חייכנית
החלטתי להתחיל סיפור חדש שיעורר בי התרגשות חדשה...
ממש מקווה שתאהבו:)

אהבה עיוורת – פרק ראשון (ניסיון)

חייכנית 20/06/2012 968 צפיות 15 תגובות
החלטתי להתחיל סיפור חדש שיעורר בי התרגשות חדשה...
ממש מקווה שתאהבו:)

"כמה זה?" שאל אותי הרופא בבדיקת העיניים. "אמממ… 6?" שאלתי בתקווה. כל כך רציתי לקוות שאני לא צריכה משקפיים… אם יש משהו שאהבתי בי, רק דבר אחד, אלה העיניים. עיניים חומות – ירוקות, עיניים חתוליות. אם אני אאלץ לשים משקפיים, הדבר היחידי שטוב אצלי ייהרס!

"לא מצטער… התשובה היא 8." אמר לי עופר הרופא בעידוד. "תראי נטלי, המצב שלך לא כל כך גרוע.. המספר שלך לא גדול, אבל אין ספק שמהיום את צריכה להתחיל ללכת עם משקפיים." אמר בהחלטיות. שנינו התרוממנו מהכיסאות עליהם ישבנו, והתקדמנו אל עבר הדלת. "אלה הן המידות שלך," אמר לי עופר והושיט לי דף עם המון מספרים קטנים. "תלכי עם זה לחנות משקפיים והם כבר יידעו מה לתת לך. המון בהצלחה!" קרא אליי בעוד אני יצאתי מהחדר וסגרתי את הדלת אחריי. "נו איך היה?" שאלה אותי מיטל בציפייה. אין חברה יותר טובה ממיטל. היא תמיד איתי, באש ובמים. "כמו שחשבתי… אני צריכה משקפיים מטומטמות" אמרתי במרירות. "נטי זה לא נורא," אמרה לי מיטל וטפחה על כתפי. " אני תמיד אוהב אותך גם ככה" אמרה לי בציניות. "לפחות זה" אמרתי והתחלתי לצחקק, סוחפת אחריי את מיטל. "יאללה אז אפשר לזוז, לא?" שאלה אותי מיטל. למיטל הייתה בעיה עם מרפאות מכל סוג שהוא. היא לא יכלה להישאר שם זמן רב. "כן כן, רק שלא תיחנקי לי למוות" אמרתי לה, וקיבלתי על הבדיחה הזו מכה בכתף. "איי!" אני בסך הכל דואגת לך וזה מה שאני מקבלת?" אמרתי בתמימות, מביטה בה בעיני עגל. "אוי נטי, אני עוד אאמין למשחקים שלך." אמרה לי מיטל בגיחוך, "יום אחד את תהיי שחקנית. הבטחה שלי" אמרה לי בקריצה. "הלוואי" אמרתי בלחש, כמעט לעצמי. תמיד חלמתי לשחק על הבמה, אבל אני לא מעזה אפילו לחשוב עליי עומדת על במה מול אלפי אנשים.. זו בעיה כל הקטע הזה של הביישנות. אבל מה אני יכולה לעשות? זה לא ש.. "נטי תיזהרי!" קראה לי מיטל אבל מאוחר מדי. התנגשתי בראשו של מישהו, ונפלתי על לא אחר מאשר הישבן שלי. "אחח…" אמרתי ומיששתי את ראשי בכאב. "מצטער" הוא אמר בקול עמוק, "לא ראיתי אותך." "זה בסדר" השבתי והתרוממתי מהרצפה, מחזיקה בידו המושטת אליי. הבטתי בו והסמקתי בצורה בלתי רצונית. הוא כל כך יפה! שיערו שחור כפחם, עיניו תכולות ועמוקות כמו קולו, אך משום מה גם נראות ממוקדות במשהו לא ברור. זה קסם לי. אם זה לא מספיק, גופו חטוב, הוא פשוט… מושלם. רגע מה אני חושבת? אלה אמורות להיות המחשבות של מיטל לא? הסתובבתי אל עבר מיטל, והבנתי שצדקתי… היא פשוט הייתה שקועה בעיניו, כאילו מנסה לגלות את כל סודותיו. הסתובבתי אליו חזרה כששמעתי אותו אומר "טוב אז.. יש לי תור.. שוב סליחה". הרגשתי איך בוער בתוכי הרצון להתקרב אליו, משיכה בלתי מוסברת צמחה לה בקרבי. "זה בסדר" אמרתי בביישנות. "טוב אז להתראות" אמר והתקדם לכיוון הרופא. נשארתי נטועה במקומי, ושמתי לב שהוא מתקדם לכיווני כאילו לא שם לב שאני עומדת בדרכו. הוא נתקל בכתפי. "סליחה" אמרתי הפעם אני. "לא זה בסדר" אמר והתקדם במהירות יתרה אל הכיוון אליו היו מועדות פניו. "איזה מוזר הוא" אמרה לי מיטל. "כן" חזרתי אחריה, אבל משהו בו לא נתן לי מנוחה.


תגובות (15)

אהבתי ממש! ההתחלה כבר תפסה אותי, בתור אחת ששונאת בדיקות עיניים כי תמיד אני מקווה לגלות שהמספר שלי לא השתנה.
את כותבת מדהים, בהצלחה עם הסיפור הזה. מכירה את זה שפתאום מתחשק לך להתחיל סיפור חדש..משהו חדש שמרגש אותך ומלהיב אותך.
אגב, מיטל מצטיירת כחברה ממש טובה, אם היא מוכנה ללכת עם חברתה למקומות שהיא לא אוהבת להימצא בהם רק כדי שחברה לא תלך לבדה…

20/06/2012 10:55

תודה קייטי, התגובות שלך תמיד משמחות אותי:)
אני שמחה שאת מכירה את ההרגשה, זה באמת היה לי קצת מוזר, הרצון הזה להתחיל סיפור חדש שהחל להתגבש לי בראש בלי כוונה מוקדמת…
אני ממש שמחה שאהבת:)

20/06/2012 10:57

די אני רוצה המשך XD עכשיו !

20/06/2012 10:58

תודה story, ממש נחמד לשמוע שאהבת:)

20/06/2012 11:01

חייכנית, חייכנית, חייכנית…
הסיפור הזה הולך להיות מדהים! וכן…אני חוזה את העתיד XD
קיוויתי שנטלי לא תצטרך משקפיים…אבל לפעמים לא מקבלים את כל מה שרוצים.
שלא תהיה תחרות בין מיטל לנטלי לגבי הנער (הפוזל\ עיוור?) והנאה הזה!
את מקשיבה לי?!
מאחלת לך בהצלחה בסיפורך החדש ושהוא יביא לך את הריגושים שאת מחפשת :)
תמשיכי מהר!! :)

20/06/2012 11:06

חחח חולמנית… למה את מקדימה את זמנו של הסיפור?
אני מבטיחה לנסות להתחשב בבקשותייך (לנסות) …
תודה רבה על התגובה, זה חשוב לי מאוד!
גם אני מקווה להתרגש מחדש:)

20/06/2012 11:09

יש לי הרגשה שהוא באמת לא ראה אותה (כי הוא עיוור) תמשיכי!!!!!!!!!!!!!

20/06/2012 11:24

איזה כיף!
גם לי יש הרגשה(ממש חזקה) שזה הולך להיות סיפור מדהים!
תיקון טעות – חח,תשני את ה"סיפורי אהבה *קצרים*"!(זה לא הולך להיות קצר,נכון?)
ממש אהבתי את הפרק!אני מקווה שתמשיכי במהירות!!!

20/06/2012 11:24

שי, יש מצב שאת צודקת… יכול להיות שכל קשר של הכותרת לסיפור הוא לא מקרי בהחלט!
שמחה שאהבת:)
לילוש, אני ממש מקווה שההרגשה שלך לא מוטעית! חחח, אני חושבת שאני אראה איך ההתרחשויות זורמות ואני אראה אם יש מקום לתקן את זה (אני מקווה שזה יקרה כי לי אין בעיה לעשות מזה סיפור אהבה ארוך!)
כל כך שמחה שאהבת! אני מבטיחה להעלות פרק כמה שיותר מהר:)

20/06/2012 11:29

סיפור טוב! נשמע נחמד (:

21/06/2012 03:28

תודה על התגובה rok, שמחה שאהבת:)

21/06/2012 04:42

תמשיכיי..

21/06/2012 04:46

תודה אודליה! אני ממתינה שיאשרו לי את הפרק הבא:)

21/06/2012 05:19

תמשייכייי !!
יש לך כתיבה מדהיימה !

21/06/2012 06:03

תודה על התגובה ליאן, ממש שמחה שאהבת:)

21/06/2012 06:08
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך