:07

וואי,אחד המכתבים המרגשים (הייתי רוצה גם לקבל אחד כזה) אהבתי,את\ה כותב\ת יפה.

12/03/2010 23:54

זה יפה מרג ורומנטי זולגות לי דמעות מהעיניים!!!!!!
זה כל-כך יפה!!!

22/05/2010 19:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך