סיפור אכזבה

09/10/2010 3770 צפיות אין תגובות

הוא אלירן הידיד הטוב שלי בשמונה שנים האחרונות היו תקופות שהתקרבנו התרחקנו הXXX רבנו שתקנו היו התקפי קנאה אבל אף פעם האהבה לא הוזכרה לא הורגשה .
בחורף שעבר תחת הגשם והקור המקפיא חשבתי או קיוותי שזהו הנה היא הגיעה, בילינו יותר ויותר יחד ,ראינו הופעות הסתובבנו עם עוד זוגות עשינו על האש נסענו חזרנו השקענו. היום שבו ליבי נשבר בפעם המי יודע כמה ולמה לא איחר לבוא , היום הזה הגיע עם רמיזות קטנות של "היום לא נפגש " ומנוי לא זמין ובעיקר אינטואיציה וכמו בכל סיפור הגיעה השיחה של לא מתאים ותמיד אמרתי שלא נהיה יחד אמרת אבל התכוונת? כן בחורה חדשה הגיעה וליבו נשבה בקסמיה .
הפעם הזאת הבטחתי לעצמי זהו לא רוצה ממנו עוד לא רוצה לשמוע לראות או לחשוב כלום פשוט כלום! כעסתי עליו וגם על עצמי שוב פעם ואותה המלכודת .
גם כן הבטחות, הבטחות הבטחות למי הן נועדו? ובטלפון הראשון ממנו כמובן שעניתי וגישת הסלחנות שוב נטפה ממני כמו לא יכולה לעמוד בפניו . השיחה הזאת הייתה אחרי שהקשר שלהם עלה על שרטון ואני כתף תומכת אוזן קשבת מקשיבה ומנחמת שכל מה שמהדהד בראשי אתה מתקשר אליי אליי ? חתיכת מניאק ! נאבקת בין מצפוני לבין ההגיון .
על החזרה הזאת לא אספר לאף אחד פשוט לאף אחד אחרי כל מה שאמרתי איך אוכל להסתכל להם בעיניים?! בקושי בשל עצמי אני מצליחה תחושת השפלה. מה הלאה?שקרים נכון ועוד שקרים והעיקר שהשישי בערב זורם שתייה ללא הגבלה XXXללא גבולות וזיוני מח בלי סוף ובפנים ריקנות .
מכאן זה מסתבך יציאה פשוטה למועדון בילויים הפכה לעניין רציני יותר… יצאנו אני אלירן וחבר שלו ושם פגשנו חבר שלהם שהוא חבר טוב יותר של החבר של אלירן היכרות קצרצרה נעים מאד שרון נעים מאד אילן ונכנסנו פנימה. אחרי כמה משקאות אלכוהליים האוירה השתנתה אלירן יצא עם מישהי החוצה ואני נשארתי עם השניים דיברנו רקדנו עישנו . אני ואילן התקרבנו צוחקים מתלטפים שלפתע אלירן חזר בחזרה לא הבחנתי בו בהתחלה עד שהוא אמר לי" יפה מאד תשפילי את עצמך עוד קצת" בתגובה הוא קיבל מכה , מכה חזקה ביד וכמובן עוד ריב מוצלח שלנו ואחכ התנצלויות משני הצדדים. בשלב הזה "האסימון עוד לא ירד" . יצאנו ארבעתנו נסערים מהמועדון שכעס וזעם אופף את האוירה הלכתי בלי להגיד שלום לאילן הבחור שהדליק לי את הלב ובלי להחליף מספרי טלפון. נוסעים הביתה והמחשבות שלי נודדות אילן איך אני אמצא אותו? איך אדבר איתו שוב? פייסבוק ! צץ רעיון במח שלי תודה לאלוהים על הפייסבוק. מצאתי אותו איזו הקלה נשאיר הודעה נראה אם הוא בעניין…. יש! הוא השיב בחזרה יש מספר ! ובערב השיחה הראשונה שלנו. הוא בנסיעה שאלתי לאן? התברר שהוא גר בדרום די רחוק ממני מהמרכז שבספ"ש הזה הוא ביקר אצל ההורים שהוא בעצם איש צבא. בום במח שלי! רגע רגע רגע זה בדיוק מה שאמרה הקוראת בקלפים צמרמורת עברה בתוכי כמה שזה מפחיד זה בדיוק השם שהיא אמרה ובדיוק האזור שממנו הוא יבוא וכן היא ציינה שהוא יעסוק במקום שבו לובשים מדים כמו הצבא. זהו? תהיתי הגיע הרגע מצאתי את האביר שלי ? את גבר חלומותיי ? אהבה מצאתי אותה? כל הלילה חושבת חולמת
עוד סוף שבוע הגיע אילן טס ואני כהרגלי לעוד דרינק או הרבה עם אלירן מעניין אם הוא יודע ואם הוא יודע אז הוא אמר שלא אכפת לו שאהיה עם אילן אז זה לא משנה מה אני מחשבנת הרבה ?שהוא התחיל לצאת עם הבחורה מהמשרד שלו הוא הגיש לי דו"ח? לא אז גם אני לא חייבת !
הגעתי . דרינק ועוד אחד ועוד שניים ועוד סיגרייה והאמת לא איחרה לבוא אילן הוזכר פעמיים בשיחה ובפעם השלישית הוא כבר הודה שהוא יודע שאנחנו מדברים והזהיר אותי מפניו שהוא לא רציני שכל מה שהוא רוצה זה להכניס אותי למיטה והוא מצדו שאני אלך ואעשה ואהיה עם אילן ואז זה בא "רק שתדעי שאמרתי לו שזה בסדר מצידי שתהיו יחד וגם סיפרתי לו שאנחנו מזדיינים" תדהמה על פניי ועל פניו חיוך של נצחון איך יכולת להיות כזה בהמה? לא! כבר בהמה יותר טובה ממך איך עשית את זה? אלוהים למה? וזה הכה בי הסיבה התבהרה לאט לאט ק י נ א ה הבחור מקנא הבחור לא רוצה אותי עם מישהו אחר אבל מצד שני גם לא רוצה אותי איתו. מעולה חשבתי לאיזה מצב נקלעתי, והקינאה שלו לא ממש מזיזה לי אבל אילן? הטעו אותו גרמו לו לחשוב שאני בחורה זולה למטרת זיון ואני אני לקחתי אותו רציני הוא הזמין אותי אליו לספש הבא. צריך לוותר.
נשבר לי הלב בפעם הלא זוכרת כמה ,הלב שרק עכשיו הצלחתי להדביק את החתיכה האחרונה ולשים במקום שוב נשבר התנפץ אני מרימה ידיים .. מוותרת אולי על בעלי לעתיד על גבר חלומותיי ואולי על סתם חלאה. אולי לא לוותר? אולי אצליח לשנות לו את הדעה ? אולי אני נאיבית חושבת שזה יכול לקרות? אוף איזה ייאוש באיזו דרך לבחור איזו היא הנכונה?
רק הזמן יגיד ועד שהלב יתאחה שוב אני אשאר עצובה ותוהה על מה אם ,כי האושר הוא רגעי וכל עכבה לטובה .

שלכם
אני


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך