מוקדש לאוריה יחיאל ברגר ז"ל.

אהבה ראשונה

03/06/2019 565 צפיות אין תגובות
מוקדש לאוריה יחיאל ברגר ז"ל.

הרגע הזה שציפיתי בו עומד על הבמה ושר רקם עור וגידים בלב שלי.ורציתי להיות שלו לתמיד.אך עינייו אפילו לא העיפו מבט לעברי.ובנות מחוטבות ויפות כמו דוגמניות סובבו אותו מכל עבר.ידעתי שזה אבוד.אך שמחתי שפגשתי את אשר חפצה נפשי..ולא סיפרתי לאף אדם..ונשאתי את אהבתי כמו סוד קסום.ורק לאלוקים חשפתי את אשר הרגשתי..והזמן כמו הזמן לא מתחשב שט לו בזריזות מורגשת וגם לא.ועברה שנה.גרתי אצל אימי היקרה שדאגה להזכיר לי כל יום שאני כבר בת 19 וזה הבית שלה.ואז שיחת טלפון והקול שלו על הקו..ובקושי מצליחה להבין מה הוא אומר.זה הוא התקשר אלי! הוא עכשיו מדבר אלי!ולפני שנתקתי אמרתי בהתרגשות של ילדה"בטח שאפגש איתך" ונתתי לו את הכתובת.בבאר שבע יש רוחות נעימות בערב,חיכיתי לו מתחת לבלוק והוא בא.רכב שחור מהסוג המפואר.הוא לבד מכנסים שחורות וחולצה לבנה וציצית,כיפה גדולה על הראש..רזה יותר.אבל זה הוא.וככה ישבתי לידו שותה כל דקה מהנסיעה הקסומה הזו.והוא סיפר לי שחזר בתשובה ועזב את אילת,הוא סיפר שטס לאומן ושם רב גדול אמר לו שאני הזיווג שלו..לפני שהתקשר אלי היו עוד שתי בנות שחשב בגלל השם והפרטים אבל הם התבררו הלא נכונות ואני האישה שלו..מילה לא דברתי הדלקתי סיגריה וחשבתי בלב "לא יודעת מי זה הרב הזה או מה יש באומן אבל תודה לך אלוקים". והוא הביט אלי בעיניים השחורות המהממות שלו ואמר"לא מתאים לך לעשן",הסמקתי וזרקתי אותה מהחלון ,וגם ככה לא אהבתי את הקטע של העישון.אחרי כמה ימים שבהם היה בא לאסוף אותי והינו יושבים בכל מיני בתי קפה..לילות שלא ישנתי והייתי משחזרת שוב ושוב את הפגישות שלנו.הוא הופיע בפתח הדלת של הבית של אימי ואמר לה שהבת שלה עוברת לגור אצלו,ואמר לי לאסוף את כל הדברים שלי ולבוא.אימי הייתה לבנה כמו סיד, ואני רצתי לחדרי, אספתי את הבגדים שלי,המערכת והדיסקים ויצאנו,עוד שמעתי את אמא שלי צועקת ברקע שאני לא אעז לחזור לבית שלה לעולם! ועברתי לגור בביתו עם הוריו בגוש קטיף..שלושה חודשיים בהם נקשרתי לאימו הנפלאה שלימדה אותי קצת לבשל ועל השבת..הוא נכנס ללמוד בישיבה בירושלים,ובשבתות היה מגיע והינו מטילים ליד הים ,הוא סיפר לי על המפגש שלו עם אלוקים ושיתף אותי במחשבות שלו בצורה הכי אמיתית,פעם עמדנו באמצע שטח עצום של שדה אבטיחים והוא אמר" תראי איזה תמונה אלוקים סידר לנו" ונישק אותי בעומק על שפתי,בעיקר זוכרת את הרייח שהיה בו.ריח נקי ומושך.וכמו שזה התחיל בשיחת טלפון כך זה נגמר.זה היה ביום שלישי ובדיוק אבא שלו אמר שמוכרחים לזרז את החתונה כי זה לא יתכן שגבר ואישה יגורו ביחד בלי חתונה.ואוריה התקשר מהישיבה וביקש לדבר איתי,אני זוכרת שהידיים שלי רעדו בלי שליטה והרגשתי הצטברות של אלפי דמעות תקועות בעיניים,הוא ביקש שאעזוב והכל מבוטל..ושהוא מאחל לי רק טוב .זו הייתה האהבה הראשונה שלי ומאז ידעתי אהבות רבות אך נדמה שכל האהבות שבאו אחר כך רק היו שאריות של חור עצום שנפער לי בלב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך