אהבה לא קיימת

20/04/2013 753 צפיות תגובה אחת

הכול התחיל באהבה,עוד סתם אהבה..!!
הכול התחיל באיזה ערב שדיברתי עם ידיד ממש טוב שלי,שאלתי אותו עם הוא בא מחר לבית ספר,הוא ענה לי בחיוב ,שכן..
ואז הוא הוסיף,אני בא עם חבר אולי תכירו אמרתי לו נראה איך הוא ונראה איך זה יתגלגל..
יום למחרת הוא בא עם חבר שלו ישר ירדתי מעניין הוא היה ערס רצח נוסף לזה הוא גם מעשן..משהו שלא כול כך אהבתי בו,אחרי כמה דקות של שתיקה,הוא הוסיף בת כמה את? עניתי לו 14 וחצי,ואז שאלתי אותו ואתה? הוא ענה לי בקרוב 17..וחייכתי , אחרי שעה וחצי של שראינו אחד ת'שני וחלק מהשיחה היתה בה שתיקה נכנסתי לפיסבוק מאיפון ואז ראיתי שהוא שלח לי בקשת חברות..וכמובן שאישרתי אותו, הוא שלח לי ' מה קורה יפה שלי ' ועניתי לו 'הכול כרגיל מה איתך..' אחרי שדיברנו כמה שעות טובות ניכנסתי לו לקיר וראיתי שהוא במערכת יחסים אם מישהי , ישר שללתי את עצמי,שאלתי אותו,יש לך חברה? הוא ענה לי להגיד לך תאמת? אמרתי לו כן.. הוא אמר לי אנחנו 4 חודשים ביחד אבל אהבתי אותה רק בחודש האחרון וכול החודשים האחרים ירד לי ממנה כי היא שלטה עלי יותר מידי אז אמרתי לו אתם תיפרדו? הוא אמר כן אני לא יכול להמשיך את 4 חודשים האלה יותר..
אחרי יומים שלא דיברנו הוא אמר לי 'ניפרדנו' עכשיו אני יכול להיות רגוע אמרתי לו כן אה..
אחרי חודשים בערך שממש הינו בקטע רציני הרגשתי שאני לא יכולה בלעדיו שכול יום שעובר בלי לראות אותו זה כמו נצח!!!!!!!
התאהבתי בו ממש לא הכרתי אהבה כזאת בחיים!!! חשבתי שזה רק חד צדדי,עד שאיזה יום אחד בבוקר נכנסתי לפיסבוק וראיתי שהוא כתב לי 'אני לא יכול להחזיק את זה יותר,אני אוהב אותך' אמרתי לו ניפגש היום? הוא אמר לי כן ברור ומלא לבבות , נפגשנו..הרגשתי אחרת ,הרגשתי הבנאדם הכי מאושר בעולם!!!
ידעתי שזאת אהבה אמיתית כי שהתחלנו להיכנס ל3 חודשים של קטע הבנתי שאני מתחילה לקנא לו כול פעם שהוא מגיב לבנות אחרות היתי על סף עצבים אבל תמיד אמרתי לעצמי 'הוא אוהב אותי אין לי מה לדאוג'
אחרי כמה ימים בערך…רבנו ריב רציני ממש לא ראינו אחד תשני חודש ,התגעגעתי אליו ברמות מטורפות,עד ששלחתי לו הודעה ' אני מתגעגעת' הוא אמר לי 'גם אני,אני חייב לראות אותך' עניתי לו שגם אני!!!
נפגשנו,הוא חיבק אותי חזק כיאלו עבר עליו איזה משהו כיאלו הוא מתכוון לאבד אותי ,ואני? אני? התאהבתי בו לגמרי!! אני לא יודעת מה איתו …
באיזה יום חמישי אחד דיברנו,הוא אמר לי שהוא מתגעגע אמרתי לו גם אני,בשעה 23:30 הוא שלח לי לילה טוב אהבת חיי!!! ובדיוק הלכתי לישון וגם לא ראיתי,ראיתי את זה רק בבוקר..
באתי לבית ספר עם חיוך ממש ענק!!! ואז עד שחברה שלי תופסת אותי היא אומרת לי וואי איזה תמונה יפה העלת איתווו , ואני אמרתי לה אני? מתי? היא אמרה מה לא הייתם ביחד בלילה? אמרתי לה מה ? לא!!!!
היא אמרה לי תיכנסי לפיסבוק ותראי ..ניכנסתי..וראיתי תמונה שהוא מתנשק איתה:((( עם החברה לשעבר שלו,הדמעות לא הפסיקו הרגשתי רע רציתי למות כולם שאלו אותי מה קרה? למה את ככה? אמרתי להם'אני בסדר' אבל בתוך תוכי הלב מתפרק לי ,רק רציתי שזה יהיה חלום רע שאני בתוכו ושאני רוצה לצאת ממנו כבר..אבל לא..זאת המציאות הם ביחד מאושרים כבר חודש וחצי .. ואני?אני? סתם עוד אחת שנפגעה מאהבה,אחת שחשבה שיש דבר כזה אהבה,ובסוף קיבלתי כאפה מהמציאות..


תגובות (1)

ואווו איזה סיפור עצוב זה
את מאוד כישרונית בכתיבתך הסיפור יפה מאוד מאוד אהבתי אותו
ועוד משהוא בהצלחה באתר אוהבת שרית

20/04/2013 14:51
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך